če nekaj dela ne spreminjaj. ampak tupci ( kjerkoli ) morajo delat traparije, da neumnim kupcem izvlečejo denar. kdaj boste pa ljudje začel mal mislit in ne padat na čist vsako neumnost pa mi res ni jasno. recimo špotne ure.… ...prikaži več. imeli smo ure, ki so se same navijale. vedno so kazale točen čas. dons pa rabiš usb uro, ki ti kaže kolk korakov si prehodil. dajmo a kdo rabi to kolk korakov je prehodil ? aja pa uro vsak večer filat dat.
Hehe, jaz bom probal najti kaksnega Fickota..., ampak seveda s servisno knjizico in najvec 8000 km, od kontrole in frisno registriranega z novimi gumami. Najraje bi IT original z samomorilskimi vrati!
To, da pri parkiranju v klancu z avtomatskim menjalnikom daš v P in potem potegneš ročno zavoro prav nič ne pomaga, ker vsa teža avtomobila še zmeraj visi na menjalniku, in šele, če bi se ta zlomil, bi avto držala… ...prikaži več ročna zavora. Če hočeš, da bo avto visel na ročni zavori, moraš najprej stisniti delovno zavoro, prestaviti menjalnik v N, da se pogon sprosti, nato potegniti ročno zavoro, spustiti delovno zavoro, da se avto obesi na ročno, in šele na koncu prestaviti v P! In kdo bo to delal?
Nihče! in vsi avti bodo ne glede na to, ali je potegnjena ročna zavora ali ne, viseli na menjalniku. In verjetno je pri protokolu zategovanja el. ročne, kjer nimamo vpliva, kdaj in kako se bo zategnila, isto. Tale vaš strokovnjak… ...prikaži več je malo površno opisal zadevo, a ne glede na to menim, da to ni problem za avt. menjalnik, ker P blokira menjalnik na izhodni osi in to precej masivno, tako da je celoten menjalnik v vsakem primeru razbremenjen. Seveda ne trdim, da ni potrebno potegniti ročne v klancu!
če nekaj dela ne spreminjaj. ampak tupci ( kjerkoli ) morajo delat traparije, da neumnim kupcem izvlečejo denar. kdaj boste pa ljudje začel mal mislit in ne padat na čist vsako neumnost pa mi res ni jasno. recimo špotne ure.… ...prikaži več. imeli smo ure, ki so se same navijale. vedno so kazale točen čas. dons pa rabiš usb uro, ki ti kaže kolk korakov si prehodil. dajmo a kdo rabi to kolk korakov je prehodil ? aja pa uro vsak večer filat dat.
Ja nič,dali bomo v ler pa zadnja kolesa podložili s klocni
Hehe, jaz bom probal najti kaksnega Fickota..., ampak seveda s servisno knjizico in najvec 8000 km, od kontrole in frisno registriranega z novimi gumami. Najraje bi IT original z samomorilskimi vrati!
Pardon za z-s.
To, da pri parkiranju v klancu z avtomatskim menjalnikom daš v P in potem potegneš ročno zavoro prav nič ne pomaga, ker vsa teža avtomobila še zmeraj visi na menjalniku, in šele, če bi se ta zlomil, bi avto držala… ...prikaži več ročna zavora. Če hočeš, da bo avto visel na ročni zavori, moraš najprej stisniti delovno zavoro, prestaviti menjalnik v N, da se pogon sprosti, nato potegniti ročno zavoro, spustiti delovno zavoro, da se avto obesi na ročno, in šele na koncu prestaviti v P! In kdo bo to delal?
Nihče! in vsi avti bodo ne glede na to, ali je potegnjena ročna zavora ali ne, viseli na menjalniku. In verjetno je pri protokolu zategovanja el. ročne, kjer nimamo vpliva, kdaj in kako se bo zategnila, isto. Tale vaš strokovnjak… ...prikaži več je malo površno opisal zadevo, a ne glede na to menim, da to ni problem za avt. menjalnik, ker P blokira menjalnik na izhodni osi in to precej masivno, tako da je celoten menjalnik v vsakem primeru razbremenjen. Seveda ne trdim, da ni potrebno potegniti ročne v klancu!