Dodatni denar bo šel za krpanje Darsove finančne luknje – nabralo se bo okoli 60 milijonov evrov na leto. Iz Darsa so sporočili, da bo sprememba cenovne politike omogočila stabilno prihodnje poslovanje družbe in razbremenitev tveganja za proračun, vzpostavitev pravičnega sistema cestninjenja glede na uporabo avtocest in nastalo škodo na cestišču in zasledovanje zavez EU k čim bolj prijaznem prometu.
Nov davek
Na podražitev so se kritično že odzvali v nekaterih strankah.
"Vlada je s tem ponovno udarila po žepu domače državljane, ker so večinoma ti kupci letnih vinjet. Poleg tega je uvedla dodatno vinjeto za lahka gospodarska vozila, kombije in ostala vozila, ki jih v največji meri posedujejo manjši obrtniki, s.p-ji, manjši podjetniki, tako da jih bo tudi po tej plati po nepotrebnem še bistveno bolj obremenila in poslabšala njihov že tako slab položaj zaradi recesije," je med drugim dejal Zvone Černač, poslanec SDS.
Podražitev je označil kot nov davek za državljane, finančni učinek pa bo prenizek – s podražitvijo ni vlada naredila nič za finančno vzdržnost Darsa, je še dejal Černač.
"Spet dražje vinjete. Rabijo denar za nov spomenik diktatorju. Še 1 leto te vlade, pa spet bencin na bone in sistem par-nepar. #demsocializem," pa je na Twitterju zapisal prvak SDS Janez Janša.
Obremenili napačne
"Zadeve so se lotili na napačen način, vzdržnost Darsa bi lahko zagotovila tudi na drugačen način," pa je dejal vodja poslanske skupine NSi Matej Tonin. Meni, da bi morali več plačati tisti, ki slovenske avtoceste najbolj obremenjujejo – to je tuji tovorni promet, in ne domači uporabniki avtocest. Tonin je bil kritičen tudi do podražitve vinjet za motorje, saj meni, da bodo motoristi zaradi tega več uporabljali ostale ceste, kar bo prispevalo k slabši varnosti.
Del predvolilne kampanje
"Današnji odzivi političnih strank, ki so se leta 2008 odločile za ta najdražji trik v predvolilni zgodovini, so zato toliko bolj cinični. Odziv SDS in NSi je reakcija povzročitelja škode, ki toži zoper tistega, ki škodo skuša odpraviti," pa so se na kritike odzvali v Pozitivni Sloveniji.
Zapisali so, da so bile poceni vinjete leta 2008 del predvolilne kampanje, zaradi česar je nastala Darsov večmilijonski izpad. "Če bo šlo tako naprej, bodo tisti, ki nimajo avtov, skozi proračunsko krpanje DARS-ovih lukenj, nastalih zaradi uvedbe vinjet, sofinancirali vožnjo po avtocesti tistim, ki si avto in avtocesto lahko privoščijo," so še zapisali.
kot da to ni nič...podražajo vinjete ,podražajo kruh ,meleko ,elektriko ,telefonijo...Mi pa imamo minimalno plačo ne glede kaj delaš in po mojih izračunih delaš samo za državo in tiste ljudi ,ki nikoli nič pametnega ali korisnega ne naredijo! Našo vlado… ...prikaži več ,občine itd...Na leto delaš en mesec za registracijo nujno potrebnega vozila,en mesec za gorivo ,ki ga porabiš da lahko delaš za državo,dva meseca za elektriko,en do dva meseca za telefon ,dva meseca za druge stroške kot so komunala ,hidrovod..,dva meseca za avto in popravila,..dva meseca pa delaš za kruh in sol ki ga poješ da lahko delaš...in verjetno si že v zgubi!!!Kaka socialna država je to?? Še fašistična taborišča so boljša...potem pa ti še policaji nadlegujejo da imaš slabe gume in da bo treba delati še za njih par mesecev...HALOOOOObedaki in konji mesecev je samo12!! in denarja ni!
Jebeš dars, to so itak njvečji zgubarji po PS.