Problem gradbišč v Sloveniji je, da ne delajo za podpisane pogodbe, ampak zabušavajo in ne delajo nič, da lahko potem zahtevajo anekse, ker so se dela zavlekla. Pogodbe bi morale biti spisane na način, da MORAJO dela opraviti v doglednem… ...prikaži več roku, v nasprotnem primeru se pogodba razveljavi in morajo izplačati bančno garancijo. Ne razumem firm, ki delajo ta dela, da jim ni v interesu, da bi delo opravili, potem šli pa naprej na naslednji projekt in tam ponovno zaslužili.
Jaz sem mnenja, da bi morali biti penali, za vsak dan zamude roka. Vendar bi potem gradbinci rok končanja del, postavili daleč v prihodnost. Enako bi bile tudi polovične zapore ob praznih gradbiščih.
Vsa ta gradbišča so nastavljena za futranje gradbenih delavcev in njihovih šefov.Smo se peljali po Italiji,je bila ura 2 zjutraj in so delali pod reflektorji,pri nas pa stojita dva bagerja,okrog trije delavci,pa debata in čik,ni nič čudno,da je vse kar naredijo x2
To je praksa na vseh cestnih gradbiščih ,prevzamejo delo potem pa dela eden,dva ali pa nobeden-morali bi jim postaviti roke ,ne pa da jezijo voznike in oviraji promet!
Je bil en gospod na AVP, ki je izjavil, da kazen za prometni prekršek mora boleti. Pri javnih gradnjah posebno nizke gradnje,ki v času izvedbe vplivajo na živelj, ki jih uporablja pa velja podobna primerjava. Ko pride čas pred volitvami… ...prikaži več politiki odprejo cesto in raji pode breme z ramen in vsi veseli volijo tiste, ki jih nato še 4 leta je?ejo v glavo. Sicer nisem štel na tem gradbišču sem pa opazoval gradbišče AC na Biču. Naredili so s stroji toliko kot bi z lopatami, še fotografije obstajajo...
To je že klasika v Ljubljani. Dvorni gradbinci dobijo posle, nimajo pa dovolj delavcev za vsa delovišča. Potem jih pa non-stop malo rotirajo, in posledično se vsak projekt zamakne za pol leta.
Pri nam se vse dela predolgo. Nimam pojma zakaj so tako dolgi roki za izgradnjo neke stvari. Prav tako imaš občutek da pri novem izvozu, ki ga delajo na primorski avtocesti, nič ne delajo. In spet delajo stare napake. Preblizu… ...prikaži veču postavljajo protihrupno ograjo, čez par let bodo pa kao širili avtocesto do Vrhnike in vse spet podirali.
Po drugi strani pa če bi vzeli kitajce, bi nam že vse popokalo kot pelješki most na hrvaškem.
Temu se rece rezervacija gradbisca, fiksni stroski za aneks in pomanjkanje resursov v podjetju. Dokler bo narocnik to dovolil bo tako. Ko bodo izracunali vso gospodarsko skodo zaradi zastojev k vsakem projektu, se projektov pri nas ne bo vec vodilo tako.
Jankjovičevi gradbinci -10% dobijo posel. Vsa gradbišča pa se izvajajo z minimalno intinzivnostjo. To kar se dogaja v Ljubljani je čisti kriminal. Ko bo padel kralj se bodo stvari počasi začele urejat.
Tudi v mojem kraju je bilo tako. Leto dni semafor, oznaka gradbišče, na gradbišču pa nikogar. Očitno ima izvajalec odprtih več gradbišč in predolg rok za izvedbo del.
Na Molu lažejo, kot vedno, saj slika ali video pove vse. Enako se dogaja z Linhartovo, katero "delajo" že več kot 1 leto in ni še gotova. Dolžina "dela" je cca 400 m, dela pa KPL, ki je sinonim za… ...prikaži več počasnost in nedelavnost odkar je v "lasti" Banjalučanov. Potem pa za lase privlečeni aneksi, ki gredo vedno v privatne žepe iz - naših žepov.
