Čeprav datum, s katerim bi lahko vrata odprli tudi veliki hoteli in terme, še ni znan, so nekateri ponudniki že objavili različne akcije in promocije svojih posebnih ponudb, ki bodo veljale takoj po odprtju nastanitev. Da letošnje napovedi za slovenski turizem niso rožnate, je znano že nekaj časa. Slovenskim hotelom in drugim turističnim nastanitvam se letos poleti obeta le med 20- in 50-odstotna zasedenost.
Virus se je sicer razširil na vse kontinente, vendar je Slovenija med tistimi državami, ki bodo na področju turizma najbolj trpele. Dodatne težave bodo imele destinacije, ki so že v osnovi usmerjene na mednarodne goste, kot sta Bled in Ljubljana.
Sicer niso vse napovedi pesimistične - nekateri strokovnjaki napovedujejo, da bi Slovenija zaradi svoje usmeritve v butični, zeleni turizem, utegnila biti v prednosti pred drugimi državami. Poleg tega je dodatna prednost tudi, da Slovenija velja za varno državo.
Pripravljajo posebne ponudbe
Vseeno pa so nekateri ponudniki že začeli promovirati svoje storitve domačim gostom. V Termah Olimia tako vabijo v Wellness Hotel Sotelia in prvi mesec po odprtju ponujajo posebne popuste do 50 odstotkov. Posebna cena velja za minimalno dve nočitvi, je pa v paket vključena tudi brezplačna odpoved rezervacije.
Vseeno pa so na svoji spletni strani zapisali, da si "pridržujemo pravico do spremembe datuma pričetka veljavnosti ponudbe, o morebitni spremembi rezerviranega datuma bodo gostje pisno obveščeni".
Terme Vivat prav tako že pred ponovnim odprtjem vabijo Slovence, naj preživijo poletni dopust doma. Ponujajo jim 10-odstotni popust.
Večje zanimanje za oddih v naravi
V podjetju Kuponko.si, kjer imajo dober pregled nad aktualnimi akcijskimi ponudbami v turizmu, pravijo, da se je v zadnjem mesecu začel turizem spet obujati. "Ukrepi se rahljajo, vedno večje je povpraševanje s strani strank. Na začetku so bile v ospredju predvsem gorske in obmorske destinacije v Sloveniji, z novico o odprtju meje z našo sosedo Hrvaško pa je prodaja narasla tudi v okviru ponudb iz hrvaške Istre," pojasnjujejo.
Zaradi celotne situacije opažajo, da imajo na svojem portalu v tem obdobju večje število akcijskih ponudb s poletnimi termini kot v preteklih letih, poleg tega se več njihovih poslovnih partnerjev odloča za hitrejšo objavo sezonskih ponudb - do sedaj je bil namreč večji trend t.i. "last minute" ponudb oziroma ponudb s termini tik pred zdajci.
"Verjetno se vsi še predobro zavedamo, da bo letos velik boj za stranke. Na drugi strani zaznavamo tudi veliko neodgovorjenih vprašanj s strani naše poslovne mreže v turizmu, veliko je še nejasnosti, slovenski ponudniki so tudi počasnejši pri sprejemanju odločitev kot naši hrvaški sosedje, ki so hitreje reagirali na prihajajoči ponovni zagon turizma, vsaj kar se tiče prodajno marketinškega segmenta," pojasnjujejo v podjetju.
So pa zadovoljni, da so se stvari začele razvijati bolj v pozitivno smer, čeprav dodajajo, da nas še vedno čaka dolga pot do ustaljenih tirnic. "Ostajamo pozitivni, ljudje so željni ponovnega potovanja, približujejo se poletne počitnice, zato se bomo še naprej prilagajali potrebam naših kupcev," obljubljajo. Pričakujejo, da bo v letošnjem letu večja iskanost oddihov v naravi, mobilnih hišic v obmorskih kampih in manjših hotelskih namestitev.
Na pomoč priskočila STO
Tudi Slovenska turistična organizacija (STO) očitno vlaga precej moči v promocijo slovenskega turizma za domače goste, nedavno so objavili javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov.
STO objavila javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva z namenom promocije slovenske turistične ponudbe na domačem 🇸🇮 trgu in prodaje konkretnih turističnih storitev.
— Slovenia Tourism (@tourism_slo) May 11, 2020
➡️Več info: https://t.co/5byalno0kL pic.twitter.com/51ExsU9M6X
Me zanima kolki popust so terme Vivat, ponudile obiskovalki, katero so primorali, da se je opravičila v arabskem jeziku, zaradi fokrnaj....?? - Verjajam pa, da terme ne bodo imel izpada, kajti prihajajo bogati šejki na obisk..
Mogoče ne bi bilo napačno, če bi vsaj na začetku prepovedali obiske in nastanitve kadilcem. S svojim jutranjim krehanjem in kašljanjem po hodnikih in restavracijah v tem prehodnem času to prav gotovo ni prijetno poslušati.
Hudič tudi muhe žre,ko mu ne ostane drugega.............