Dopoldne se je v Baški grapi v prometni nesreči huje poškodoval 23-letni italijanski motorist. Poškodovani motorist je vozil kot drugi v koloni treh motoristov iz Koritnice proti Podbrdu.
Med vožnjo je pripeljal v levi ostri ovinek in sredi ovinka zavrl. Zadnje kolo mu je odneslo desno in nato je z njim drsel približno dvanajst metrov po odbojni ograji. Zatem je motorista vrglo čez ograjo v skale pod cesto proti reki Bači. Pri tem je motorist utrpel hude poškodbe (poškodba noge in hrbtenice).
Poleg policistov PP Tolmin so posredovali tamkajšnji gasilci in reševalci NMP ZD Tolmin, ki so poškodovanemu motoristu nudili zdravniško pomoč. Poškodovanca so kasneje s helikopterjem prepeljali na zdravljenje v ljubljanski klinični center.
Policija svetuje: Motoristi naj bodo med vožnjo izjemno previdni
"Vsem voznikom motornih koles ponovno svetujemo, naj bodo med vožnjo predvsem izjemno previdni, hitrost svoje vožnje pa naj prilagodijo razmeram na cesti! Glede na izkušnje preteklih let na območju PU Nova Gorica so vozniki motornih koles najbolj ogroženi oz. najpogosteje udeleženi v prometnih nesrečah na cestah v Zgornjem Posočju (Robič–Kobarid oz. Vršič–Trenta–Bovec–Kobarid), na ti. Soški cesti (Solkan–Peršeti) in Keltiki (na relaciji Tolmin–Idrija–Godovič–Kalce). Omenjene ceste so med motoristi izredno priljubljene, običajno pa enodnevni (domači in tuji) motoristi preko doline Soče potujejo v smeri Jadranskega morja ali nazaj," pravijo na PU Nova Gorica.
Motoristi sodijo med najbolj ogrožene in najranljivejše udeležence v cestnem prometu. Pogosto so žrtve prometnih nesreč zaradi neustreznega ravnanja drugih voznikov, nesreče pa se zgodijo tudi zaradi neustreznega ravnanja voznikov motornih koles.
Policisti PU Nova Gorica voznikom motornih koles in koles z motorjem svetujejo:
- pred vožnjo preverite zračni tlak v pnevmatikah in jih v prvih kilometrih vožnje primerno ogrejte;
- uporabljajte zaščitno čelado in oblačila, ki naj bodo svetle in odsevne barve. Če takšnih oblačil nimate, uporabite odsevne brezrokavnike;
- uporabljajte motoristično čelado, ki naj bo pravilno zapeta. Čist vizir vam omogoča potrebno vidljivost;
- na motornem kolesu imejte vedno prižgane luči;
- hitrost in način vožnje prilagodite omejitvam in prometnim razmeram in naj vas ugodne razmere za vožnjo ne zavedejo (na vozišču lahko naletite tudi na ostanke peska ali na udarne jame);
- upoštevajte pravila defenzivne vožnje, med vožnjo bodite strpni, odgovorni in pazljivi;
- ne vozite enoslednih vozil, če ste uživali alkoholne pijače, mamila, psihoaktivna zdravila ali ste utrujeni; na vožnjo se odpravite popolnoma trezni;
- pri vožnji skozi levi ovinek se odmaknite od ločilne črte na sredini vozišča, sicer bo vaša glava brzela tudi meter globoko po smernem vozišču za nasprotni promet;
- upoštevajte, da vas lahko ostali udeleženci v prometu pogosto zaradi različnih vzrokov tudi spregledajo, zato poskušajte predvideti ravnanja drugih in se nevarnostim še pravočasno izogniti;
- za vožnjo vozil uporabljajte le površine, ki so dovoljene in predpisane za vožnjo vozila, ki ga uporabljate.
Več preventivnih nasvetov za večjo varnost motoristov na spletni strani Policije.
Ko preberem terminologijo ''ranljiva kategorija'' , ''žrtev prometne nesreče zaradi drugih'' me popade žalost, kako se v naši družbi s pomočjo represivnih organov ustvarja priviligirane kategorije ljudi in voznikov. Kako naj pazim na voznika te kategorije, ki brezglavo prehiteva po… ...prikaži več ovinkih z gadu Bogenšperk proti Litiji? Naj še globje zapeljem v graben? Peljem se s pogreba v Ribnici, malo naprej od Žlebiča, polna črta, cel vod kamikaz na motorju prehiteva jaz pa skačem po bremzi. Pa kdo je nor??
Na naših cestah se počutim kot kaskaderka. Avomobilisti s preveliko hitrostjo, ki se ne držijo svoje vozne strani, enako motoristi, da o kolesarjih ne izgubljam besed,