Te stručkoti so v teh 500 eur vračunal še amortizacijo za avto, ki stane 40.000 jurjev, pa mesečno 2000 prevoženih kilometrov, pa "8l" porabe, kasko zavarovanje, letni servis, pa Michelinke, pa...? Me pa zanima, če so se spomnili upoštevat tudi… ...prikaži več letno porabo tekočine za steklo, ha, ha, ha...
Ne moreš se glih bahat z avtom za 500 € , niti se z njim vključit v debato . Ko je bil moj vreden 1000 sem ga podaril mehaniku , pa je bila zverina , sam žrl je pa več od mene !
to skropocalo od članka bi moralo biti označeno ekonomslo propagandni program oz. reklama... daj delajo inšpektorji za medije? jim bom pooslal prijavo, da bodo zaslužili kakšen cent za državo, lenuhi
Totalno bedna demagogija. Za bruhat. Imam 12 let star avto, vsak dan ga vozim. Zdaj pa kalkulacija: ob nakupu je (nov) stal 12.000, torej 1000 na leto, malo čez 80 na mesec. Stroški registracije - vse skupaj, zavarovanje, tehnični in… ...prikaži več registracija, okoli 350, se pravi 30 na mesec. Trikrat mesečno tankam, kar je okoli 170, ampak povrne služba kot potne stroške. Torej 0. Redno servisiranje in vzdrževanje, okoli 400 na leto ali recimo 35 na mesec. Skupaj 145 na mesec in sem neodvisen od vseh budal.
Ljudi bi radi spravili vstran od neodvisnosti - da bi najemali avtomobile. Najprej poceni, potem pa vedno dražje - tako kot z vodo in elektriko. Oni bi živeli, bi pa bi obubožali, ker ne bi bili več neodvisni... Vsi bi… ...prikaži več še imeli samo naročnine... Ja, ja, ja, ...
Tako je kot prej brezplačno parkiranje in polnjenje električnih avtomobilov v Ljubljani sedaj ko jih je za odtenek več vse se plača pa še polnilnic ni dovolj.
EV vs ICEV lo je kolona na cesti in ne moreš nikamor in zmanjka goriva pri ICEV pokličeš frenda in pride z kanistrom pa gremo dalje. pri EV pa .. e jebi ga ! pri ZCEV prideš na tankštele 3minute… ...prikaži več tankaš, 5 minut stoji v vrsti za blagajno ( ker so tam bedaki s kav za na pot in čiki ) pri EV pol ure iščeš kartico in naročnino in se prijavljaš da lahko začneš cuzat štrom. ko greš na vikend daš v kepektregar kanto z 20 l benza, pa imaš mir in ti ni treba hodit nazaj nekam pa tankat, si lahk cel mesec
... al pa še več tam sred kočevskih gozdov in nabiraš gobice in borovnice in se fjakariš . probajte s EV. aja gre. sam v gepektragerju so ble 4kante z benzom in agregat, plato z pirom in hladilniki z maso… ...prikaži več za čevape e je pa doma ostal. in na vikendu samo župa iz kocke. pospravte vi tele EV v PM in nehite srat.
Javni prevoz je super vendar samo tam kjer je to možno. Živim na vasi , vozim se po potrebi in ne delam veliko kilometrov .Imam starega bencinarja s porabo 7,5/8 l in tudi v bodoče bo tako. Avti tako ali… ...prikaži več onesnažujejo ampak resnični ekološki problemi so pa drugje . Če bi šlo več tovornega prometa po železnici bi malo več naredili za okolje . Da kakim spodbujanja novih in vzdrževanje starih vojn sploh ne omenjam in pridejo iz istega Davosa , Bruslja.... kot te eko ideologije
Moji stroški 700 € mehanik in deli , 8.000km po 5.2 nafte = 460 l nafte = 800€ in zavarovanje 400 € cestnina 110 Skupaj 2000 € = 170 na mesec . 700 za dele , ker je avto že… ...prikaži večo že star in prenavljam posamezne sklope vsako leto enega .Lani šobe , letos jermen , drugo leto menjalnik .
Sem pogledal za svoje zadnje 2 avta, 100-120eur na mesec, brez upostevanja izgube vrednosti, ki doda cca 50 eur na mesec, torej brez omembe vredne izgube vrednosti, ker so bili majhni jajčki in nad 10 let starosti. Trenutni sedaj je… ...prikaži več res popolnoma nov in velik, vendar bo moral se dooooolgo sluzit za teh 20k eur kar sem dal zanj in ne le 5-6let pa menjat. Aja, sam res, ce pa bi ga moral kreditirat, pa potem vse skuoaj res je 500 eur/mesec/5let, pa spet novega... Kaksne bedne manipulativne fore.
