"Nikakor ne gre za diskriminacijo gostov in razlikovanje med turisti, kar smo poznali v preteklosti, ko so v turizmu veljale različne cene – nižje za domače, višje za tujce. Te očitke zavračamo! Dejansko gre za to, da bo privarčevani del sredstev, ki bi sicer šel za našo promocijo, uporabljen za znižanje cen oziroma za ugodnosti, ki jih bodo v izolskih hotelih deležni kmetje, člani kmetijsko-gozdarske zbornice. Ta pa bo v zameno prek svojih kanalov pri članih promovirala našo ponudbo," razlaga Dean Kocjančič, predsednik skupščine Turističnega združenja Izola.
Pomisleki o diskriminaciji gostov so se pojavili ob včerajšnjem podpisu pisma o nameri o sodelovanju med zbornico in izolskimi hoteli – dogovor velja za letos, v akciji pa bodo sodelovali vsi izolski hoteli; v Hotelu Belvedere so cene za člane zbornice in njihovih družin že znižali za 27 odstotkov, v hotelu Delfin pa jim bodo do junija ponudili bonus v višini desetih evrov.
Odziv na krizo
V kraju so imeli lani 15-odstotni upad števila nočitev domačih gostov, z enakim trendom pa se ubadajo tudi v drugih turističnih destinacijah po državi. Za omilitev posledic krize so torej poskušali poiskati tržno nišo v kmetovalcih, ki imajo še vedno delo in denar. Zbornica ima 107 tisoč članov; če se jih bo del s partnerjem in otroki odločil nekaj dni preživeti v Izoli, turistični izkupiček ne bo zanemarljiv.