Pomembno je tudi, da vozilo z avtomatskim menjalniom ne "visi" na parking stopnji. Torej obvezno je potrebno natančno uporabljati ročno zavoro, ta mkra tudi čimbolje delovati. Da recimo že ob najmanjšem naklonu naprej ali nazaj na parkingu ne obremenjuješ menjalnik… ...prikaži več saj bo ob ponovnem zagonu popolnoma hladen in mu bo tak položaj zelo škodil..no pa sj se sliši. Tako kot pred semaforji, ko držiš na bremzo v delovni stopnji....to je dejansko povzročanje nepotrebnega trenja....
Avto akademija? Primož Rožnik? Tu neki trotl ode? Sami cepci! Avto hold, katerega imajo nekateri avtomobili vgrajenega manjalnik obdrži v prestavi D! ode majmune, avto se vozi, aktivno, pomeni pelješ, zaviraš, ustaviš ... vse v prestavi ... avto med vožnjo… ...prikaži več niti ene sekunde ne sme biti v 'leru' ...
kaj če ti tak avto če moraš kr naprej nekaj čuvat pa ohranjat ,avto je za to da služi in nič drugega,ko ga kupuješ ni da ni,ko ga že voziš pol pa ja to in ono
Če je g. Rožnik mehanik leta to še ne pomeni nič. 90% najboljših mehanikov se namreč sploh ne prijavi na ta medijski šov, ker jim gre za delo, ne za medije. Torej njegovo mnenje ne velja dosti več kot moje.… ...prikaži več Drugo: prvič slišim, da bi se olje v menjalniku "pregrevalo". če se to dogaja je avto zrel za reklamacijo. Menjalnik MORA biti narejen tako, da se to NE dogaja in pika. Sodobni avti imajo "auto brake hold", kar pomeni, da imaš avto med vožnjo VEDNO v "drive" in NE pretikaš v N za vsak drek.
Članek ne daje v ospredje situacijo z avtomatskim menjalnik med vožnjo, ampak v situacijo ko stojiš! Med vožnjo je bolj v ospredju skrb za motorno olje vključno z turbino...ohlajanje le-te, če se kaj več zahteva od zmerne vožnje pred tem...
Seveda, ko STOJIŠ! In točno ob tem primeru sem jaz opisal stanje. Avtomatski menjalnik ni zato, da za vsak drek, ko se ustaviš brž prestaviš v N! Potem je v mestu vseeno, če bi imel ročnega, če moram za vsak drek prestavljat.
To je tvoje razmišljanje. Dejstvo je pa, da je pravilno delovanje avtomatskega menjalnika na "on" samo ko se avto premika...stoječ avto, in avtomatski menjalnik v pogonskem programu pa pomeni trenje...tudi prižgan motor vozila na mestu ni ravno plus za motor,… ...prikaži več je pa servisni interval in velikost agregatov bistveno v manjši rizik pregrevanja in ostalih obrab od majhnosti sistema avtomatskega menjalnika...
Tako je. Pred semaforjem, žel. zapornicami itd, obvezno v N, lahko že malo prej, pred zaustavitvijo, brez pritiskanja na zavoro. Če je avto na ravnem, ni treba tiščati zavore. Pri speljevanju damo v D brez pritiskanja zavore. Nato samo malo… ...prikaži več "gasa" in speljemo. Enako ravnamo, če moramo čakati v klancu navzgor, le da, seveda, tiščimo zavoro ali potegnemo ročno. Udobno.
ode, govora je o sodobnih avtomobilih, ne o predpotopnih, o katerem govoriš ti. Sodobni imajo, kot že rečeno "auto brake hold", kar pomeni da NIKOLI ne prestavljaš v N, ko se ustaviš.
Jaz mam klasični automat, enojna sklopka z tipko auto hold posebej, ki jo ne uporabljam. Pri DSG dvojni sklopki pa je priporočljivo dajat v N če dalj časa stojiš na mestu...
Sem vozil avto z robotiziranim menjalnikom.Upam,da prvič in zadnjič.Kdor je navdušen nad njim, naj izvoli.Sam pa še vedno prisegam na preverjeno klasiko manualnega-ročnega menjalnika.
Ko dobiš v roke ta prav stroj skupaj z avtomatskim menjalnikov, vidiš da brez sploh to ni to..,recimo Bmw Serija 5 ali Volvo V70. Večji je avto, bolj je ročno ročka bolj kontra namenu lastnštva večjega avtomobila...ki naj bi pomenil… ...prikaži več večji komfort, boljši vožnja in varnost...
