Z raziskavo so v Valiconu želeli priti do podatkov o najmočnejših blagovnih znamkah široke potrošnje v Sloveniji in na območju nekdanje Jugoslavije. Najmočnejši slovenski blagovni znamki sta tudi letos, tako kot že leta 2005, kava Barcaffe in čokolada Milka.
Zanemarjenje trženja se vrne kot bumerang
Razen prvih dveh mest so se karte v slovenski deseterici najmočnejših blagovnih znamk
nekoliko premešale. Na tretje mesto se je prebila znamka testenin Barilla, ki je sploh prvič med
najmočnejšo peterico. Sledi ji pivo Laško, znamka žvečilnih gumijev Orbit pa je s tretjega zdrsnila
na peto mesto. Alpsko mleko je zaradi premajhnega vlaganja v blagovno znamko v preteklih letih
letos zasedlo komaj šesto mesto, znamka Aquafresh pa ostaja na sedmem. Deseterico zaključujejo
Vegeta, Paloma, katere vpliv počasi peša, in Gillette. Izpadel je Pril, ki je letos komaj
štirinajsti.
V državah nekdanje Jugoslavije nesporno prevladuje Milka, vpliv slovenskih blagovnih znamk pa je rahlo upadel. V Valiconu so še opozorili na pomen marketinga in trženja, ki najbolj vplivata na zavest porabnikov o določeni blagovni znamki.