Takle kratek mostek bi morali podreti in novega narediti za cca 3 mesce. Ne vem kaj imajo za delat toliko časa z obnovo? Seveda z eno samokolnico in dvema lopatama in s 5 tim podizvajalcem to ne gre.
jankoviceva balkanska posla...pod Jankovicevo oblastjo, ni projekta v Ljubljani, ki bi bil končan v roku...niti ena jankoviceva napoved ni držala...važn, da njegovi balkanski poslovni partnerji dobijo posel, pol jih pa ne briga nič več,... kvaliteta izvedenih del je pa nivoju… ...prikaži več Bosne...šlampasto, slabi materiali, nekvalitetna izvedba.
Naivci, kar stojte v koloni....donacijo dobiš le, če izbereš izvajalca, ki bo delal dolgo in zanič, da bo kasneje lahko spet dal donacijo in popravljal....tako to gre na socialističnem ljubljanskem dvoru. Sicer pa je vprašanje lahko le retorično, saj ste… ...prikaži večte ga Ljubljančani sami izvolili, žepana. Pa ne enkrat. Kje ste imeli oči, pamet? V mobilcu?
Če se voziš pod mostom se bol malo vidi kaj se dela na mostu. Drugače delavci delajo prav vse dni vsaj do 17h. In to lahko trdim, ker živim čisto blizu mostu.
Laže kot pes teče...zakaj pa na drugem delu dela potekajo malo hitreje? In a se zavedate koliko nadvozov je nad ovtocesto, če bodo vsakega delali 9 mesecev to ni več avtocesta ampak regionalna.
Problem gradbišč v Sloveniji je, da ne delajo za podpisane pogodbe, ampak zabušavajo in ne delajo nič, da lahko potem zahtevajo anekse, ker so se dela zavlekla. Pogodbe bi morale biti spisane na način, da MORAJO dela opraviti v doglednem… ...prikaži več roku, v nasprotnem primeru se pogodba razveljavi in morajo izplačati bančno garancijo. Ne razumem firm, ki delajo ta dela, da jim ni v interesu, da bi delo opravili, potem šli pa naprej na naslednji projekt in tam ponovno zaslužili.
Jaz sem mnenja, da bi morali biti penali, za vsak dan zamude roka. Vendar bi potem gradbinci rok končanja del, postavili daleč v prihodnost. Enako bi bile tudi polovične zapore ob praznih gradbiščih.
Vsa ta gradbišča so nastavljena za futranje gradbenih delavcev in njihovih šefov.Smo se peljali po Italiji,je bila ura 2 zjutraj in so delali pod reflektorji,pri nas pa stojita dva bagerja,okrog trije delavci,pa debata in čik,ni nič čudno,da je vse kar naredijo x2
To je praksa na vseh cestnih gradbiščih ,prevzamejo delo potem pa dela eden,dva ali pa nobeden-morali bi jim postaviti roke ,ne pa da jezijo voznike in oviraji promet!
Je bil en gospod na AVP, ki je izjavil, da kazen za prometni prekršek mora boleti. Pri javnih gradnjah posebno nizke gradnje,ki v času izvedbe vplivajo na živelj, ki jih uporablja pa velja podobna primerjava. Ko pride čas pred volitvami… ...prikaži več politiki odprejo cesto in raji pode breme z ramen in vsi veseli volijo tiste, ki jih nato še 4 leta je?ejo v glavo. Sicer nisem štel na tem gradbišču sem pa opazoval gradbišče AC na Biču. Naredili so s stroji toliko kot bi z lopatami, še fotografije obstajajo...
Jankovič je pravi luzer trdi,da fotoaparat laže!? Zato ker se tako dela pa se plačujejo aneksi k pogodbam!!
