Enkrat na mes. oz, 1000 km seveda ni najboljše. Dodati je potrebno ročno zaviranje tudi po vsakem pranju, ker takrat pri pranju platišč res dodobra zmočimo skrite obloge ročnih zavor (klasične, elektro, ročne, nožne, ni pomembno). Izjema so samo nekateri… ...prikaži več šibkejši oz. starejši avtomobili, ki imajo na zadnji premi samo bobnaste zavore in ročna uporablja iste obloge kot delovna zavora in se posuši že med vožnjo. Kako se med vožnjo zavira s sodobno el. ročno, pa mi ni znano, če je sploh mogoče.
In če se med vožnjo ne da nekoliko zavirati z el. ročno zavoro, da bi posušili obloge, pač moramo čakati na tisti mesec oz 1000 km. V tem času je seveda že zarjavelo.
Enkrat na mes. oz, 1000 km seveda ni najboljše. Dodati je potrebno ročno zaviranje tudi po vsakem pranju, ker takrat pri pranju platišč res dodobra zmočimo skrite obloge ročnih zavor (klasične, elektro, ročne, nožne, ni pomembno). Izjema so samo nekateri… ...prikaži več šibkejši oz. starejši avtomobili, ki imajo na zadnji premi samo bobnaste zavore in ročna uporablja iste obloge kot delovna zavora in se posuši že med vožnjo. Kako se med vožnjo zavira s sodobno el. ročno, pa mi ni znano, če je sploh mogoče.
In če se med vožnjo ne da nekoliko zavirati z el. ročno zavoro, da bi posušili obloge, pač moramo čakati na tisti mesec oz 1000 km. V tem času je seveda že zarjavelo.