Takšen poseg bi pomenil, pravijo na ministrstvu, da bi vsa tovorna vozila, ki bi vstopala na avtocestni odsek Kompolje - Tepanje plačevala enako cestnino, ne glede na to, ali bi dejansko prevozila celotno razdaljo. S tem bi bila še v slabšem položaju kot danes tista tovorna vozila, ki ne prevozijo celotnega odseka. "Tako bi se dodatno izkazala slabost odprtega sistema cestninjenja, ki je ravno v tem, da lahko vozniki z določenih območij med cestninskimi postajami brezplačno uporabljajo cestninjeno omrežje," pojasnjujejo na MzIP, kjer še pravijo, da bo te anomalije odpravilo elektronsko cestninjenje tovornih vozil, ki bo omogočalo plačilo cestnine glede na dejansko prevoženo razdaljo.
Bojazen, da bi se promet preusmeril na lokalne ceste
"Poleg tega bi odstranitev cestninske postaje Vransko pomenila izpad prihodkov na Darsu, saj bi se vsa tovorna vozila, ki bi na avtocesto vstopala na odseku Vransko - Dramlje, vozila brezplačno, kar pa bi bilo spet nepravično do avtoprevoznikov, ki cestnino plačajo." Opozarjajo tudi, da bi z ukinitvijo cestninjenja na Vranskem tvegali tudi preusmeritev prometnega toka na vzporedno cestno omrežje, kjer je sicer prepovedana vožnja tovornih vozil težjih od 7,5 ton.