Na zavodu za turizem niso vedeli, da plujeta brez dovoljenj.
"Družba Rečni transport (RT) v Ljubljani leta 2009 še ni zaprosila za izdajo oziroma za
podaljšanje dovoljenj za plovbo čolnov z imenoma Ljubljana I in Ljubljana II. Tako na današnji dan
navedena družba nima veljavnega dovoljenja za plovbo," so včeraj sporočili z Upravne enote
Ljubljana in tako zavrnili trditve
Tomislava Zupančiča, lastnika plovil, ki je za včerajšnjo izdajo Žurnala24
zagotovil, da dovoljenja ima.
Na ZTL presenečeni
Na Zavodu za turizem Ljubljana (ZTL), ki ima pogodbo za turistične vožnje med drugim tudi z RT, niso vedeli, da Zupančič dovoljenj nima. Petra Stušek z ZTL je povedala, da pogodba vsebuje tudi člen, ki zahteva ustrezno opremljenost čolna ter njegovo registracijo.
Po podatkih ZTL Rečni transport potrebna dovoljenja ima, čeprav jim jih ob podpisu pogodbe ni dolžan predložiti. "Če se bo izkazalo, da temu ni tako in nas je poslovni partner prevaral, bomo ustrezno ukrepali. Prevoz bodo verjetno morali opravljati drugi, ki to dovoljenje imajo," je dejala.
Neurejene razmere
Bogdan Perko, predsednik Zveze prevoznikov po celinskih vodah Slovenije, sicer ni mogel komentirati, zakaj Zupančič dovoljenja nima, povedal pa je, da plovbe po Ljubljanici ter njenega nadzora mnogi, tudi institucije, ne jemljejo dovolj resno.
Zupančič pa meni, da zadevi pripisujemo prevelik pomen. "Z mano se je najlažje ukvarjati, ker imam vse prijavljeno, medtem pa je na Ljubljanici nešteto plovil, ki prevažajo potnike, pa nimajo nič urejenega," je povedal in dodal, da mu je lansko dovoljenje preteklo v začetku avgusta; takrat je tudi zaprosil za pregled, ki ga opravijo pristojni z uprave za pomorstvo iz Kopra, zdaj pa čaka, da od njih pridobi ustrezne papirje.
"Jaz lahko preživim, če bosta preživeli inšpekcija in pomorska uprava. Če bomo kavboji, jim pa ne bom kupoval puške," je še dejal Zupančič.
Seveda ne podpiramo prevozov po Ljubljanici brez dovoljenj, podpiramo pa kakovostno turistično ponudbo, izvajano v skladu z vsemi dovoljenji. Petra Stušek, ZTL |
|
Na Zavodu za turizem Ljubljana (ZTL), ki ima pogodbo za turistične vožnje med drugim tudi z RT, niso vedeli, da Zupančič dovoljenj nima. Petra Stušek z ZTL je povedala, da pogodba vsebuje tudi člen, ki zahteva ustrezno opremljenost čolna ter njegovo registracijo.
Po podatkih ZTL Rečni transport potrebna dovoljenja ima, čeprav jim jih ob podpisu pogodbe ni dolžan predložiti. "Če se bo izkazalo, da temu ni tako in nas je poslovni partner prevaral, bomo ustrezno ukrepali. Prevoz bodo verjetno morali opravljati drugi, ki to dovoljenje imajo," je dejala.
Neurejene razmere
Bogdan Perko, predsednik Zveze prevoznikov po celinskih vodah Slovenije, sicer ni mogel komentirati, zakaj Zupančič dovoljenja nima, povedal pa je, da plovbe po Ljubljanici ter njenega nadzora mnogi, tudi institucije, ne jemljejo dovolj resno.
Zupančič pa meni, da zadevi pripisujemo prevelik pomen. "Z mano se je najlažje ukvarjati, ker imam vse prijavljeno, medtem pa je na Ljubljanici nešteto plovil, ki prevažajo potnike, pa nimajo nič urejenega," je povedal in dodal, da mu je lansko dovoljenje preteklo v začetku avgusta; takrat je tudi zaprosil za pregled, ki ga opravijo pristojni z uprave za pomorstvo iz Kopra, zdaj pa čaka, da od njih pridobi ustrezne papirje.
"Jaz lahko preživim, če bosta preživeli inšpekcija in pomorska uprava. Če bomo kavboji, jim pa ne bom kupoval puške," je še dejal Zupančič.