Zagotovo se bo vsaka ženska, ki je te dni naletela na jumboplakat, na katerem svetlolaska med košaro perila, koščkom milke in napisom Si želite nežnosti? nesrečno strmi v prazno, strinjala, da gre za oglas, ki namesto želje po koščku čokolade povzroča kvečjemu cmok v grlu.
Morda so oglaševalci z oglasno kampanjo, ki se nadaljuje s sloganom Samo košček ... in že ste tam, v zelenem raju namreč, hoteli ciljati na osamljene samske ženske, ki bodo namesto z moškim v postelji lahko zaspale vsaj s polnimi usti čokolade. Morda na depresivne gospodinje, ki bodo po pranju umazanega perila prej kot na zahvalo naletele kvečjemu še na kakšno malomarno odvrženo nogavico. Morda pa celo na ženske, obsojene na moške, ki se raje kot nežnim objemom predajajo grobim klofutam. Kakršnokoli žensko že nagovarjajo, je dejstvo, da se nobena od nas ne bo prostovoljno identificirala s svetlolasko s plakata, pa tudi če bi še tako rada verjela, da se, nesrečna, kot je, lahko tako zlahka izgubi v nežnosti čokoladnega objema. Eno je namreč fiktivna blondinka, ki jo od sreče ločita le košček milke in plakat, drugo pa resnična ženska, ki jo bo čokolada, potem ko jo bo pojedla, spravila kvečjemu v še slabšo voljo.
Se pa po drugi strani lahko tolažimo vsaj s tem, da nam, ubogim revam, s plakati vred niso ponudili za nesrečne ženske posebej oblikovane čokolade, recimo v obliki solza ali zlomljenih src.
3
ogledov
Grobost čokoladne nežnosti
Ne vem točno, kakšno žensko nagovarjajo plakati Si želite nežnosti?, a dejstvo je, da se nobena od nas ne bo prostovoljno identificirala s svetlolasko s plakata.