55mio.za študije... to pove vse. gnoji pokvarjeni so spet nakazovali javna sredstva v firme sorodnikov. luka koper, ki je privat podjetje naj kar sama plača za drugi tir, če ga želi, ker jaz nimam od tega nobene koristi. razen tega… ...prikaži več si ne želim, da ta strošek obesijo v nove davke, kot to počnejo...
Zanimivo - kar 2 MIO za km proge. Če študije potekajo v stilu makete, koliko bo šele stala izgradnja! Bolje bi bilo, če bi izgradnjo omogočili Kitajcem - hitreje, ceneje in racionalneje bi bilo, pa še manj bi se kradlo.… ...prikaži več Domači bi seveda imeli delo, le režim bi bil drug!
A slovenska kvaliteta (Poglej si gradnjo cest, avtocest, mostov, tunelov.. pa kolkrat so te nove gradnje že flikal, popravljal..) .. slabš od slovencev.. skor ne more bit narejen..
Ne anonimni, najlažje je obsoditi, potrebno je preveriti kdo je bil izvajalec omenjenih cest. Zadnja leta (LJ) videvam GP Krk iz Hrvaške, in določene gradbenike iz Bosne, tako, da ne bi bil tako prepričan na vašem mestu. Ni vse zlato… ...prikaži več kar se sveti mimogrede.
Nihče ni proti 2 tiru, smo pa VSI proti tako dragai in zamudji izgradnji.. !! Podjetja - 2 zapolsena- stroški pa že enormni.. a ja pa un iz Leka je umešan- DRAG-onja..
Turki niso dobili tunela Karavanke, pa imajo enormno pozitivne fermormanse.. pa damo Avstrijcem, da ga podaljšajo, bo ceneje najmanj 50% od koritnikov- iz naših žepov.. Lobij zapuščina zidreviĆa
Lahko gredo na vlak,samo ni interesa,saj na SŽ nekateri ljudje prejemajo provizije od cestnega lobija,da ne uredijo prevoza za kamione in,da zavirajo gradnjo 2.tira!
Sprejeti zakon, ki določa, da se lahko vsa tovorna vozila od vseh vstopov v Slovenijo lahko odvijajo zgolj po železnici in je rešeno. Amortizacija cest se zmanjša, izpusti CO2, zniža sre cestna taksa in ostalo. Samo nekomu mora kapnat, da… ...prikaži več bi to bilo dobro za nas in naše okolje, ter železnico na koncu koncev.
@alen04 s tem pa se v celoti strinjam s tabo, in to neodvisno od tega tira, kamioni, ki so samo v tranzitu čez našo državo bi morali imet prepoved vožnje po cestah. Seveda pa bi to verjetno pomenilo precejšnjo posodobitev železnic.
Praktično vsa politika nam predstavlja, da je drugi tir vseeno nujnost. Ampak kaj v resnici dobi od tega državljan RS? Kak tovornjak na avtocesti manj, ker vsi še zdaleč ne vozijo v Luko Koper, temveč je veliko prometa v smeri… ...prikaži več vzhod - zahod. Za te drugi tir ne pomeni nič, tudi če to pišejo med floskulami referendumske kampanje. Po drugi strani bo drugje po državi zaradi več tovornega prometa še slabše deloval potniški železniški promet, ki je že zdaj zanič.
Ma ni problem čas,problem je u tem da se bo spet naredila svinjarija ki jo pelje Kovačič in kr neki,ma za koji k...c referendum če je to strateška investicija za državo jo je treba speljat in tukaj ni pardona komu… ...prikaži več milo,komu drago,spomnite se Istrabenza,Merkatorja,Merkurja,itd,itd.pa še to bomo davkoplačevalci rešili mar ni tako
Kovačič bi moral odgovarjati za to sramoto. Drugi tir ima gradbeno dovoljenje, narejenih je bilo preko 15km vrtin in geoloških raziskav, pridobljena so soglasja. Ne vem kaj mu je padlo na pamet o nekih alternativah, ko niti raziskav ni narejenih… ...prikaži večenih in bi izgradnjo zavleklo še za nadaljnjih 9-10 let. Ne odločamo se pa na referendumu o trasi, ampak izključno o zakonu.Če zakon ne bo potrjen, tudi izgradnje tira ne bo, ker bomo lahko vozili preko Italije, ki nas z izvedbo že prehitevajo.
55mio.za študije... to pove vse. gnoji pokvarjeni so spet nakazovali javna sredstva v firme sorodnikov. luka koper, ki je privat podjetje naj kar sama plača za drugi tir, če ga želi, ker jaz nimam od tega nobene koristi. razen tega… ...prikaži več si ne želim, da ta strošek obesijo v nove davke, kot to počnejo...
Zanimivo - kar 2 MIO za km proge. Če študije potekajo v stilu makete, koliko bo šele stala izgradnja! Bolje bi bilo, če bi izgradnjo omogočili Kitajcem - hitreje, ceneje in racionalneje bi bilo, pa še manj bi se kradlo.… ...prikaži več Domači bi seveda imeli delo, le režim bi bil drug!
