Pomeni da je kapitalistu važen zaslužek saj bojo merčota delali kitajci in ne v domači nemčiji. Kar pomeni tolkiko delovnih mest manj. Potem se čudijo če crkava evropska avtoindustrija.
Kdo bo kupil mercedesa narejenega na Kitajskem v Renault tovarni? Evropejci sigurno ne. Je pa res, da prihajajo nove stranke iz LGTBIQ+ sektorja. Gejem, lezbijkam, trans osebam nič ne pomeni tradicija itd. To so bodoči kupce tega šrota.
48V konfiguracijo je vpeljala Tesla, njihovi avti na tej tehnologiji že vozijo več kot leto po cestah. Tako da so standardi že postavljeni, Mercedes se je pogovarjal s Teslo. Bo pa prvi med uveljavljenimi proizvajalci, ki bo v Evropi naredil… ...prikaži več avto na 48V osnovi.
Pomeni da je kapitalistu važen zaslužek saj bojo merčota delali kitajci in ne v domači nemčiji. Kar pomeni tolkiko delovnih mest manj. Potem se čudijo če crkava evropska avtoindustrija.
Boli njih qrac za potrošnika,važno da imajo oni dobiček,pa tut če ga cigani delajo
Kratkoročnoje to navidezna rešitev, dolgoročno pa nezaposleni Nemec tega šrota ne bo nikoli kupil!
Cigani pa ja ne bodo delali! Toliko že vedo,da se to ne izplača!
Kdo bo kupil mercedesa narejenega na Kitajskem v Renault tovarni? Evropejci sigurno ne. Je pa res, da prihajajo nove stranke iz LGTBIQ+ sektorja. Gejem, lezbijkam, trans osebam nič ne pomeni tradicija itd. To so bodoči kupce tega šrota.
48V konfiguracijo je vpeljala Tesla, njihovi avti na tej tehnologiji že vozijo več kot leto po cestah. Tako da so standardi že postavljeni, Mercedes se je pogovarjal s Teslo. Bo pa prvi med uveljavljenimi proizvajalci, ki bo v Evropi naredil… ...prikaži več avto na 48V osnovi.
Postavil bo standarde propadajoče Nemčije!