Kdaj boste razumeli,da našim vladajočim sploh ni za naša življenja!! Njim je le do tega,da napolnijo blagajno saj je zelo teško krasti iz prazne blagajne!! Če bi bi jim bilo do državljanov bi popravili ceste ne pa da denar od… ...prikaži več cestnin konča v žepih posameznikov!! Smo ena najbolj skorumpiranih držav se pa smatramo za demokracijo!?
Torej mi potem razloži, zakaj lahko peljemo mimo radarja 140kmh z nobeno nevarnostjo, da dobim kazen, če so radarji za pobiranje denarja? Da ti namignem, hitrost mimo radarja pri omejitvi 130kmh je še lahko nekaj večja. Mislim tega mnenja ne… ...prikaži več razumem. Ali si divjak, pa velikokrat plačaš (hvala ti, da na ta način polniš državni proračun) ali si pa nekdo, ki nima pojma in samo laja (tako kot so za MB radarje lajali tisti, ki maribor obiščejo do 2x letno).
Na mestnih deloviščih pri nas je 40km/h omejitev, dobil domov položnico, da sem peljal 49km/h, pa še to delovišče je bil samo en stebriček na bankini...res mi je blo čudno, ne vem a je bil kar tako postavljen
Mogoče me spomin daje, ampak nesreč na tem sektorju niti prej ni bilo veliko. Največ jih je na štajerskem koncu - tja bi morali postaviti tole testno zadevo. Tu, kot je je pa res bolj kot ne namenjena kasiranju... Poleg… ...prikaži več tega je pa postavitev samo na enem odseku toliko kot nič. Kot da bi v celem bauhausu postavil eno samo kamero za nadzor kraje...
Zdaj ob tvojem komentarju me muči več zadev. Prvič) A niso Trojane meja med Štajersko in Notranjsko? Torej bo lahko rekli da je Štajerska avtocesta? Dugič) Ko sem hodil v LJ, smo pred Domžalami zaradi nesreč stali skoraj vsako vožnjo.… ...prikaži več. Ne vem, kolikor lahko izjaviš tako trditev. Stvar je v tem, da bi marsikdo rad vozil prehitro. NE bo vsak tak naredil nesreče, bo pa vsak tak, ki bo naredil nesrečo, povzročil (povdarek na) hudo prometno nesrečo. In to škodi statistiki umrlih.
Tu vidim rešitev vpeljevanja sekcijskih meritev, saj umirijo promet v določenem področju napram radarjem, ki delujejo točkovno. Pomeni, da če boš prekoračil omejitev + razliko in potem umiril, ni kazni. Pri radarjih pa, če imaš v tisti točki preveč, kazen.… ...prikaži več Potem so pa nenadna zaviranja itd. Sekcijska meritev brez kazni pa je zgolj informativna storitev. Torej kazni ti umirijo promet. In naprave niso nastavljene inkasantsko, ker potem bi sam že nabral nekaj kazni, pa še jih iz avtomatike ni bilo.
Kdaj boste razumeli,da našim vladajočim sploh ni za naša življenja!! Njim je le do tega,da napolnijo blagajno saj je zelo teško krasti iz prazne blagajne!! Če bi bi jim bilo do državljanov bi popravili ceste ne pa da denar od… ...prikaži več cestnin konča v žepih posameznikov!! Smo ena najbolj skorumpiranih držav se pa smatramo za demokracijo!?
Podpišem ! Resnično je edini namen kaznovalna politika !
Drži!
Torej mi potem razloži, zakaj lahko peljemo mimo radarja 140kmh z nobeno nevarnostjo, da dobim kazen, če so radarji za pobiranje denarja? Da ti namignem, hitrost mimo radarja pri omejitvi 130kmh je še lahko nekaj večja. Mislim tega mnenja ne… ...prikaži več razumem. Ali si divjak, pa velikokrat plačaš (hvala ti, da na ta način polniš državni proračun) ali si pa nekdo, ki nima pojma in samo laja (tako kot so za MB radarje lajali tisti, ki maribor obiščejo do 2x letno).
Same laži o tem, da je zaradi radarjev manj nesreč in manj zastojev. Edini namen je kasiranje in ne varnost v prometu.
Avstrijciimajo sekcijsko merjenje skoraj na vseh deloviščih. 60km/h in section control. Ga ni junaka, ki bi šel hitreje.
Je. Janez Slovenec novak
Večina delovišč v Avstriji ima omejitev vsaj 80 km/h, imaš pa tudi višja. 60 km/h so predvsem na mestnih deloviščih na Dunaju.
To pomeni,da imajo v Avstriji državne organe ,katerim državljani zaupajo in jih spoštujejo ! In smo spet na začetku pri slovenski Agility politiki !
Na mestnih deloviščih pri nas je 40km/h omejitev, dobil domov položnico, da sem peljal 49km/h, pa še to delovišče je bil samo en stebriček na bankini...res mi je blo čudno, ne vem a je bil kar tako postavljen
60km/h, avtocesta Dunaj - Graz. Imam slike, če kdo ne verjame.
Mogoče me spomin daje, ampak nesreč na tem sektorju niti prej ni bilo veliko. Največ jih je na štajerskem koncu - tja bi morali postaviti tole testno zadevo. Tu, kot je je pa res bolj kot ne namenjena kasiranju... Poleg… ...prikaži več tega je pa postavitev samo na enem odseku toliko kot nič. Kot da bi v celem bauhausu postavil eno samo kamero za nadzor kraje...
Veliko več zastojev je letos bilo na drugih odsekih kot na štajerskem koncu.
Zdaj ob tvojem komentarju me muči več zadev. Prvič) A niso Trojane meja med Štajersko in Notranjsko? Torej bo lahko rekli da je Štajerska avtocesta? Dugič) Ko sem hodil v LJ, smo pred Domžalami zaradi nesreč stali skoraj vsako vožnjo.… ...prikaži več. Ne vem, kolikor lahko izjaviš tako trditev. Stvar je v tem, da bi marsikdo rad vozil prehitro. NE bo vsak tak naredil nesreče, bo pa vsak tak, ki bo naredil nesrečo, povzročil (povdarek na) hudo prometno nesrečo. In to škodi statistiki umrlih.
Tu vidim rešitev vpeljevanja sekcijskih meritev, saj umirijo promet v določenem področju napram radarjem, ki delujejo točkovno. Pomeni, da če boš prekoračil omejitev + razliko in potem umiril, ni kazni. Pri radarjih pa, če imaš v tisti točki preveč, kazen.… ...prikaži več Potem so pa nenadna zaviranja itd. Sekcijska meritev brez kazni pa je zgolj informativna storitev. Torej kazni ti umirijo promet. In naprave niso nastavljene inkasantsko, ker potem bi sam že nabral nekaj kazni, pa še jih iz avtomatike ni bilo.