Baterija v avtu zdrži vsaj 1000 cikloc polnjenja, dejansko pa več kot 2500. Pri dosegu npr. 400 km to pomeni vsaj 400.000 km, če ne vse do 1.000.000 km. Koliko rabljenih avtov si že kupil in so imeli več kot… ...prikaži več 400.000 prevoženih km?
@oneh...imaš prav-zdrži,a pri kakšni degradaciji...seveda v javnost spuščajo le "lepe podatke"...a sodelavčev kolega,je po enem letu na Hyundayu imel degradacijo 20%...zahteval,da vzamejo avto nazaj zarafi stvarne napake...seveda ga niso vzeli.. in se bode z njimi po sodišču.
In komu misliš,da bolj verjamem?
400km ne zdrži,200km je realna in zadnji čas da ga polniš.Polnit ga treba vsak dan .To je avto za po mestu malo nabavljaš in to je to.Izlet s tem avto,pa če se komu zdi normalno,da nonstop polniš na polnilnicah ,ker… ...prikaži več nikamor ne prideš pa ga kar imejte.Avto je da ti služi ne ti njemu.
Kakšen izlet?? Kako izlet, če pa cele dneve delate kot živina? Avto ti pa služi da prideš na delo, da zaslužiš, da si ga kupiš. Skratka nehajte avte kupovat in vam bo lepše na tem svetu.
Vlada predvsem misli na nove kupce iz poplavljenih delov,da bodo kupili te električne fajrcajhe,ki se tudi sami vžgejo v garažah.Ko jih ne bodo mogli prodati,jih bodo lahko donirali.
Predvsem vlada to misli ja, če ne kar sam Golob. On bo verjetno osebno prevzel prodajo EV v Mežiški dolini. Mislim kakšne neumnosti boš še zapisal. A kasete iz 1980 si že doniral? Kaj pa CD-je iz 2000?
Ta izjav je napačna. Več konkurence tudi kitajske in cene bodo padle. Nemci so namesto v razvoj vlagali v goljufive čipe zda jse pa tolčejo po glavi in razlagajo kaj ni mogoče.
Na žalost novinar ni prebral vseh člankov, ki so opisovali ''jamranje'' vodstvenih ljudi. Jasno je kdo so delničarji ''tesle'' in njenih odvisnih podjetij. A je to ''Francelj'' iz Zagorja? NE To so ''ugledni ljudje'' ki so vložili veliko denarja in… ...prikaži več sedaj s svojim vplivom uvajajo zakonske prisile in spodbujanje nakupov njih dobrin. Kako bi sicer lahko primerjalionesnaževanje motorja ''euro6'' z letalskim prometom? Ne, ne bodo, ker rezultati bodo pokazali izračun, da je letalski promet x krat ...
...bolj onesnaževalec kot osebni avti. Da ne primerjamo z ladijskim prometom, kaj dobimo na koncu? In seveda ''subvencije''. Pospeševanje prodaje tistim, ki že imajo na osnovi porabe osnovnih dobrin tistih, ki nimajo/30% pridobi od ostalih 70%/. In na koncu koncev,… ...prikaži več koliko me bo stala pot iz Zagorja do Milana s Teslo in koliko s Passatom 2.0 tdi? To so dejstva, ki jih ve vsak kmet, samo novinar pa ali ni prosvetljen ali pa je toliko neodvisen da dejstev ne sme zapisati, kajne?
Potrebno spremeniti nacin zivljenja. Javni prevoz, kolesarjenje, hoja in predvsem zdrav nacin zivljenja. Zmanjsati delovni cas. Dela se 6 ur na dan in ostali 2 so, da prides na delovno mesto s kolesom ali pes. Ekonomsko paniko delajo tisti, ki… ...prikaži več imajo itak vsega prevec in razen denarja nimajo nicesar drugega. London City je svetovna pralnica denarja. Anglija je primer, kam drzava pade, ce jo okupira financna industrija. Ocean denarja je v investicijah brez vsakega smisla - green energy:)
StarMačk...logicno razmislji, kdo ima v lasti vse zahodne banke. To je majhna skupina ljudi, ki odloca o vsem. Samo pomisli, da ves ta denar od kriminala na koncu pristane v njihovih zepih. Zakaj vse te vojne, droga, korupcija, nemiri...ce bi… ...prikaži več Svetu vladal razum, bi danes ziveli mnogo bolje.
