tale telemach.... naj si uredijo nove kadre (spodobne za vodenje evidenc in upravljanja samih podatkov in pogodb strank), ker tole bi še en Cerar boljše vodu (pa sami dobro vemo kako mu gre z državo ;)) KATASTROFA!!!!!
Jaz v tej novici vidim tržno nišo za nove operaterje. Internet za 10 eur na mesec. Ogromno ljudi ima internet samo za občasno delo in te bi pridobil k sebi brez težav.
Enkrat, ko sem klicala, sem bila 40 minut na telefonu, da sem dočakala, da se mi je nekdo oglasil, kar se mi zdi katastrofa. Kot da imam čas celi dan viset na telefonu?! Očitno nimam drugega dela.
S tem se pa motam delno tudi strinjat. Jaz s serviserji nisem nikoli imela težav, ko je rekel, takrat je prišel. Edina težava je v tem, da na tel. ne dobiš nikogar 2 uri, čez serviserje nimam pripomb. Kar so… ...prikaži več rekli, so naredili in to ob času, ko smo se dogovorili. Edino en je bil pred leti, ki ni imel pojma, serviser. Sem se pisno pritožila čez njega in so mi zmanjšali račun za 3 dni, ko mi ni delal internet zarad bukseljna.
Kaj tak jokaš če ti grejo v nos? Pač se odloči za drugega ponudnika, ki bo bolši in ugodnejši do tebe. :) Zdejle maš cajt, ker kot vidš pri tej podražitvi paketov lahko brez stroškov odstopiš od pogodbe
Koji kurac si se pa vezal? Saj ti ni bilo treba sprejet ugodnosti...Svi bi vi da jebete, a da ne uđe.... Tle pišeš kot da ima samo telemach anekse k pogodbi. In pa odnos serviserjev je vedno primeren odnosu stranke.… ...prikaži več Iz tvojega pisanja lahko samo sklepam da si funkcionalno nepismen, da nimaš pojma o IT in da ti ni nič jasno. Če je prvič pri tebi v bajti kabel precvikan, in ti ne dela..bo dokler ne zamenjaš kabla še vedno fuč. Pa tudi če stokrat kličeš. Ni čudno da imajo podporo zasedeno, če se morajo reveži s takimi debili ukvarjati...
Sicer so pa vsi ponudniki isti.Najprej te vabijo, da greš k njim, potem te pa oskubijo.Reklamacije so pri vseh porazne, ignorantske, dobesedno se ti smejejo v obraz in te hočejo v nekaj prepričati , kar ni res.Tušmobil… ...prikaži več je bil slab , ampak Telemach je pa še slabši in če ne bi bil cenovno ugoden, bi že marsikdo šel drugam.Pri nas ni prave konkurence.
Pri meni, identična zgodba. Ko sem jim napisal pritožbo pa mailu sem po enem tednu celo dočakal odgovor. In v njem pojasnila, kot da so namenjena 10 letnemu otroku.Seveda, pa nič ne obvestijo. Spremenijo IP in spet - nobenega obvestila.
jnovakpopolnoma si zgrešil bistvo.Ravno takšni, kor si ti so za šalterji in na reklamacijski številki.Žal z tebi podobnimi , firme pridejo na slab glas.
S čim sem zgrešil bistvo? Funny thing je da sam lahko pohvalim telemach in imam izjemno dobre izkušnje s serviserji in tehnično podporo, tukaj pa nekdo pizdi čez vse brez kakršnekoli osnove..
jaz sem imel veliko prekinitev tako na sliki kot po telefonu, vsak dan sem moral izklopit in zopet priklopit pa še so obstajale motnje in to v bloku sredi večjega mesta...po dveh letih sem iz kabelskega operaterja prešel na telefonski… ...prikaži več ponudnik in je manj šumov, motenj prekinitve itd...
Telemachova lastovka je eksemplar slabe naložbe...preverjeno na vikendu...ko je bil dež nismo imeli signala, ko je snežilo nismo imeli signala, ko je bilo oblačno je prekinjalo...delovala je samo ob lepem mirnem vremenu, takrat pa smo mi bili raje vzunaj, kot pred TV.
ćista resnica g presvetlini pa mi jasno koga vi ppokličete na direktno številko mogoče tistega ki ga mi čakamo cel dan tudi zaman včasih to po mojem nisopodatki za javnost da neboste prijatelja spravil v težave
Ta pametni a mi lahko poveš,zakaj mi hitrost enkrat dela normalno,ko pa zdrmajo preograme in gre nazaj na nastavitve pa ne dela hitrost kot bi morala!Daj ,če že pišete potem vsaj preberite kaj sem napisal!Pa o tem kdo je pismen… ...prikaži več si sam povedal,vse o sebi s svojim nagovorom jnovak!
tale telemach.... naj si uredijo nove kadre (spodobne za vodenje evidenc in upravljanja samih podatkov in pogodb strank), ker tole bi še en Cerar boljše vodu (pa sami dobro vemo kako mu gre z državo ;)) KATASTROFA!!!!!
