Ugotovitev v naslovu je točna. Priključni hibrid je v dejanskemn življenju najslabša izbira. Težak kot da je povsem električen, zato onesnažuje kot da je bencinar in dizel izpred 40 let, skoraj nikoli ga ne polnijo ali le malo, ko je… ...prikaži več zastonj in ne izgubljajo časa s tem, z precej manj prostora od normalnih motorjev, kompliciran, mnogo predrag. Kupuje jo ga samo na firme, kjer se jih lahko relativno hitro tudi znebijo skoraj brez posledic.
Resen napredek so MHEV, hibridna vozila z 48Voltnim dodatnim sistemom, kjer je dodatna teža samo en akumulator (za 48V), nekaj kilogramov, močno pa zmanjšajo obremenitve motorja, izboljšajo pospeške z mesta in nizkih obratov, zmanjšajo onesnaženje, porabo, voznik pa ne more… ...prikaži več nenapolniti baterije, ker se ta sama polni in porablja med vožnjo , kar upravlja elektronika, ne voznik, so preprostejši in cenejši od PHEV i EV. Realno je danes to racionalna izbira.
Ugotovitev v naslovu je točna. Priključni hibrid je v dejanskemn življenju najslabša izbira. Težak kot da je povsem električen, zato onesnažuje kot da je bencinar in dizel izpred 40 let, skoraj nikoli ga ne polnijo ali le malo, ko je… ...prikaži več zastonj in ne izgubljajo časa s tem, z precej manj prostora od normalnih motorjev, kompliciran, mnogo predrag. Kupuje jo ga samo na firme, kjer se jih lahko relativno hitro tudi znebijo skoraj brez posledic.
Resen napredek so MHEV, hibridna vozila z 48Voltnim dodatnim sistemom, kjer je dodatna teža samo en akumulator (za 48V), nekaj kilogramov, močno pa zmanjšajo obremenitve motorja, izboljšajo pospeške z mesta in nizkih obratov, zmanjšajo onesnaženje, porabo, voznik pa ne more… ...prikaži več nenapolniti baterije, ker se ta sama polni in porablja med vožnjo , kar upravlja elektronika, ne voznik, so preprostejši in cenejši od PHEV i EV. Realno je danes to racionalna izbira.