Decentralizacija Ljubljane je rešitev. V vsako regijo eno ministrstvo, vojašnico, javno ustanovo, fakulteto in podobno, kar bi omogočalo celoten razvoj celotne Slovenije. Vse kar se odvija glede prometa, kaj bodo vse naredili s prometom, je pesek v oči.
Država z DARS-om vred se prav trudi, da bi bilo prometa na avtocestah čimveč in da bi bil ta čimbolj počasen. Zakaj je DARS denimo pri Celju pred desetletjem izkopal asfalt, ki je bil ostal od starih cestninskih postaj? Ker… ...prikaži več so ljudje na "črno" parkirali, da so se vozili skupaj po avtocesti. Ampak to je bilo za DARS moteče. Iz železnice še vsaj 20 let nič ne bo. Lahko bi naredili parkirišča ob avtocesti in vstopna mesta za na buse po avtocesti. V Italiji se to vidi. Je res interes zato?
Pravilno. In kdor se vozi po AC vidi da je 80% tujcev. Naše tovornjakarje pa naj nekako sofinancira država ali jim pa na nek drug način pomaga napram tujim konkurentom. Z razliko od tujcev financiramo izgradnjo cest, plačujem cestnino in… ...prikaži več še vinjeto. Kot vemo, so pa tovornjaki največji uničevalci cest , zato bi bilo dobro čim več tovora na železnico.
šleparji pa suv vozila, dnarja neomejeno, medtem ko železnica še vedno uporablja stare gomolke, polske baje, ne vem pa kje mi žvimo ... ne vem če je to normalno, niti kart več ne prodajajo na postjajh ... še dobr da… ...prikaži več vlak voz ... ker jest paš nimam suv-ja ra razliko do mnogih slovenčkov, majo keš, krediit al kaj ... komaj čakam krizo, to pa res
Prepoved prehitevanja ob delavnikih za vsa vozila v času med 6. in 9. uro in med 14. in 17. uro na avtocestah in hitrih cestah v Republiki Sloveniji bi bila daleč boljša rešitev.
Prepoved prehitevanja za tovornjake ob navedenih terminih obstaja že od vekomaj, pa jih nihče, res nihče od tovornjakarjev ne upošteva. Le kdo bi, če pa ni nadzora in kazni.
Folk vi niste normalni. Kaj če bi mi dostavniki 1teden parkirali kamijone pa da vidimo kaj bi vi kupovali v trgovinah in tankali na črpalkah? Kake reakcije bi bile? Sem doživel to v Italiji pa je bil štrajk prevoznikov samo… ...prikaži več 3dni. Drugi dan so bile trgovine izropane folk pa hodil do šoferjev če imajo za prodat dizel? Mal se vprašajte folk kdo je kriv za zastoje?
Rešitev je v občutnem dvigu cen vinjet za "turiste" in cestnine za tovornjake.Vinjeta za teden dni bi moral koštat vsaj 100€,potem bi "turisti",ki se valijo skozi državo uporabljali obvoze preko Madžarske in Srbije!
Decentralizacija Ljubljane je rešitev. V vsako regijo eno ministrstvo, vojašnico, javno ustanovo, fakulteto in podobno, kar bi omogočalo celoten razvoj celotne Slovenije. Vse kar se odvija glede prometa, kaj bodo vse naredili s prometom, je pesek v oči.
Država z DARS-om vred se prav trudi, da bi bilo prometa na avtocestah čimveč in da bi bil ta čimbolj počasen. Zakaj je DARS denimo pri Celju pred desetletjem izkopal asfalt, ki je bil ostal od starih cestninskih postaj? Ker… ...prikaži več so ljudje na "črno" parkirali, da so se vozili skupaj po avtocesti. Ampak to je bilo za DARS moteče. Iz železnice še vsaj 20 let nič ne bo. Lahko bi naredili parkirišča ob avtocesti in vstopna mesta za na buse po avtocesti. V Italiji se to vidi. Je res interes zato?
Dvig cestnin bo spravilo tovornjake na regionalke in lokalke in povzrocalo dodatne smrtne izzide. NE!!!
Pravilno. In kdor se vozi po AC vidi da je 80% tujcev. Naše tovornjakarje pa naj nekako sofinancira država ali jim pa na nek drug način pomaga napram tujim konkurentom. Z razliko od tujcev financiramo izgradnjo cest, plačujem cestnino in… ...prikaži več še vinjeto. Kot vemo, so pa tovornjaki največji uničevalci cest , zato bi bilo dobro čim več tovora na železnico.
šleparji pa suv vozila, dnarja neomejeno, medtem ko železnica še vedno uporablja stare gomolke, polske baje, ne vem pa kje mi žvimo ... ne vem če je to normalno, niti kart več ne prodajajo na postjajh ... še dobr da… ...prikaži več vlak voz ... ker jest paš nimam suv-ja ra razliko do mnogih slovenčkov, majo keš, krediit al kaj ... komaj čakam krizo, to pa res
Prepoved prehitevanja ob delavnikih za vsa vozila v času med 6. in 9. uro in med 14. in 17. uro na avtocestah in hitrih cestah v Republiki Sloveniji bi bila daleč boljša rešitev.
Druga daleč najboljša rešitev pa bi bila ukinitev premakljivega delovnega časa in mrš na vlak, ali pa autobus.
Prepoved prehitevanja za tovornjake ob navedenih terminih obstaja že od vekomaj, pa jih nihče, res nihče od tovornjakarjev ne upošteva. Le kdo bi, če pa ni nadzora in kazni.
@optimo75 👍
Folk vi niste normalni. Kaj če bi mi dostavniki 1teden parkirali kamijone pa da vidimo kaj bi vi kupovali v trgovinah in tankali na črpalkah? Kake reakcije bi bile? Sem doživel to v Italiji pa je bil štrajk prevoznikov samo… ...prikaži več 3dni. Drugi dan so bile trgovine izropane folk pa hodil do šoferjev če imajo za prodat dizel? Mal se vprašajte folk kdo je kriv za zastoje?
Rešitev je v občutnem dvigu cen vinjet za "turiste" in cestnine za tovornjake.Vinjeta za teden dni bi moral koštat vsaj 100€,potem bi "turisti",ki se valijo skozi državo uporabljali obvoze preko Madžarske in Srbije!
Potrebno je izločiti neustrezne in jih oglobiti tako da bodo morali kamione prodati ,ne tako kot sedaj 1200 € . Takoj jih bo polovica manj