Avtocesta. Večino naj bi dokončal CGP, pokriti vkop pa nov vodilni partner.
“Trenutno smo v zaključnem dogovoru pred podpisom pogodbe z Darsom za nadaljevanje priključka za Mirno Peč.
Marjan Koler, služba za komuniciranje pri DarsuDars zaradi težav izvajalcev na dolenjski avtocesti ni utrpel nobenih stroškov.
Prav tako se z Darsom pogovarjamo za nadaljevanje del na nedokončanih projektih v Trebnjem,” je povedal predsednik uprave CGP Marjan Pezdirc.
Deviacija Mirna Peč
Kot je pojasnil Marjan Koler z Darsa, je bila leta 2009 sklenjena pogodba o gradnji deviacije Mirna Peč med CGP kot vodilnim pogodbenim partnerjem ter SCT in Vegradom kot sopogodbenima partnerjema. “Približno 260 metrov ceste je bilo aprila predano prometu, v okviru te, obstoječe pogodbe je treba opraviti še določena dela na območju pokritega vkopa,” je poudaril. Ker je SCT insolventen, Vegrad pa v stečaju, bo dela končal CGP.
Pokriti vkop
Za dokončanje pokritega vkopa je Dars zaradi težav v SCT in Vegradu zahteval izpolnitev pogodbenih obveznosti od sopogodbenih partnerjev Primorja in Kraškega zidarja. “Pozvali smo ju, naj določita novega vodilnega partnerja, ki bo naročniku in nadzornemu inženirju predložil terminski načrt dokončanja del,” je pojasnil Koler.
Nov razpis
Za izgradnjo navezave Mirnske doline na avtocesto je bila pogodba v vrednosti 7,45 milijona evrov podpisana z SCT in CPM. “Fakturirana realizacija znaša po omenjeni pogodbi do zdaj 3,8 milijona evrov,” je pojasnil Koler. Dela za dokončanje bodo oddali z novim razpisom.