“Če glavni izvajalec SCT na predoru in viaduktu Ljubno ne bo nemudoma začel dejavnosti, bo Dars izpolnitev pogodbenih obveznosti zahteval od pogodbenega partnerja Primorja, ki gradi nov viadukt Peračica,” pravijo na Družbi za avtoceste v Republiki Sloveniji (Dars). SCT je pred več tedni namreč prekinil dela na 260-metrskem predoru in 118-metrskem viaduktu. Zadnji pogodbeni roki za dokončanje celotnega 2,4 kilometra avtoceste med Peračico in Podtaborom se iztečejo konec avgusta, a na Darsu trdijo, da delajo vse, da bi odsek lahko predali prometu še pred glavno turistično sezono.
Vprašljivost materialov
Nekateri viri tudi opozarjajo, da bi lahko SCT zaradi krize, v kateri se je znašel, pri gradnji “varčeval z materiali”. A Marjan Koler z Darsa pravi, da so tudi s strani pogodbenega nadzornega inženirja poostrili nadzor nad kakovostjo izvedbe del na projektu hitre ceste Izola–Koper. Ker pa SCT na gradbiščih predora in viadukta Ljubno trenutno ne dela nič, tam nadzora nad vgraditvijo materiala trenutno ne izvajajo.
23
ogledov
Če ne bo delal SCT, bo Primorje
Dars. Računajo, da bo odsek Peračica–Podbrdo odprt pred sezono.