torej ta strokovnjak pravi da EV nima "lera" in ga ne moreš porinit. hm, torej če je zmanjkal župce, si lepo pljunil v roke in porival garo do pumpe, kaj pa zdej, pljunil v roke in porinil pumpo do gare… ...prikaži veče ? ma naj gredo tile EV čist zares v maloro, pravzaprav, bi bilo potrebno vse inžinerje in prodajalce in politike strpat v tele gajbe od EV in jih porint čez doverske pečine.
torej ta strokovnjak pravi da EV nima "lera" in ga ne moreš porinit. hm, torej če je zmanjkal župce, si lepo pljunil v roke in porival garo do pumpe, kaj pa zdej, pljunil v roke in porinil pumpo do gare… ...prikaži veče ? ma naj gredo tile EV čist zares v maloro, pravzaprav, bi bilo potrebno vse inžinerje in prodajalce in politike strpat v tele gajbe od EV in jih porint čez doverske pečine.
Se pravi, če zmanjka elektrike ostaneš sredi cest in oviraš oziroma ogrožaš druge udeležence v prometu🤔
Hahahaaa z mojim passatom TDI nimam ne teh ne drugih problemov.
Seveda, nemška jajca sploh ne krepavajo!
Moj dela kot urca, pa jih ima že 340 k, za ostale pa se ne brigam ali obremenjujem.
Moj pa jih je nakepal 370.000 BP, sedaj pa še naslednjik 180.000. Rečunaj, da vsakih 10 km šišam en fukwagen!
Vi pa imate eur za servise in gorivo in samo da se kadi
Tako kot napredujejo e. avtomobili, bomo čez deset let ugotovili, da je konjska vprega najbolj zelena in zanesljiva.
Oooo čez jugeca ga ni bilo kak smo se vozili
U kakšni problemi, moj BEV v 4 letih 200t km in kot nov, diski obraba 1mm, gorivo zastonj, servisi drobiž, prej za dizle zmetal premoženje