Veste, kdo je Ota R. Merc? Gre za umetno inteligenčno voditeljico, ki jo je v enem izmed svojih oglasov uporabil Mercator, iz tod tudi izpeljanka njenega imena Ota R. Merc. Ta poteza je sprožila val zgražanj na spletu, med drugim se je oglasila tudi podjetnica, novinarka in pisateljica Miša Margan.
"Gledam film in nato se pojavi v reklami enega naših trgovskih velikanov Ota R. Merc umetno inteligenčna “računalniška” voditeljica, ki brez kančka kakršne koli empatije pove neko bla bla besedilo, med tem, ko jaz ostanem odprtih ust. Pa ne od oglasa, ker ne vem sploh kaj je oglaševala, ampak da 'najboljši sosed' ponuja zastrašujoč pogled v našo prihodnost. Prihodnost, v kateri ne bomo potrebovali več TV voditeljev, zdravnikov, učiteljev …, ampak bodo vse to kar 'umetno inteligenčni ljudje'. In potem se vprašam, ali se človeštvo sploh še potrebuje na tem svetu," je zapisala Miša.
Zakaj so se odločili za tovrstno oglaševalsko potezo in kje vse v njihovem podjetju še uporabljajo umetno inteligenco, smo vprašali Mercatorjev PR oddelek. "V Mercatorju smo inovatorji. V Slovenijo smo pripeljali prve TikTak blagajne, bili smo prvi trgovec s spletno trgovino, prvi ponudnik storitve M sken, kjer uporabniki sami skenirajo izdelke v trgovini in nakup opravijo popolnoma brezstično. Kot inovator smo vedno radi v koraku s časom in v različnih segmentih svojega delovanja preizkušamo nove tehnologije in nove pristope. To velja tudi za uporabo umetne inteligence, ki jo preizkušamo bodisi za interpretacijo podatkov, na osnovi česar lahko sprejemamo boljše poslovne odločitve ali pa zagotavljamo bolj osebno prilagojeno storitev znotraj našega digitalnega ekosistema, ali pa jo preizkušamo na drugih področjih, kot je v opaženem primeru – komunikacija," so pojasnili.
Voditeljica Ota pa ni novost, na svoji platformi jo namreč že uporabljajo. "Umetno-inteligenčna Ota je izhodiščno doma na naši vsebinski platformi M soseska.tv. Tam ima svojo oddajo (M Soseskine tedenske novice), skozi katero tedensko komuniciramo različne aktivnosti, ki se dogajajo v naši hiši. Gre za video obliko klasičnih korporativnih sporočil – bodisi zanimivosti iz Mercatorja, predstavitev naših CSR ali ESG aktivnosti, pa tudi uporabnih vsebin, kot so aktualna delovna mesta in nagradne igre ter naše sponzorske aktivnosti. Ker gre za tedenske vsebine, bi bila klasična produkcija takšnega formata časovno in stroškovno izredno zahtevna, umetna inteligenca pa nam tu pomaga k hitri in agilni kreaciji," še pojasnjujejo in priznajo, da je omenjeni oglas drzen poskus: "To, da se je Ota pojavila tudi na televiziji vidimo kot morda malce drzen poskus. V Mercatorju pozdravljamo uporabo novih tehnologij in smo veseli, da je naša Ota R. Merc zaživela v družbi Lionela Messija, Sebastiana Cavazze in ostalih umetno-inteligenčnih likov."
Še vam ni jasno da smo mi le orodje in molzna krava kapitalostov
Kaj pa če bi raje dali višje plače prodajalkam???
Ni treba gledat TV-ja pa ni problemov,že dolga leta je doma ne gledamo ,ker je vse brez veze in reklama na reklamo,vse so zavajajoče in zanič,ta reklama ni nobena izjema.Življenje je lepo oz. še lepše ko počneš kaj drugega kot pa gledaš TV.