Simon Chang prejme prvo in drugo nagrado – prvo za cikel "Pieces", drugo za serijo Midva, Matej Leskovšek pa tretjo za cikel Dež. Leskovšek je žirijo prepričal še s Titovim skrivnim nuklearnim bunkerjem, zanj prejme nagrado za reportažno fotografijo.
Opus Changa prepričal s svežino
Prva in druga nagrada sta podeljeni istemu avtorju, saj oba opusa izstopata s svežino, subjektivnostjo, izraznostjo in formalno dodelanostjo, ki je neločljivo povezana z vsebinskim delom, zaokroženostjo ciklov in odlično predstavitvijo, piše v obrazložitvi nagrade. Prva nagrada bo Changu prinesla 1.500 evrov, druga pa 900 evrov.
"Pieces" so delci življenja, ki ga s fotografskim očesom beleži avtor. Kaže podobe, ki jih sprva zazna z očesom, nato pa z odnosom zaljubljenega alkimista zabeleži na fotografski papir. Dodano besedilo nadgradi občutek subjektivnega.
Prvi dnevi starševstva
Serijo fotografij Midva nenasilno zaznamuje tematika prvih dni starševstva, ki je spretno prepletena med podobe krajine, mesta, živali in bivališč. Tehnično premišljeni in spretno izbrani dvojci podob prepričljivo posredujejo občutje srečne intime.
Dvojina fotografij se prepleta z vsebinsko noto, ki pripoveduje o času življenja, ki iz enega z rojstvom postane dva. Vsebinski in formalni kontrasti ter prepleti med združenima fotografijama dodajajo vsebinsko in estetsko vrednost združenima posnetkoma.
Leskovšek žirijo prepričal s portreti
Tretjo nagrado v vrednosti 700 evrov prejme Leskovšek za serijo osmih črno-belih portretov slehernikov srednjih let. Serija Dež je tehnično prepričljiva, žirijo pa je prepričala predvsem fotografova sposobnost ujetja izrazov posameznikov raznolikih statusov, ki rahlo zabrisani za deževnimi okni avtobusov, z žalostjo, prepričanjem, dolgočasjem, vdanostjo v usodo in kopico drugih izrazov strmijo v melanholični deževni vsakdan.
Nagrado za reportažno fotografijo v višini 1500 evrov prav tako prejme Leskovšek. Poleg privlačne tematike, ki prikazuje Titov skrivni nuklearni bunker, skrit v centralni Bosni, je niz devetih fotografij, kot piše v obrazložitvi, edini izmed prispelih reportažnih serij, ki je presegel raven kakovostne dokumentacije in ponudil avtorsko zaznamovano presežno estetsko, tehnično, kompozicijsko, barvno in dramaturško dobro zasnovano pripoved.