Jaz v tej novici vidim tržno nišo za nove operaterje. Internet za 10 eur na mesec. Ogromno ljudi ima internet samo za občasno delo in te bi pridobil k sebi brez težav.
Hvala, lahko bi pa pisalo ali so z DDV ali brez, ne pa kar tak "po domače".
Enkrat, ko sem klicala, sem bila 40 minut na telefonu, da sem dočakala, da se mi je nekdo oglasil, kar se mi zdi katastrofa. Kot da imam čas celi dan viset na telefonu?! Očitno nimam drugega dela.
S tem se pa motam delno tudi strinjat. Jaz s serviserji nisem nikoli imela težav, ko je rekel, takrat je prišel. Edina težava je v tem, da na tel. ne dobiš nikogar 2 uri, čez serviserje nimam pripomb. Kar so… ...prikaži več rekli, so naredili in to ob času, ko smo se dogovorili. Edino en je bil pred leti, ki ni imel pojma, serviser. Sem se pisno pritožila čez njega in so mi zmanjšali račun za 3 dni, ko mi ni delal internet zarad bukseljna.
Kaj tak jokaš če ti grejo v nos? Pač se odloči za drugega ponudnika, ki bo bolši in ugodnejši do tebe. :) Zdejle maš cajt, ker kot vidš pri tej podražitvi paketov lahko brez stroškov odstopiš od pogodbe
Koji kurac si se pa vezal? Saj ti ni bilo treba sprejet ugodnosti...Svi bi vi da jebete, a da ne uđe.... Tle pišeš kot da ima samo telemach anekse k pogodbi. In pa odnos serviserjev je vedno primeren odnosu stranke.… ...prikaži več Iz tvojega pisanja lahko samo sklepam da si funkcionalno nepismen, da nimaš pojma o IT in da ti ni nič jasno. Če je prvič pri tebi v bajti kabel precvikan, in ti ne dela..bo dokler ne zamenjaš kabla še vedno fuč. Pa tudi če stokrat kličeš. Ni čudno da imajo podporo zasedeno, če se morajo reveži s takimi debili ukvarjati...
Sicer so pa vsi ponudniki isti.Najprej te vabijo, da greš k njim, potem te pa oskubijo.Reklamacije so pri vseh porazne, ignorantske, dobesedno se ti smejejo v obraz in te hočejo v nekaj prepričati , kar ni res.Tušmobil… ...prikaži več je bil slab , ampak Telemach je pa še slabši in če ne bi bil cenovno ugoden, bi že marsikdo šel drugam.Pri nas ni prave konkurence.
Pri meni, identična zgodba. Ko sem jim napisal pritožbo pa mailu sem po enem tednu celo dočakal odgovor. In v njem pojasnila, kot da so namenjena 10 letnemu otroku.Seveda, pa nič ne obvestijo. Spremenijo IP in spet - nobenega obvestila.
jnovakpopolnoma si zgrešil bistvo.Ravno takšni, kor si ti so za šalterji in na reklamacijski številki.Žal z tebi podobnimi , firme pridejo na slab glas.
S čim sem zgrešil bistvo? Funny thing je da sam lahko pohvalim telemach in imam izjemno dobre izkušnje s serviserji in tehnično podporo, tukaj pa nekdo pizdi čez vse brez kakršnekoli osnove..
uprava je tam v drekahamsmo pravili všoli
jaz sem imel veliko prekinitev tako na sliki kot po telefonu, vsak dan sem moral izklopit in zopet priklopit pa še so obstajale motnje in to v bloku sredi večjega mesta...po dveh letih sem iz kabelskega operaterja prešel na telefonski… ...prikaži več ponudnik in je manj šumov, motenj prekinitve itd...
Telemachova lastovka je eksemplar slabe naložbe...preverjeno na vikendu...ko je bil dež nismo imeli signala, ko je snežilo nismo imeli signala, ko je bilo oblačno je prekinjalo...delovala je samo ob lepem mirnem vremenu, takrat pa smo mi bili raje vzunaj, kot pred TV.
Kupuješ po pol vrečke čipsa in pol zobne paste, ka-li?
Niso naši nič krivi za to. Na trgu pač lahko kupiš samo pakete. Saj tudi novega avtomobila ne moreš kupiti s samo 3 gumami, četudi si še tako želiš.
ćista resnica g presvetlini pa mi jasno koga vi ppokličete na direktno številko mogoče tistega ki ga mi čakamo cel dan tudi zaman včasih to po mojem nisopodatki za javnost da neboste prijatelja spravil v težave
kratko in jedrnato
kratko in jedrnato
Ta pametni a mi lahko poveš,zakaj mi hitrost enkrat dela normalno,ko pa zdrmajo preograme in gre nazaj na nastavitve pa ne dela hitrost kot bi morala!Daj ,če že pišete potem vsaj preberite kaj sem napisal!Pa o tem kdo je pismen… ...prikaži več si sam povedal,vse o sebi s svojim nagovorom jnovak!