Skupna raba enega vozila je možna v mestu. Tisti, ki imajo doma dva ali več vozil, jih ima zelo malo iz zbirateljskega vzgiba, ampak ker morajo vsak od njih priti od točke a do točke b v različnem časovnem okvirju.… ...prikaži več In jih ne čaka pod hruško avantnekaj, javni potniški promet je pa tudi nekaj, kar ne živi svojega poslanstva. Običajno je več vozil povezanih s službo. Mnogo bi naredili s fleksibilnejšim delovnim časom in stimuliranim carpoolingom. Če bi začeli pri malih onesnaževalcih...
se strinjam. in ta žurnal je poln takšnih skritih reklam. išcem katwra agencija nadzira to, da ta žurnal malo preglesajo, ker mi gredo ze prav na jettra. naj nehajo zavajat folk.
Res reklamno sporočilo za Car sharing! Pri nas še taxi sam čez vikend laufa. Na vasi ostarelim poštar ali patronažna kako stvar prinese da preživijo do vikenda. Kar probajte se it biznis, sam brez mene. To je itak sam za… ...prikaži več v večja mesta, Slovenija premore pa le eno malo večje selo, mest pa ne. Ko bomo imeli pa metro, pol pa bo to lahko poimenujemo tudi kot neko manjše mestece nekje v južni Evropi.
Dal sem za avto 500€ - vozim ga že 5 let ! Koliko me stane/ košta na mesec... ?? Res pa je, da NE naredim 10.000 km na leto.
Te stručkoti so v teh 500 eur vračunal še amortizacijo za avto, ki stane 40.000 jurjev, pa mesečno 2000 prevoženih kilometrov, pa "8l" porabe, kasko zavarovanje, letni servis, pa Michelinke, pa...? Me pa zanima, če so se spomnili upoštevat tudi… ...prikaži več letno porabo tekočine za steklo, ha, ha, ha...
Ne moreš se glih bahat z avtom za 500 € , niti se z njim vključit v debato . Ko je bil moj vreden 1000 sem ga podaril mehaniku , pa je bila zverina , sam žrl je pa več od mene !
@idi... - Sorči, krepko se zatipkal: Dal 5000€ vozim ga že 15 let
Lažnjiva trditev glede mesečnih stroškov, aja si delaš reklamo.
Bedast članek, bedne teorije.
to skropocalo od članka bi moralo biti označeno ekonomslo propagandni program oz. reklama... daj delajo inšpektorji za medije? jim bom pooslal prijavo, da bodo zaslužili kakšen cent za državo, lenuhi
Spet propaganda za neoliberalističnega podjetnika! Mater ste prozorni...
avant car so neprilagodljivi. njihova storitev ni za vsakogar. raje udarim kolo, ali trolo. ker v resnici je isto.
Totalno bedna demagogija. Za bruhat. Imam 12 let star avto, vsak dan ga vozim. Zdaj pa kalkulacija: ob nakupu je (nov) stal 12.000, torej 1000 na leto, malo čez 80 na mesec. Stroški registracije - vse skupaj, zavarovanje, tehnični in… ...prikaži več registracija, okoli 350, se pravi 30 na mesec. Trikrat mesečno tankam, kar je okoli 170, ampak povrne služba kot potne stroške. Torej 0. Redno servisiranje in vzdrževanje, okoli 400 na leto ali recimo 35 na mesec. Skupaj 145 na mesec in sem neodvisen od vseh budal.
Ljudi bi radi spravili vstran od neodvisnosti - da bi najemali avtomobile. Najprej poceni, potem pa vedno dražje - tako kot z vodo in elektriko. Oni bi živeli, bi pa bi obubožali, ker ne bi bili več neodvisni... Vsi bi… ...prikaži več še imeli samo naročnine... Ja, ja, ja, ...
Tako je kot prej brezplačno parkiranje in polnjenje električnih avtomobilov v Ljubljani sedaj ko jih je za odtenek več vse se plača pa še polnilnic ni dovolj.