Ravno zato sem omenil to ameriško-italijansko nadaljevanko z originalnim naslovom DEVILS, posneto l.2019, ki obravnava delovanje tovrstnega bančništva, z investicijsko banko NYL (New York London Investment Bank) v osrednji vlogi...
Zgodba se začne l.2011, zaključi pa se kmalu po začetku covidnega obdobja. Sem prepričan, da bo kmalu sledilo nadaljevanje, tja do pravih vzrokov, ki so pripeljali do rusko - ukrajinske vojne...
...zadnja sezona pa bo govorila o vzrokih za Star Wars, takrat pa bomo že zdavnaj vsi (oziroma tisti ki se bo hotel sam voziti) vozili z EV, ICE pa bo pozabljen tako kot VHS kaseta.
Možno. Verjetno bodo vozila po tem svetu ravno 5x manj časa od parnih lokomotiv. Verjetno v tem času otrok v šolah sploh ne bodo več učili pisati "na roke".
Gospodje, ki računajo na prodajo avtov, naj prosim investirajo več tudi v poprodajne storitve. Ljudje na VW servisih zgubljajo živce. Samo to bom rekel, da se dela nepopravljiva škoda za VW ugled na celi generaciji.
Če napišeš, da ljudje izgubljajo živce na VW servisih, to pomeni vsi servisi in glede na to, da imam tudi sam VW in Škodo, oba pa servisira avto hiša, ki skrbi za vse modele koncerna in zadnjih 4 letih kar… ...prikaži več vozim k njim nisem naletel na omembe vreden problem, za razliko od servisiranja hybrida iz dežele vzhajajočega sonca, kjer "radi poskrbijo" za kakšen ne bodi ga treba futer za paranje živcev. Torej predvidevam, da imaš težave in slabe izkušnje z dotičnim VW servisom, ne pa z vsemi povprek?
Muc, vsekakor sem pozabil napisat da gre za poprodajne storitve EV modelov. Sem pa hotel napisat za vse povprek, ker spremljam težave tudi drugih in v drugih državah, ne bom se omejil samo na Slovenistan.
Ok, sedaj je bolj razumljivo. Sem pa sedaj vesel, da se l.2020 nisem pustil prepričati ženi, kije 300 na uro navijala za ID.3, potem pa je kot kompromis v garaži pristal omenjeni hybrid, kjer zna servis tudi malce kravžljat živčke,… ...prikaži več ampak tako hudo pa spet ni.
No, mi imamo ID.3 od maja letos. Berem, da je zadnja tri leta VW krpal software. Servisi se lovijo z updatanjem. Polni sami sebe so, samo bolj votlo. Naš ima sicer tovarniško zadnjo verzijo, upam na čim manj stikov z VW servisi.
Višino cen ne bodo določale izjave nekih proizvajalcev električnih avtomobilov, pač pa trg. Ko se bo večji del proizvodnje obrnil v smer elektrike, se bo stanje cen temu prilagodilo. Gospodje z velikimi izjavami ne bodo tu imeli nobenega vpliva.
e avto je samo za praznenje žepov. novi so dragi, rabljeni pa nič vredni zaradi iztrošene baterije. torej?
Baterija v avtu zdrži vsaj 1000 cikloc polnjenja, dejansko pa več kot 2500. Pri dosegu npr. 400 km to pomeni vsaj 400.000 km, če ne vse do 1.000.000 km. Koliko rabljenih avtov si že kupil in so imeli več kot… ...prikaži več 400.000 prevoženih km?
