Problem gradbišč v Sloveniji je, da ne delajo za podpisane pogodbe, ampak zabušavajo in ne delajo nič, da lahko potem zahtevajo anekse, ker so se dela zavlekla. Pogodbe bi morale biti spisane na način, da MORAJO dela opraviti v doglednem… ...prikaži več roku, v nasprotnem primeru se pogodba razveljavi in morajo izplačati bančno garancijo. Ne razumem firm, ki delajo ta dela, da jim ni v interesu, da bi delo opravili, potem šli pa naprej na naslednji projekt in tam ponovno zaslužili.
Vsa ta gradbišča so nastavljena za futranje gradbenih delavcev in njihovih šefov.Smo se peljali po Italiji,je bila ura 2 zjutraj in so delali pod reflektorji,pri nas pa stojita dva bagerja,okrog trije delavci,pa debata in čik,ni nič čudno,da je vse kar naredijo x2
To je praksa na vseh cestnih gradbiščih ,prevzamejo delo potem pa dela eden,dva ali pa nobeden-morali bi jim postaviti roke ,ne pa da jezijo voznike in oviraji promet!
Je bil en gospod na AVP, ki je izjavil, da kazen za prometni prekršek mora boleti. Pri javnih gradnjah posebno nizke gradnje,ki v času izvedbe vplivajo na živelj, ki jih uporablja pa velja podobna primerjava. Ko pride čas pred volitvami… ...prikaži več politiki odprejo cesto in raji pode breme z ramen in vsi veseli volijo tiste, ki jih nato še 4 leta je?ejo v glavo. Sicer nisem štel na tem gradbišču sem pa opazoval gradbišče AC na Biču. Naredili so s stroji toliko kot bi z lopatami, še fotografije obstajajo...
Pri nam se vse dela predolgo. Nimam pojma zakaj so tako dolgi roki za izgradnjo neke stvari. Prav tako imaš občutek da pri novem izvozu, ki ga delajo na primorski avtocesti, nič ne delajo. In spet delajo stare napake. Preblizu… ...prikaži veču postavljajo protihrupno ograjo, čez par let bodo pa kao širili avtocesto do Vrhnike in vse spet podirali.
Po drugi strani pa če bi vzeli kitajce, bi nam že vse popokalo kot pelješki most na hrvaškem.
To je že klasika v Ljubljani. Dvorni gradbinci dobijo posle, nimajo pa dovolj delavcev za vsa delovišča. Potem jih pa non-stop malo rotirajo, in posledično se vsak projekt zamakne za pol leta.
Takle kratek mostek bi morali podreti in novega narediti za cca 3 mesce. Ne vem kaj imajo za delat toliko časa z obnovo? Seveda z eno samokolnico in dvema lopatama in s 5 tim podizvajalcem to ne gre.
Jankjovičevi gradbinci -10% dobijo posel. Vsa gradbišča pa se izvajajo z minimalno intinzivnostjo. To kar se dogaja v Ljubljani je čisti kriminal. Ko bo padel kralj se bodo stvari počasi začele urejat.
Temu se rece rezervacija gradbisca, fiksni stroski za aneks in pomanjkanje resursov v podjetju. Dokler bo narocnik to dovolil bo tako. Ko bodo izracunali vso gospodarsko skodo zaradi zastojev k vsakem projektu, se projektov pri nas ne bo vec vodilo tako.
Problem gradbišč v Sloveniji je, da ne delajo za podpisane pogodbe, ampak zabušavajo in ne delajo nič, da lahko potem zahtevajo anekse, ker so se dela zavlekla. Pogodbe bi morale biti spisane na način, da MORAJO dela opraviti v doglednem… ...prikaži več roku, v nasprotnem primeru se pogodba razveljavi in morajo izplačati bančno garancijo. Ne razumem firm, ki delajo ta dela, da jim ni v interesu, da bi delo opravili, potem šli pa naprej na naslednji projekt in tam ponovno zaslužili.
Vsa ta gradbišča so nastavljena za futranje gradbenih delavcev in njihovih šefov.Smo se peljali po Italiji,je bila ura 2 zjutraj in so delali pod reflektorji,pri nas pa stojita dva bagerja,okrog trije delavci,pa debata in čik,ni nič čudno,da je vse kar naredijo x2
To je praksa na vseh cestnih gradbiščih ,prevzamejo delo potem pa dela eden,dva ali pa nobeden-morali bi jim postaviti roke ,ne pa da jezijo voznike in oviraji promet!
Je bil en gospod na AVP, ki je izjavil, da kazen za prometni prekršek mora boleti. Pri javnih gradnjah posebno nizke gradnje,ki v času izvedbe vplivajo na živelj, ki jih uporablja pa velja podobna primerjava. Ko pride čas pred volitvami… ...prikaži več politiki odprejo cesto in raji pode breme z ramen in vsi veseli volijo tiste, ki jih nato še 4 leta je?ejo v glavo. Sicer nisem štel na tem gradbišču sem pa opazoval gradbišče AC na Biču. Naredili so s stroji toliko kot bi z lopatami, še fotografije obstajajo...
Na južni obvoznici pa je to zožanje narejeno za nalašč,da se pri kozarju ne nabirajo kolone
Jankovič je pravi luzer trdi,da fotoaparat laže!? Zato ker se tako dela pa se plačujejo aneksi k pogodbam!!
Pri nam se vse dela predolgo. Nimam pojma zakaj so tako dolgi roki za izgradnjo neke stvari. Prav tako imaš občutek da pri novem izvozu, ki ga delajo na primorski avtocesti, nič ne delajo. In spet delajo stare napake. Preblizu… ...prikaži veču postavljajo protihrupno ograjo, čez par let bodo pa kao širili avtocesto do Vrhnike in vse spet podirali. Po drugi strani pa če bi vzeli kitajce, bi nam že vse popokalo kot pelješki most na hrvaškem.
Predlagam, da prebereš analizo zakaj so poke.... planirano in ni kriv izvajalec
To je že klasika v Ljubljani. Dvorni gradbinci dobijo posle, nimajo pa dovolj delavcev za vsa delovišča. Potem jih pa non-stop malo rotirajo, in posledično se vsak projekt zamakne za pol leta.
Takle kratek mostek bi morali podreti in novega narediti za cca 3 mesce. Ne vem kaj imajo za delat toliko časa z obnovo? Seveda z eno samokolnico in dvema lopatama in s 5 tim podizvajalcem to ne gre.
Jankjovičevi gradbinci -10% dobijo posel. Vsa gradbišča pa se izvajajo z minimalno intinzivnostjo. To kar se dogaja v Ljubljani je čisti kriminal. Ko bo padel kralj se bodo stvari počasi začele urejat.
Temu se rece rezervacija gradbisca, fiksni stroski za aneks in pomanjkanje resursov v podjetju. Dokler bo narocnik to dovolil bo tako. Ko bodo izracunali vso gospodarsko skodo zaradi zastojev k vsakem projektu, se projektov pri nas ne bo vec vodilo tako.