Iz ZDA in Velike Britanije, ki ju je finančna kriza oplazila še posebej hudo, poročajo o prav posebnih zmagovalcih splošnega pojemanja gospodarske aktivnosti. To so podjetja, ki proizvajajo razne izdelke iz pudinga in različne vrste testenin.
V VB se je prodaja pripravka za jajčno kremo (custard - podlaga za pudinge) in kremo Brulle (jed, podobna pudingu) v zadnjih šestih mesecih dvignila za 20 odstotkov. Oba pripravka sta zelo poceni, hitro se ju da pripraviti, in predstavljata možnost za hiter obrok. Pri mnogih Britancih poleg tega zbujata spomin na otroška leta, poroča časnik Daily Telegraph.
Britanski trgovec Tesco je sporočil, da je prodaja riževega pudinga v zadnjih šestih mesecih narasla za 62 odstotkov. Prodaja tradicionalne britanske mesne jedi Shepherd's Pie pa je porasla za vrtoglavih 180 odstotkov.
Medtem pa v ZDA cveti prodaja testenin. Za med se prodaja gotova jed Mac and Cheese, testenine s
sirovim prelivom. Tudi ta jed je seveda poceni, enostavna za pripraviti in okusna.
Kraft Foods in McDonald's cvetita
Z ozirom na zgoraj povedano ne čudi, da je ameriška živilska korporacija Kraft Foods objavila
nenavadno dobre rezultate poslovanja v tretjem četrtelju tega leta. Direktorica podjetja
Irene Rosefeld je ob tem dodala, da so k temu največ pripomogli gotovi testeninski
pripravki in znamka pudinga Jell-O. O nadpovprečno dobrih izidih poslovanja na ameriškem trgu
poročajo tudi iz družb Nestle in Danone. Znana veriga obratov s hitro prehrano McDonald's pa je
objavila, da je samo v oktobru zabeležila za 8,2 odstotkov več prihodkov iz poslovanja kot mesec
prej. Pri tem na novo odprtih obratov niso upoštevali.
Nasprotno pa krizno obdobje izrazito negativno vpliva na obrate, ki ne ponujajo hitre prehrane. Ljudje namreč zategujejo pasove, kar pomeni manj prehranjevanja v obratih s klasično prehrano.