Saga Trebanjcev (in prebivalcev ostalih okoliških krajev) s prenovo cestnega odseka, ki je kategoriziran v ureditev centralnega krožnega križišča Trebnje, se še ni zaključila. S prenovo odseka, rušenjem mostu, so začeli že marca lani, nato pa se je začela gradnja krožnega križišča in ureditev okoliških cest, ki je trajala več kot pol leta, da je promet znova stekel tudi čez železniško progo. Trebanjci so se skoraj tri četrt leta morali voziti po okoliščih cestah, te so bile zaradi lokalnih volitev prav tako pošteno razkopane, in tako so si nabirali precej sivih las zaradi zamude časa pri obvozih. A teh za zdaj še ni konec.
Pri izvedbi del očitno ni vse potekalo tako, kot bi moralo, saj je občane proti koncu februarja presenetilo obvestilo, da je odsek lokalne ceste LC 245 011 Trebnje–Grmada–Dobrnič, ki poteka mimo bencinskega servisa Petrol proti Grmadi, zaprt. In sicer gre za 1 m od izvoza z regionalne ceste do ulice Pod Gradom v skupni dolžini približno 34 m (z urejenim obvozom skozi novo centralno krožišče pod gradom). Razlog? "Zapora tega odseka se uvaja na zahtevo Direkcije RS za infrastrukturo, ker priključek za bencinski servis Petrol iz državne ceste še ni dokončno zgrajen. Posledično navedeni odsek predstavlja potencialno nevarno oz. konfliktno točko s prometno varnostnega vidika, zato ga je potrebno začasno popolno zapreti," so krajane z obvestilom seznanili na Občini Trebnje.
Kakšne spremembe sledijo?
Zapora odseka bo trajala predvidoma do 18. aprila 2023 oz. do izgradnje novega priključka pri Petrolu. Obrnili smo se na Direkcijo RS za infrastrukturo, ki nam je pojasnila, da gradnja še ni v celoti zaključena, saj je treba prestaviti uvoz na BS Petrol in ustrezno izvesti prometno tehnične elemente priključevanja regionalne in lokalne ceste. "Trenutno obravnavani priključek cest in uvoza na BS Petrol predstavlja nevarno oziroma z vidika prometne varnosti konfliktno točko," so nam še pojasnili. Križišče oz. odsek proti Grmadi je sicer že obratoval in tako nekaj časa predstavljal veliko grožnjo v prometni varnosti. Obrnili smo se tudi na občino Trebnje, ki je navedena kot soinvestitor projekta, a za zdaj odgovora še nismo dobili.
Tako se dela v Butalastanu!
podoben primer je v Slovenski Bistrici, le da je cesta še odprta in več kot leto dni v fazi prevzemanja. Namenjena je bila razbremenitvi bistriškega centra mesta skozi katerega je dnevno vozilo desetine tovornjakov v tovarno Impol. No in sedaj… ...prikaži več po tej cesti vozijo le osebni avtomobili, tovornjaki pa še vedno skozi center mesta in delajo zastoje.
Bosanci so specialci za polaganje asfalta in Slovenija je za njih Indija koromandija, provizije, zadni v vrsti podizvajalcev pa tolče konzerve Delamarisa.