Na južni obvoznici pa je to zožanje narejeno za nalašč,da se pri kozarju ne nabirajo kolone
To je že klasika v Ljubljani. Dvorni gradbinci dobijo posle, nimajo pa dovolj delavcev za vsa delovišča. Potem jih pa non-stop malo rotirajo, in posledično se vsak projekt zamakne za pol leta.
Ne le v Ljubljani, tudi na Bledu. In verjetno še drugod...
Pri nam se vse dela predolgo. Nimam pojma zakaj so tako dolgi roki za izgradnjo neke stvari. Prav tako imaš občutek da pri novem izvozu, ki ga delajo na primorski avtocesti, nič ne delajo. In spet delajo stare napake. Preblizu… ...prikaži veču postavljajo protihrupno ograjo, čez par let bodo pa kao širili avtocesto do Vrhnike in vse spet podirali. Po drugi strani pa če bi vzeli kitajce, bi nam že vse popokalo kot pelješki most na hrvaškem.
Predlagam, da prebereš analizo zakaj so poke.... planirano in ni kriv izvajalec
kaj a je spet kakšna sabotaža vmes
Temu se rece rezervacija gradbisca, fiksni stroski za aneks in pomanjkanje resursov v podjetju. Dokler bo narocnik to dovolil bo tako. Ko bodo izracunali vso gospodarsko skodo zaradi zastojev k vsakem projektu, se projektov pri nas ne bo vec vodilo tako.
Jankjovičevi gradbinci -10% dobijo posel. Vsa gradbišča pa se izvajajo z minimalno intinzivnostjo. To kar se dogaja v Ljubljani je čisti kriminal. Ko bo padel kralj se bodo stvari počasi začele urejat.
Tudi v mojem kraju je bilo tako. Leto dni semafor, oznaka gradbišče, na gradbišču pa nikogar. Očitno ima izvajalec odprtih več gradbišč in predolg rok za izvedbo del.
Na Molu lažejo, kot vedno, saj slika ali video pove vse. Enako se dogaja z Linhartovo, katero "delajo" že več kot 1 leto in ni še gotova. Dolžina "dela" je cca 400 m, dela pa KPL, ki je sinonim za… ...prikaži več počasnost in nedelavnost odkar je v "lasti" Banjalučanov. Potem pa za lase privlečeni aneksi, ki gredo vedno v privatne žepe iz - naših žepov.
Takle kratek mostek bi morali podreti in novega narediti za cca 3 mesce. Ne vem kaj imajo za delat toliko časa z obnovo? Seveda z eno samokolnico in dvema lopatama in s 5 tim podizvajalcem to ne gre.
jankoviceva balkanska posla...pod Jankovicevo oblastjo, ni projekta v Ljubljani, ki bi bil končan v roku...niti ena jankoviceva napoved ni držala...važn, da njegovi balkanski poslovni partnerji dobijo posel, pol jih pa ne briga nič več,... kvaliteta izvedenih del je pa nivoju… ...prikaži več Bosne...šlampasto, slabi materiali, nekvalitetna izvedba.
Naivci, kar stojte v koloni....donacijo dobiš le, če izbereš izvajalca, ki bo delal dolgo in zanič, da bo kasneje lahko spet dal donacijo in popravljal....tako to gre na socialističnem ljubljanskem dvoru. Sicer pa je vprašanje lahko le retorično, saj ste… ...prikaži večte ga Ljubljančani sami izvolili, žepana. Pa ne enkrat. Kje ste imeli oči, pamet? V mobilcu?
Če se voziš pod mostom se bol malo vidi kaj se dela na mostu. Drugače delavci delajo prav vse dni vsaj do 17h. In to lahko trdim, ker živim čisto blizu mostu.
Laže kot pes teče...zakaj pa na drugem delu dela potekajo malo hitreje? In a se zavedate koliko nadvozov je nad ovtocesto, če bodo vsakega delali 9 mesecev to ni več avtocesta ampak regionalna.