Amazon, Google in Netflix so se že naučili, kaj vse lahko gre narobe, če se pri odločanju opiramo zgolj na podatke. Ali to pomeni, da analize velike baze podatkov niso najboljša rešitev za sprejemanje poslovnih odločitev? Je bolje, če upoštevamo, kaj nam pravijo naši občutki?
Dr. Sebastian Wernicke, podatkovni znanstvenik v nemški svetovalni družbi Solon, bo na konferenci medijskih trendov SEMPL razložil, kaj vse gre lahko narobe, če se pri odločanju opiramo zgolj na podatke in svetoval, kako se spopasti s to uganko. Na SEMPL-ov oder bo stopil v četrtek, 24. novembra, ob 11:45, pred njim pa bo ameriška strokovnjakinja za pripovedovanje zgodb Kindra Hall pojasnila, zakaj je pomembno strateško načrtovati zgodbe, ki bodo ljudi nagovorile po čustveni plati. Medtem se bo na vzporedni delavnici Simon Struna, vodja projektov v spletni medijski agenciji iPROM, posvetil prihodnosti digitalnega oglaševanja s poudarkom na uporabi interneta stvaru v oglaševanju.
Več informacij o programu SEMPL-a najdete tu.