Konstruktorji letala želijo s tokratnim preizkusom predvsem dokazati, da letalo lahko neprekinjeno leti več kot 24 ur, tudi ponoči, ko se njegove baterije ne napajajo.
Kot je ob tem poudaril pobudnik izdelave letala na sončno energijo Bertrand Piccard, gre za povsem novo poglavje na področju letalstva, obenem pa tudi za enega izmed mejnikov sodobne družbe, saj gre za povsem pionirski projekt. "Naš cilj je, da letalo poženemo v zrak brez kakršnegakoli goriva. Radi bi dokazali, da smo lahko veliko bolj neodvisni od fosilnih goriv, kot si ljudje mislijo," je pred današnjim poletom poudaril Picard.
Pilot Andre Borschberg se je po vzletni stezi pognal nekaj pred sedmo uro zjutraj in brez težav poletel proti jasnemu nebu. Ekipa, ki polet spremlja s tal, naj bi se okoli 20. ure odločila, ali je letalo v primernem stanju, da Borschberg polet nadaljuje tudi ponoči.
Kot so ob tem sporočili predstavniki zračne kontrole v Payernu, bo izvedba nočnega poleta odvisna predvsem od tega, kako uspešno se bodo baterije na solarno energijo polnile čez dan, obenem pa bi nočno letenje solar impulsa lahko preprečili tudi premočni višinski vetrovi.
Letalo so začeli razvijati leta 2003, že leta 2013 ali 2014 nameravajo z njim v več etapah obkrožiti svet.