Novembra smo poročali, da je Slovenska turistična organizacija (STO) podpisala 600.000 evrov vredno večkanalno promocijsko kampanjo z, po besedah STO, "najvplivnejšim globalnim medijem na digitalnih kanalih" National Geographic. Kampanja bo trajala od 14. januarja in 21. aprila, v okviru kampanje pa naj bi bilo ustvarjenih najmanj 685.000 video prikazov in več kot 6 milijonov prikazov pasičnih oglasov.
Slovenski fotograf Ciril Jazbec mednarodnemu občinstvu predstavlja našo državo
Produkcijo foto in video vsebin je prevzelo podjetje NGC Europe Ltd. V središče oglasne kampanje je podjetje postavilo priznanega slovenskega fotografa Cirila Jazbec, ki mednarodno občinstvo vodi skozi video vsebine. Jazbec že več let slika tudi za National Geographic in se v prvem videu predstavi kot "ponosen Slovenec".
Prva vsebina, ki jo je National Geographic delil tudi na svoji Facebook strani National Geographic Travel, se osredotoča na slovenske vode – morja, jezera in reke.
Druga vsebina, ki bo v ospredju kampanje v naslednjih dneh, je slovenska kulinarika. Jazbec v videu obišče slovensko vrhunsko šefinjo Ano Roš (Hiša Franko).
V besedilu, ki spremlja video na spletni strani National Geographic, mednarodnemu občinstvu predstavijo tudi Janeza Bratovža (JB) in Tomaža Kavčiča (Zemono) ter Odprto kuhno na ljubljanskem Pogačarjevem trgu.