Dars je oddal vlogo za razširitev štajerske avtoceste, za razširitev primorske pa naj bi jo še ta mesec, je danes prvi poročal Radio Slovenija. Kaj to pomeni v praksi? Kako bo vožnja po omenjenih avtocestah izgledala po novem, če Dars dobi zeleno luč ministrstva za okolje (gre namreč za okoljevarstveno dovoljenje)?
Začetek del bo odvisen od ključnega dejavnika, to pa je pridobitev pravnomočnega okoljevarstvenega soglasja. Ko ga bo Dars pridobil, se bodo dela torej lahko začela, a ker vemo, da ima v Sloveniji birokracija močne in trpežne korenine, na Darsu predvidevajo, da bi se lahko dela začela čez dve leti, torej leta 2025.
Dobra novica je zagotovo ta, da bo Slovenija ob vsej količini tranzitnega prometa končno (!) dobila tudi tretji pas, slaba pa ta, da bodo na tem območju (znova) precej časa potekala dela, obetajo se nove zapore in delne omejitve prometa, so izpostavili na Radiu Slovenija. Če ste pomislili, da bosta obe avtocesti dobili tretji pas v celoti, ste se zmotili. Tretji pas je namreč za zdaj predviden le na odsekih Domžale–Ljubljana ter Vrhnika–Ljubljana, gre za dva trenutno najbolj obremenjena avtocestna odseka. Na primorski avtocesti sicer tretji pas že vodi od Vrhnike do Logatca. Na Darsu so za nas potrdili, da bo, v kolikor bo postopek na ministrstvu za okolje dobil zeleno luč, na primorski avtocesti tako dejansko vzpostavljen tretji pas od Ljubljane do Logatca.
Radio Slovenija sicer še poroča, da ne bo šlo za klasičen tretji pas, pač pa da bodo na Darsu skušali preurediti odstavni pas v voznega. Na Darsu so za nas potrdili, da to v praksi pomeni, da bodo odstavni pas nadomestile odstavne niše, kot jih že poznamo na primer na odseku hitre ceste Razdrto-Vrtojba.
dezurni@styria-media.si
Namesto, da bi državo decentralizirali bodo raje denar razmetavali za nove pase, da bomo lahko vsi iz cele Slovenije hodili na delo v LJ.
Pet let se bodo sestankovali kdo bo delal ( več pobral) delal bo sigurno kolektor. Pet let bodo pa delali !!!!!!!!!
Lahko naredijo 6 pasovnico na celem avtocestnem križu,pa to ne bo nič pomagalo,namreč na koncu avtoceste se ves promet zgrne na eno ozko vpadnico,pa naj bo to Koper,Maribor,Jesenice Ljubljana ,ali keri kol izvoz iz avtoceste,ki je v nadaljevanju reguliran z… ...prikaži več 5 semaforji na 50m,ki delajo vsak po svoje,drugo so nesreče,videla sem v Ameriki na lastne oči,pet velih vlačilcev,ki so malo večji ,kot evropejski in šest osebnih avtov,cesta NI BILA ZAPRTA,v dveh urah je bilo vse spucano