Mercator je obupen glede komunikacije. Ta poteza je le se zadnji dokaz. Njihov komunikacijski fail kaze na totalno dezorganiziranost in prelom med "kao vizionarskim" marketingom in operativno realnostjo. Ko prides do ene pivprecne prodajalke ali informatorke, ta ne ve nic,… ...prikaži več, kljub vsej digitalIzaciji in AI.
Kmalu ne bodo več potrebovali ne igralcev,napovedovalcev,raznih reporterjev,ki se derejo po tv,tako da nastaja resna panika,kam ta gobezdala potem zaposlit
ma da slišim komentar tega PR-ovca ko ga bo ta Ota Merc odupstila, ker bo bolj inovativna kot ta bučk. aja.. pa še neki, me zanima za kakšno plačo dela ta PR bizgec in za kakšno ta Ota. e že… ...prikaži več pokaj kufre inovator neumni. p.s. spet bi vas popeljal do Mazzinija in njegovega zapisa kako bo umetne inteligenca pospravila z delavci - predvsem "inovativnimi"..
No ja, zato pa Mercatorjeve prodajalke / zaradi teh inovatorjev/ hodijo v nakupe v druge trgovine. Človeški stik je pač človeški stik, ki ga bo narod vedno bolj potreboval.
In vsi ,kateri spodbujajo in reklamirajo to "umetno inteligenco" verjetno žrejo digitalno hrano,sicer ne bi imeli tako skurjenih možganov in bi se zavedali,da če kmet ne bo sadil sadja in zelenjave,pa zraven zredil še različne živali,bodo ti predstavniki digitalizacije in… ...prikaži več robotov hitro pocrkali od glada......
Ni treba gledat TV-ja pa ni problemov,že dolga leta je doma ne gledamo ,ker je vse brez veze in reklama na reklamo,vse so zavajajoče in zanič,ta reklama ni nobena izjema.Življenje je lepo oz. še lepše ko počneš kaj drugega kot pa gledaš TV.
Že živih voditeljev smo siti do amena,tole je pa višek j.....a v glavo...
Mercator me itak ne vidi več odkar je bil prodan. Najdražji sosed.
Takšen je odnos v megalomanskih trgovski centrih Mercatorja! V manjših Mercatorjevih trgovinah so prodajalke zelo prijazne!
Prijazne ze, samo to ne odtehra dejanske informiranosti. V bistvu nimajo pojma.
Mercator je obupen glede komunikacije. Ta poteza je le se zadnji dokaz. Njihov komunikacijski fail kaze na totalno dezorganiziranost in prelom med "kao vizionarskim" marketingom in operativno realnostjo. Ko prides do ene pivprecne prodajalke ali informatorke, ta ne ve nic,… ...prikaži več, kljub vsej digitalIzaciji in AI.
Kmalu ne bodo več potrebovali ne igralcev,napovedovalcev,raznih reporterjev,ki se derejo po tv,tako da nastaja resna panika,kam ta gobezdala potem zaposlit
ma da slišim komentar tega PR-ovca ko ga bo ta Ota Merc odupstila, ker bo bolj inovativna kot ta bučk. aja.. pa še neki, me zanima za kakšno plačo dela ta PR bizgec in za kakšno ta Ota. e že… ...prikaži več pokaj kufre inovator neumni. p.s. spet bi vas popeljal do Mazzinija in njegovega zapisa kako bo umetne inteligenca pospravila z delavci - predvsem "inovativnimi"..
No ja, zato pa Mercatorjeve prodajalke / zaradi teh inovatorjev/ hodijo v nakupe v druge trgovine. Človeški stik je pač človeški stik, ki ga bo narod vedno bolj potreboval.
In vsi ,kateri spodbujajo in reklamirajo to "umetno inteligenco" verjetno žrejo digitalno hrano,sicer ne bi imeli tako skurjenih možganov in bi se zavedali,da če kmet ne bo sadil sadja in zelenjave,pa zraven zredil še različne živali,bodo ti predstavniki digitalizacije in… ...prikaži več robotov hitro pocrkali od glada......
Ni treba gledat TV-ja pa ni problemov,že dolga leta je doma ne gledamo ,ker je vse brez veze in reklama na reklamo,vse so zavajajoče in zanič,ta reklama ni nobena izjema.Življenje je lepo oz. še lepše ko počneš kaj drugega kot pa gledaš TV.
Če že dolga leta ne gledate TV, kako potem poznate Oto? 🤔
Kaj je oto????? prvič slišim
Zgražajte se raje nad še živimi voditelji, čeprav že imajo npr. spominsko ploščo..;))
Kaj pa če bi raje dali višje plače prodajalkam???
Še vam ni jasno da smo mi le orodje in molzna krava kapitalostov