Na Detelovi ulici v Ljubljani za Slovenijalesom so do nedavnega mestni redarji voznikom, ki so ob robu ulice parkirali svoja vozila, skoraj vsak dan pisali globe za napačno parkiranje. Kot je povedal bralec, so jim na mestnem redarstvu pojasnili, da je parkiranje tam prepovedano, ker na sredini ulice ni narisanih črt. Nato je Mestna občina Ljubljana (MOL) na ulici postavila parkomate, parkiranje pa je odtlej, čeprav sprememb talnih označb ni bilo, na isti ulici ob istih pogojih – dovoljeno.
Na redarstvu in MOL so navedbe bralca potrdili s pojasnilom, da je skladno z zakonom o pravilih cestnega prometa ustavljanje in parkiranje vozil na voziščih, kjer je dvosmerni promet, a ločilnih črt ni, prepovedano. Ker so zdaj tam postavili dva prometna znaka – znak "parkirni prostor" z dopolnilno tablo "časovno omejeno parkiranje" –, pa je parkiranje tam dovoljeno. Po novem je parkiranje namreč skladno s postavljeno cestnoprometno signalizacijo.
Če je znak, označbe niso potrebne
Mestni odlok o urejanju prometa v MOL namreč pravi, da kjer parkirni prostori niso označeni s talnimi označbami, je parkiranje dovoljeno s prometnim znakom in dopolnilno tablo. Na MOL so dodali, da nameravajo parkirne prostore tudi zarisati, vendar jim to še ni uspelo zaradi slabega stanja asfalta in zimske sezone. Ulico namreč nameravajo rekonstruirati. Seveda je zdaj skladno s tablami za parkiranje za Slovenijalesom treba plačati – 0,40 evra na uro vsak dan med 7. in 17. uro. Na vprašanje, ali je potem parkiranje prepovedano povsod, kjer ni izrecno dovoljeno, pa so na mestnem redarstvu odgovorili, da je dovoljeno tam, kjer je to "skladno s postavljeno cestnoprometno signalizacijo".
Manj glob, več parkirnin
Globe. Od leta 2009 so mestni redarji vsako leto napisali manj glob v mirujočem prometu kot leto pred tem. Še leta 2009 jih je bilo skoraj 96.000, leto kasneje pa že slabih 66.000. Leta 2011 je število izdanih ukrepov padlo na dobrih 55.000, predlani na dobrih 39.000 in lani na 33.000.
Parkirnine. Hkrati se že od leta 2006 povečujejo prihodki Javnega podjetja Ljubljanska parkirišča in tržnice od pobranih parkirnin na parkomatih in v parkirnih hišah. Še leta 2006 so znašali manj kot dva milijona evrov, nato so se do leta 2010 povečali na 2,8 milijona evrov, do lani pa na slabega 5,5 milijona evrov.
Ne more biti , kajti osnova za spremembo bi bila narisana sredinska črta , ki jo določi prometni organ občine , ne pa LJ. Parkirišča , ki lahko dovoljuje P samo tam kjer so ispolnjeni prometni pogoji . Kretemi ,… ...prikaži več tu niso , kot niso bili tudi prej !
prihodke so si povečali, narejeno pa ni nič...
UPAM, DA SE BO Z PARKOMATI ZGODILO TO KAR SE JE V MB Z RADARJI...DA JIH BODO RAZBILI IN POŽGALI!!!! samo tukaj je problem, k so te ljubljanske žabe polne dnarja in brez poguma do upora pol pa rajši plačujejo.