Problem je v vsebnosti vode v tekočini. Tekočina je sestavljena iz alkohola(ali podobno) in vode. Ko steklo pošpricaš alkohol izpari prej kot voda, Tako na steklu ostane samo voda, ki pa seveda zmrzne. Delna rešitev je uporaba koncentrirane tekočine (take,… ...prikaži več kjer piše, da je do minus 60-70), čeprav le-ta pa spet maši cevke ob dolgoročni uporabi... Tisto "do -35 stopinj" kar lepo pozabite - tisti podatek je (če sploh drži) v primeru, če tekočino naliješ v lonček in jo postaviš v zmrzovalnik, ne pa na avtosteklu...
Voznik (vidi se, da je snemano iz voznikovega sedeža) vozi po prehitevalnem pasu, ko na voznem ni nobenega in hkrati snema z mobilnim telefonom. BRAVO!
Citiram: "Če je zunaj le nekaj stopinj pod ničlo, je „minus“ pri hitrosti 130 km/h in več še toliko večji, možnost zmrzali stekla pa zato večje.“"temperature med vožnjo lahko precej nižje kot pri mirujočem avtu" Po kakšni teoriji?… ...prikaži več Poskusite s termometrom pri mirujočem avtu in pri 130 ;)
Nobena tekočina ni dobra, ker jo dež in veter odplakneta in kaplje zmrznejo. Čim bolj topel zrak od znotraj na šipo in počasnejša vožnja sta mogoča rešitev. Cepec ki vozi avto zgoraj, pa sam sebe ogroža saj nič ne vidi.
Problem je v vsebnosti vode v tekočini. Tekočina je sestavljena iz alkohola(ali podobno) in vode. Ko steklo pošpricaš alkohol izpari prej kot voda, Tako na steklu ostane samo voda, ki pa seveda zmrzne. Delna rešitev je uporaba koncentrirane tekočine (take,… ...prikaži več kjer piše, da je do minus 60-70), čeprav le-ta pa spet maši cevke ob dolgoročni uporabi... Tisto "do -35 stopinj" kar lepo pozabite - tisti podatek je (če sploh drži) v primeru, če tekočino naliješ v lonček in jo postaviš v zmrzovalnik, ne pa na avtosteklu...
Voznik (vidi se, da je snemano iz voznikovega sedeža) vozi po prehitevalnem pasu, ko na voznem ni nobenega in hkrati snema z mobilnim telefonom. BRAVO!
In posnel ga je po podpisu sodeč Gregor Prebil. Zapomnite si, ko nam bo naslednjič hotel kaj pametovati o varni vožnji!
Se globoko opravičujem (čeprav se ne) G.Prebilu. Sem videl na Jutubi, da je avtor neki Matej Košir, ki rad "parkira" na prehitevalnem pasu.
daš gretje na polno in obrneš na šipo pa ne bo zmrzovalo.
Ja, spet nam fiziko razlagajo razn novinarskii "avtomobilski" strokovnjaki.
Čudno, da ni spet kriv DARS.
Citiram: "Če je zunaj le nekaj stopinj pod ničlo, je „minus“ pri hitrosti 130 km/h in več še toliko večji, možnost zmrzali stekla pa zato večje.“"temperature med vožnjo lahko precej nižje kot pri mirujočem avtu" Po kakšni teoriji?… ...prikaži več Poskusite s termometrom pri mirujočem avtu in pri 130 ;)
Nobena tekočina ni dobra, ker jo dež in veter odplakneta in kaplje zmrznejo. Čim bolj topel zrak od znotraj na šipo in počasnejša vožnja sta mogoča rešitev. Cepec ki vozi avto zgoraj, pa sam sebe ogroža saj nič ne vidi.