Za Kitajsko kvaliteto se ve, da je vprašljiva.
A slovenska kvaliteta (Poglej si gradnjo cest, avtocest, mostov, tunelov.. pa kolkrat so te nove gradnje že flikal, popravljal..) .. slabš od slovencev.. skor ne more bit narejen..
Ne anonimni, najlažje je obsoditi, potrebno je preveriti kdo je bil izvajalec omenjenih cest. Zadnja leta (LJ) videvam GP Krk iz Hrvaške, in določene gradbenike iz Bosne, tako, da ne bi bil tako prepričan na vašem mestu. Ni vse zlato… ...prikaži več kar se sveti mimogrede.
pa še to: spet bo skozi okno vrženih 2 mio EUR.
Le kdo je kriv za to, da bo spet šlo 2mio???
Nihče ni proti 2 tiru, smo pa VSI proti tako dragai in zamudji izgradnji.. !! Podjetja - 2 zapolsena- stroški pa že enormni.. a ja pa un iz Leka je umešan- DRAG-onja..
Turki niso dobili tunela Karavanke, pa imajo enormno pozitivne fermormanse.. pa damo Avstrijcem, da ga podaljšajo, bo ceneje najmanj 50% od koritnikov- iz naših žepov.. Lobij zapuščina zidreviĆa
In koliko vladnih luzerjev se bo okoristilo s tem denarjem.
V strošek za tir bi morali všteti tudi škodo, ki jo kamioni naredijo na cesti, ker ne morejo na vlak.
Lahko gredo na vlak,samo ni interesa,saj na SŽ nekateri ljudje prejemajo provizije od cestnega lobija,da ne uredijo prevoza za kamione in,da zavirajo gradnjo 2.tira!
Kamioni ne bodo mogli na vlak niti po izgradnji drugega tira. Tovorni promet na avtocestah bo le neznatno manjši.
Sprejeti zakon, ki določa, da se lahko vsa tovorna vozila od vseh vstopov v Slovenijo lahko odvijajo zgolj po železnici in je rešeno. Amortizacija cest se zmanjša, izpusti CO2, zniža sre cestna taksa in ostalo. Samo nekomu mora kapnat, da… ...prikaži več bi to bilo dobro za nas in naše okolje, ter železnico na koncu koncev.
@alen04 s tem pa se v celoti strinjam s tabo, in to neodvisno od tega tira, kamioni, ki so samo v tranzitu čez našo državo bi morali imet prepoved vožnje po cestah. Seveda pa bi to verjetno pomenilo precejšnjo posodobitev železnic.
Ko boste odločali na referendumu to nedeljo, imejte v mislih, da govorijo o vašem denarju.
Mitja, saj ravno zato je zakon, da ne bo šlo iz davkoplačevalskega denarja
Z JAVNIM DENARJEM JE LAHKO GRADITI TAKŠNE PROJEKTE, NAPIHOVATI RAČUNE, IN GA TROŠITI IZ DRŽAVNE MALHE V SVOJ ŽEP
Avstrija pa veselo in izredno hitro gradijo tire,ki bodo lepo zaobšle Slovenijo,potem pa......
Praktično vsa politika nam predstavlja, da je drugi tir vseeno nujnost. Ampak kaj v resnici dobi od tega državljan RS? Kak tovornjak na avtocesti manj, ker vsi še zdaleč ne vozijo v Luko Koper, temveč je veliko prometa v smeri… ...prikaži več vzhod - zahod. Za te drugi tir ne pomeni nič, tudi če to pišejo med floskulami referendumske kampanje. Po drugi strani bo drugje po državi zaradi več tovornega prometa še slabše deloval potniški železniški promet, ki je že zdaj zanič.
Ma ni problem čas,problem je u tem da se bo spet naredila svinjarija ki jo pelje Kovačič in kr neki,ma za koji k...c referendum če je to strateška investicija za državo jo je treba speljat in tukaj ni pardona komu… ...prikaži več milo,komu drago,spomnite se Istrabenza,Merkatorja,Merkurja,itd,itd.pa še to bomo davkoplačevalci rešili mar ni tako
Kovačič bi moral odgovarjati za to sramoto. Drugi tir ima gradbeno dovoljenje, narejenih je bilo preko 15km vrtin in geoloških raziskav, pridobljena so soglasja. Ne vem kaj mu je padlo na pamet o nekih alternativah, ko niti raziskav ni narejenih… ...prikaži večenih in bi izgradnjo zavleklo še za nadaljnjih 9-10 let. Ne odločamo se pa na referendumu o trasi, ampak izključno o zakonu.Če zakon ne bo potrjen, tudi izgradnje tira ne bo, ker bomo lahko vozili preko Italije, ki nas z izvedbo že prehitevajo.
ne grem, nazadnje ste zavajal z vprašanji, tako da mene ni, sicer pa kradete ko srake, prevaranti
Če ne greš na referendum, je isto kot bi glasoval za tatove oz. srake.
2 tir bi morali zgraditi bolj premišljeno, ne pa s takim metanjem denarja stran! smo proti
Škoda mojega časa za take bedarije mene ne bo