Leon, se strinjam. Ampak po drugi strani vinjete spodbujajo uporabo AC, kar povečuje varnost na cestah. V primerjavi z možnostjo, da ti na eni lokalni cesti en pijan debil prileti nasproti in čelno trešči vate, tisti strošek vinjete ne pomeni nič.
Glede kaj vse za ceste plačujemo že ob registraciji, pri gorivu, vzdrževanju in sam bog ve kje vse nas za cestno infrastrukturo še obirajo, bi za vozila registrirana v Sloveniji vožnja po vseh naših cestah lahko bila brezplačna! Naj obirajo… ...prikaži več tujce, tako kot obirajo nas, če se z avtom podamo čez mejo. Npr. preko Avstrije v München, od tam v Pariz, naprej v Chamonix, čez predor pod Mont Blancom v Italijo, te samo avtoceste in predori pridejo cca. 200 eur, dobre toliko še gorivo, vse pa skor jurčka.
"V HAC so za Index pojasnili, da bodo turisti plačevali elektronsko. Turisti se bodo prijavili prek spleta in, če bodo želeli, bodo vnesli svojo registrsko oznako, lahko pa tudi kupili elektronsko napravo ENC, ki omogoča vožnjo brez ustavljanja, a le… ...prikaži več na tistih odsekih, s katerimi ima HAC podpisano pogodbo." Torej so se Hrvati odločili, da se bodo z eno potezo znebili večine tistih ostarelih tujih turistov, ki že dolga desetletja dopustujejo pri njih, niso pa vešči elektronskega poslovanja!?
Če bi razumeli , da AC na HR niso od enega lastnika , bi tudi razumeli zakaj ne morejo uvesti vinjet . S tem sistemom se bo vedelo po kateri cesti in komu gre denar za vožnjo po njihovem delu AC križa .
Če je želja in volja, so to malenkostne težave. Preštet promet na posameznih odsekih je zanesljivo lažje od tega kar je opisano v prispevku. Pa tudi dosti prijaznejše do uporabnika. Vinjet nočejo zato, ker iščejo sistem, ki bo čim bolj oskubil tujce.
Pošteno je edino plačilo za prevožen kilometer .
Minuse dajejo tisti, ki celo življenje živijo na tuj račun🤔
Leon, se strinjam. Ampak po drugi strani vinjete spodbujajo uporabo AC, kar povečuje varnost na cestah. V primerjavi z možnostjo, da ti na eni lokalni cesti en pijan debil prileti nasproti in čelno trešči vate, tisti strošek vinjete ne pomeni nič.
Glede kaj vse za ceste plačujemo že ob registraciji, pri gorivu, vzdrževanju in sam bog ve kje vse nas za cestno infrastrukturo še obirajo, bi za vozila registrirana v Sloveniji vožnja po vseh naših cestah lahko bila brezplačna! Naj obirajo… ...prikaži več tujce, tako kot obirajo nas, če se z avtom podamo čez mejo. Npr. preko Avstrije v München, od tam v Pariz, naprej v Chamonix, čez predor pod Mont Blancom v Italijo, te samo avtoceste in predori pridejo cca. 200 eur, dobre toliko še gorivo, vse pa skor jurčka.
"V HAC so za Index pojasnili, da bodo turisti plačevali elektronsko. Turisti se bodo prijavili prek spleta in, če bodo želeli, bodo vnesli svojo registrsko oznako, lahko pa tudi kupili elektronsko napravo ENC, ki omogoča vožnjo brez ustavljanja, a le… ...prikaži več na tistih odsekih, s katerimi ima HAC podpisano pogodbo." Torej so se Hrvati odločili, da se bodo z eno potezo znebili večine tistih ostarelih tujih turistov, ki že dolga desetletja dopustujejo pri njih, niso pa vešči elektronskega poslovanja!?
Če bi razumeli , da AC na HR niso od enega lastnika , bi tudi razumeli zakaj ne morejo uvesti vinjet . S tem sistemom se bo vedelo po kateri cesti in komu gre denar za vožnjo po njihovem delu AC križa .
Če je želja in volja, so to malenkostne težave. Preštet promet na posameznih odsekih je zanesljivo lažje od tega kar je opisano v prispevku. Pa tudi dosti prijaznejše do uporabnika. Vinjet nočejo zato, ker iščejo sistem, ki bo čim bolj oskubil tujce.
NJIHOVO PARAZITIRANJE = KRAJA DENARJA NA TAK ALI DRUGAČEN NAČIN !!! ! !!!