@oneh...imaš prav-zdrži,a pri kakšni degradaciji...seveda v javnost spuščajo le "lepe podatke"...a sodelavčev kolega,je po enem letu na Hyundayu imel degradacijo 20%...zahteval,da vzamejo avto nazaj zarafi stvarne napake...seveda ga niso vzeli.. in se bode z njimi po sodišču. In komu misliš,da bolj verjamem?
400km ne zdrži,200km je realna in zadnji čas da ga polniš.Polnit ga treba vsak dan .To je avto za po mestu malo nabavljaš in to je to.Izlet s tem avto,pa če se komu zdi normalno,da nonstop polniš na polnilnicah ,ker… ...prikaži več nikamor ne prideš pa ga kar imejte.Avto je da ti služi ne ti njemu.
Kakšen izlet?? Kako izlet, če pa cele dneve delate kot živina? Avto ti pa služi da prideš na delo, da zaslužiš, da si ga kupiš. Skratka nehajte avte kupovat in vam bo lepše na tem svetu.
Vlada predvsem misli na nove kupce iz poplavljenih delov,da bodo kupili te električne fajrcajhe,ki se tudi sami vžgejo v garažah.Ko jih ne bodo mogli prodati,jih bodo lahko donirali.
Predvsem vlada to misli ja, če ne kar sam Golob. On bo verjetno osebno prevzel prodajo EV v Mežiški dolini. Mislim kakšne neumnosti boš še zapisal. A kasete iz 1980 si že doniral? Kaj pa CD-je iz 2000?
Ta izjav je napačna. Več konkurence tudi kitajske in cene bodo padle. Nemci so namesto v razvoj vlagali v goljufive čipe zda jse pa tolčejo po glavi in razlagajo kaj ni mogoče.
In pričakujmo restrikcije, ker bodo avti ''vohunili'' za Kitajce....hahahaha
Na žalost novinar ni prebral vseh člankov, ki so opisovali ''jamranje'' vodstvenih ljudi. Jasno je kdo so delničarji ''tesle'' in njenih odvisnih podjetij. A je to ''Francelj'' iz Zagorja? NE To so ''ugledni ljudje'' ki so vložili veliko denarja in… ...prikaži več sedaj s svojim vplivom uvajajo zakonske prisile in spodbujanje nakupov njih dobrin. Kako bi sicer lahko primerjalionesnaževanje motorja ''euro6'' z letalskim prometom? Ne, ne bodo, ker rezultati bodo pokazali izračun, da je letalski promet x krat ...
...bolj onesnaževalec kot osebni avti. Da ne primerjamo z ladijskim prometom, kaj dobimo na koncu? In seveda ''subvencije''. Pospeševanje prodaje tistim, ki že imajo na osnovi porabe osnovnih dobrin tistih, ki nimajo/30% pridobi od ostalih 70%/. In na koncu koncev,… ...prikaži več koliko me bo stala pot iz Zagorja do Milana s Teslo in koliko s Passatom 2.0 tdi? To so dejstva, ki jih ve vsak kmet, samo novinar pa ali ni prosvetljen ali pa je toliko neodvisen da dejstev ne sme zapisati, kajne?
Daj Francelj iz Zagorja, cajt bo da namesto v štumf, denar vložiš v delnice. Samo ne mi reči, da ti kdo to slučajno prepoveduje.
Potrebno spremeniti nacin zivljenja. Javni prevoz, kolesarjenje, hoja in predvsem zdrav nacin zivljenja. Zmanjsati delovni cas. Dela se 6 ur na dan in ostali 2 so, da prides na delovno mesto s kolesom ali pes. Ekonomsko paniko delajo tisti, ki… ...prikaži več imajo itak vsega prevec in razen denarja nimajo nicesar drugega. London City je svetovna pralnica denarja. Anglija je primer, kam drzava pade, ce jo okupira financna industrija. Ocean denarja je v investicijah brez vsakega smisla - green energy:)
Kakšna 2 meseca nazaj se je na RTV končala odlična nadaljevanka na temo mahinacij "londonskih" bankirjev. Naslov je temu primeren, "Hudičeve igre"...
