Najlažje nabiti prometne znake z omejitvijo hitrosti , da bi pa kaj postorili glede varnosti ranljivih skupin pa ne. ( kolesarske steze in pločniki fizično ločeni od vozišča, nadhodi in podhodi) Garantiram, da nebi bilo več nobenega mrtvega zaradi trka z vozilom...
Saj če naredijo ločene steze za pešce in kolesarje, potem zmanjka prostora za cesto za vozila. Je pa veeno bolje voziti počasi, kot pa sploh ne voziti.
Slovenija, hitr pobrat idejo pa nadgradit na 10km/h. Jebes prost cajt. Nj se folk voz 5 ur na dan.
In kaj je narobe, če se po mestu voziš s kolesom?
Uh, to je pa vseeno malo prestrogo - bomo šli raje na dopust v Grčijo. Tam niso tako strogi.
Najlažje nabiti prometne znake z omejitvijo hitrosti , da bi pa kaj postorili glede varnosti ranljivih skupin pa ne. ( kolesarske steze in pločniki fizično ločeni od vozišča, nadhodi in podhodi) Garantiram, da nebi bilo več nobenega mrtvega zaradi trka z vozilom...
Saj če naredijo ločene steze za pešce in kolesarje, potem zmanjka prostora za cesto za vozila. Je pa veeno bolje voziti počasi, kot pa sploh ne voziti.
Dajmo zastrupljat prebivalce mest,kdo pa bo nam povrnil leto ali dve življenja
Ob čedalje več asistenčnih sistemih, so potrebne čedalje hujše omejitve ... Logika, ki gre bolj težko skupaj.