Ej strokovnjaki... berite navodila za uporabo pa ne bo dvoma
Pomembno je tudi, da vozilo z avtomatskim menjalniom ne "visi" na parking stopnji. Torej obvezno je potrebno natančno uporabljati ročno zavoro, ta mkra tudi čimbolje delovati. Da recimo že ob najmanjšem naklonu naprej ali nazaj na parkingu ne obremenjuješ menjalnik… ...prikaži več saj bo ob ponovnem zagonu popolnoma hladen in mu bo tak položaj zelo škodil..no pa sj se sliši. Tako kot pred semaforji, ko držiš na bremzo v delovni stopnji....to je dejansko povzročanje nepotrebnega trenja....
Avto akademija? Primož Rožnik? Tu neki trotl ode? Sami cepci! Avto hold, katerega imajo nekateri avtomobili vgrajenega manjalnik obdrži v prestavi D! ode majmune, avto se vozi, aktivno, pomeni pelješ, zaviraš, ustaviš ... vse v prestavi ... avto med vožnjo… ...prikaži več niti ene sekunde ne sme biti v 'leru' ...
kaj če ti tak avto če moraš kr naprej nekaj čuvat pa ohranjat ,avto je za to da služi in nič drugega,ko ga kupuješ ni da ni,ko ga že voziš pol pa ja to in ono
Če je g. Rožnik mehanik leta to še ne pomeni nič. 90% najboljših mehanikov se namreč sploh ne prijavi na ta medijski šov, ker jim gre za delo, ne za medije. Torej njegovo mnenje ne velja dosti več kot moje.… ...prikaži več Drugo: prvič slišim, da bi se olje v menjalniku "pregrevalo". če se to dogaja je avto zrel za reklamacijo. Menjalnik MORA biti narejen tako, da se to NE dogaja in pika. Sodobni avti imajo "auto brake hold", kar pomeni, da imaš avto med vožnjo VEDNO v "drive" in NE pretikaš v N za vsak drek.
Članek ne daje v ospredje situacijo z avtomatskim menjalnik med vožnjo, ampak v situacijo ko stojiš! Med vožnjo je bolj v ospredju skrb za motorno olje vključno z turbino...ohlajanje le-te, če se kaj več zahteva od zmerne vožnje pred tem...
Seveda, ko STOJIŠ! In točno ob tem primeru sem jaz opisal stanje. Avtomatski menjalnik ni zato, da za vsak drek, ko se ustaviš brž prestaviš v N! Potem je v mestu vseeno, če bi imel ročnega, če moram za vsak drek prestavljat.
To je tvoje razmišljanje. Dejstvo je pa, da je pravilno delovanje avtomatskega menjalnika na "on" samo ko se avto premika...stoječ avto, in avtomatski menjalnik v pogonskem programu pa pomeni trenje...tudi prižgan motor vozila na mestu ni ravno plus za motor,… ...prikaži več je pa servisni interval in velikost agregatov bistveno v manjši rizik pregrevanja in ostalih obrab od majhnosti sistema avtomatskega menjalnika...
Tako je. Pred semaforjem, žel. zapornicami itd, obvezno v N, lahko že malo prej, pred zaustavitvijo, brez pritiskanja na zavoro. Če je avto na ravnem, ni treba tiščati zavore. Pri speljevanju damo v D brez pritiskanja zavore. Nato samo malo… ...prikaži več "gasa" in speljemo. Enako ravnamo, če moramo čakati v klancu navzgor, le da, seveda, tiščimo zavoro ali potegnemo ročno. Udobno.
ode, govora je o sodobnih avtomobilih, ne o predpotopnih, o katerem govoriš ti. Sodobni imajo, kot že rečeno "auto brake hold", kar pomeni da NIKOLI ne prestavljaš v N, ko se ustaviš.
Jaz mam klasični automat, enojna sklopka z tipko auto hold posebej, ki jo ne uporabljam. Pri DSG dvojni sklopki pa je priporočljivo dajat v N če dalj časa stojiš na mestu...
Sem vozil avto z robotiziranim menjalnikom.Upam,da prvič in zadnjič.Kdor je navdušen nad njim, naj izvoli.Sam pa še vedno prisegam na preverjeno klasiko manualnega-ročnega menjalnika.
Ko dobiš v roke ta prav stroj skupaj z avtomatskim menjalnikov, vidiš da brez sploh to ni to..,recimo Bmw Serija 5 ali Volvo V70. Večji je avto, bolj je ročno ročka bolj kontra namenu lastnštva večjega avtomobila...ki naj bi pomenil… ...prikaži več večji komfort, boljši vožnja in varnost...
bločan stabo se ne strinjam na vadni menjalnik so jajca