StarMačk...logicno razmislji, kdo ima v lasti vse zahodne banke. To je majhna skupina ljudi, ki odloca o vsem. Samo pomisli, da ves ta denar od kriminala na koncu pristane v njihovih zepih. Zakaj vse te vojne, droga, korupcija, nemiri...ce bi… ...prikaži več Svetu vladal razum, bi danes ziveli mnogo bolje.
Večina investicij je brez smisla ali z zelo kratkoročnim "smislom" oziroma je njihov glavni smisel profit. Ampak to ne pomeni da green energy ni OK.
Ravno zato sem omenil to ameriško-italijansko nadaljevanko z originalnim naslovom DEVILS, posneto l.2019, ki obravnava delovanje tovrstnega bančništva, z investicijsko banko NYL (New York London Investment Bank) v osrednji vlogi...
Zgodba se začne l.2011, zaključi pa se kmalu po začetku covidnega obdobja. Sem prepričan, da bo kmalu sledilo nadaljevanje, tja do pravih vzrokov, ki so pripeljali do rusko - ukrajinske vojne...
...zadnja sezona pa bo govorila o vzrokih za Star Wars, takrat pa bomo že zdavnaj vsi (oziroma tisti ki se bo hotel sam voziti) vozili z EV, ICE pa bo pozabljen tako kot VHS kaseta.
Električna vozila, kot jih danes izdelujejo, bomo vsi skupaj hitro pozabili.
Možno. Verjetno bodo vozila po tem svetu ravno 5x manj časa od parnih lokomotiv. Verjetno v tem času otrok v šolah sploh ne bodo več učili pisati "na roke".
Gospodje, ki računajo na prodajo avtov, naj prosim investirajo več tudi v poprodajne storitve. Ljudje na VW servisih zgubljajo živce. Samo to bom rekel, da se dela nepopravljiva škoda za VW ugled na celi generaciji.
Če napišeš, da ljudje izgubljajo živce na VW servisih, to pomeni vsi servisi in glede na to, da imam tudi sam VW in Škodo, oba pa servisira avto hiša, ki skrbi za vse modele koncerna in zadnjih 4 letih kar… ...prikaži več vozim k njim nisem naletel na omembe vreden problem, za razliko od servisiranja hybrida iz dežele vzhajajočega sonca, kjer "radi poskrbijo" za kakšen ne bodi ga treba futer za paranje živcev. Torej predvidevam, da imaš težave in slabe izkušnje z dotičnim VW servisom, ne pa z vsemi povprek?
Muc, vsekakor sem pozabil napisat da gre za poprodajne storitve EV modelov. Sem pa hotel napisat za vse povprek, ker spremljam težave tudi drugih in v drugih državah, ne bom se omejil samo na Slovenistan.
Ok, sedaj je bolj razumljivo. Sem pa sedaj vesel, da se l.2020 nisem pustil prepričati ženi, kije 300 na uro navijala za ID.3, potem pa je kot kompromis v garaži pristal omenjeni hybrid, kjer zna servis tudi malce kravžljat živčke,… ...prikaži več ampak tako hudo pa spet ni.
No, mi imamo ID.3 od maja letos. Berem, da je zadnja tri leta VW krpal software. Servisi se lovijo z updatanjem. Polni sami sebe so, samo bolj votlo. Naš ima sicer tovarniško zadnjo verzijo, upam na čim manj stikov z VW servisi.
Višino cen ne bodo določale izjave nekih proizvajalcev električnih avtomobilov, pač pa trg. Ko se bo večji del proizvodnje obrnil v smer elektrike, se bo stanje cen temu prilagodilo. Gospodje z velikimi izjavami ne bodo tu imeli nobenega vpliva.