EV vs ICEV lo je kolona na cesti in ne moreš nikamor in zmanjka goriva pri ICEV pokličeš frenda in pride z kanistrom pa gremo dalje. pri EV pa .. e jebi ga ! pri ZCEV prideš na tankštele 3minute… ...prikaži več tankaš, 5 minut stoji v vrsti za blagajno ( ker so tam bedaki s kav za na pot in čiki ) pri EV pol ure iščeš kartico in naročnino in se prijavljaš da lahko začneš cuzat štrom. ko greš na vikend daš v kepektregar kanto z 20 l benza, pa imaš mir in ti ni treba hodit nazaj nekam pa tankat, si lahk cel mesec
... al pa še več tam sred kočevskih gozdov in nabiraš gobice in borovnice in se fjakariš . probajte s EV. aja gre. sam v gepektragerju so ble 4kante z benzom in agregat, plato z pirom in hladilniki z maso… ...prikaži več za čevape e je pa doma ostal. in na vikendu samo župa iz kocke. pospravte vi tele EV v PM in nehite srat.
Javni prevoz je super vendar samo tam kjer je to možno. Živim na vasi , vozim se po potrebi in ne delam veliko kilometrov .Imam starega bencinarja s porabo 7,5/8 l in tudi v bodoče bo tako. Avti tako ali… ...prikaži več onesnažujejo ampak resnični ekološki problemi so pa drugje . Če bi šlo več tovornega prometa po železnici bi malo več naredili za okolje . Da kakim spodbujanja novih in vzdrževanje starih vojn sploh ne omenjam in pridejo iz istega Davosa , Bruslja.... kot te eko ideologije
O čem vi tu drekate?!
Moji stroški 700 € mehanik in deli , 8.000km po 5.2 nafte = 460 l nafte = 800€ in zavarovanje 400 € cestnina 110 Skupaj 2000 € = 170 na mesec . 700 za dele , ker je avto že… ...prikaži večo že star in prenavljam posamezne sklope vsako leto enega .Lani šobe , letos jermen , drugo leto menjalnik .
Sem pogledal za svoje zadnje 2 avta, 100-120eur na mesec, brez upostevanja izgube vrednosti, ki doda cca 50 eur na mesec, torej brez omembe vredne izgube vrednosti, ker so bili majhni jajčki in nad 10 let starosti. Trenutni sedaj je… ...prikaži več res popolnoma nov in velik, vendar bo moral se dooooolgo sluzit za teh 20k eur kar sem dal zanj in ne le 5-6let pa menjat. Aja, sam res, ce pa bi ga moral kreditirat, pa potem vse skuoaj res je 500 eur/mesec/5let, pa spet novega... Kaksne bedne manipulativne fore.
Skupna raba enega vozila je možna v mestu. Tisti, ki imajo doma dva ali več vozil, jih ima zelo malo iz zbirateljskega vzgiba, ampak ker morajo vsak od njih priti od točke a do točke b v različnem časovnem okvirju.… ...prikaži več In jih ne čaka pod hruško avantnekaj, javni potniški promet je pa tudi nekaj, kar ne živi svojega poslanstva. Običajno je več vozil povezanih s službo. Mnogo bi naredili s fleksibilnejšim delovnim časom in stimuliranim carpoolingom. Če bi začeli pri malih onesnaževalcih...
Če bi država upoštevala varnostne standarde avtomobilov , tele smeti sploh ne bi smele na cesto , kaj šele da vozijo ljudi !
Manjka dodatek: Plačana reklama!
se strinjam. in ta žurnal je poln takšnih skritih reklam. išcem katwra agencija nadzira to, da ta žurnal malo preglesajo, ker mi gredo ze prav na jettra. naj nehajo zavajat folk.
Potem se vsedeš v tak avto kjer sta pred tabo dva tako močno prdnila da so muhe pocrkale in eden je rignu nekaj mastnega na zadnjem sedežu. Bljak.
Res reklamno sporočilo za Car sharing! Pri nas še taxi sam čez vikend laufa. Na vasi ostarelim poštar ali patronažna kako stvar prinese da preživijo do vikenda. Kar probajte se it biznis, sam brez mene. To je itak sam za… ...prikaži več v večja mesta, Slovenija premore pa le eno malo večje selo, mest pa ne. Ko bomo imeli pa metro, pol pa bo to lahko poimenujemo tudi kot neko manjše mestece nekje v južni Evropi.
carsharing ima v sloveniji omejen produkt. Za druzine neprijazen.
Povejte še, kakšne so možnosti, da avto dobiš v konicah, ob slabem vremenu - plohe itd.