Ne vem kako je to sploh še dovoljeno v preko 6 let stari insigniji je senzor pa luči so ves ta čas nastavljene na avto tko da pozabiš nanje da o novem 1 leto starem vozilu sploh ne govorim
Edini ki je storil korak naprej je Renault z modelom Megane. Pri dnevnih lučeh svetijo tudi zadnje ko pa senzor zazna pomanjkanje dnevne svetlobe pa avtomatsko vklopi kratke luči. Isto se zgodi tudi ko zapelješ v predor,ko ga pa zapustiš… ...prikaži več pa se kratke luči avtomatsko izklopijo in svetijo dneve luči naprej in odzadaj!
problem je v tem, da se folk tako navadu na te luči, da praktično ne vidi nasproti vozilo, če nima prižganih luči, pa čeprav opoldne ob najbolj sončnem dnevu, to se mi zdi katastrofa, nikoli prej ni bilo treba sredi… ...prikaži več dneva imeti pričganih luči, da ne govorim o državah, ki kaznujejo take voznike, ker je jasno poraba goriva po nepotrebnem večja ... ne vem kdo si je te luči izmislil in tisti dotični, bi lahko podal analizo, kaj je to prineslo v varnostnem smislu, verjamem pa, da se je polnila prazna državna malha ... mogoče ljudje podnevi za volanom spijo, pa jih luč predrami, v tem primeru, bi moralo biti še obvezno hupanje, ko srečaš nasproti vozeče vozilo ... a kdo sploh še razmišlja s svojo glavo al mormo res verjet tem kvazi strokovnjakom, ki se baje tako spoznajo na varnost
Dokaži, da je avtomobil, ki prihaja nasproti in nima prižgane luči, enako viden, kot tisti, ki luči ima prižgane, pol pa komentiraj s tako "logično" razlago ...
a ti vidiš kolesarja sredi dneva, ki pelje po nasprotnem pasu, pa celooo brez luči je, a slučajno vidiš kakšnega pešca sredi sončnega dneva, ... najbrž ne, ker nima nobene lučke sabo, a se zdi fajn da folk vozi sredi… ...prikaži več dneva z dolgimi lučmi, da te oslepi ?, ja varno je pa varno, vse za varnost, pa naj košta kar hoče, ... lepo sem napisal sredi dneva v sončnem jasnem vremenu, drugo je pa dež, pa v nalivu, jasno da se takrat prižge, ampak nikogar ne moreš v to prisilit, pa še policaji v nalivu ne ustavljajo ... tele varnostnike motijo nove led luči, ne vem kaj je s tem narobe (oni bi reflektor lampo na streho, da te že na deleč vsak vidi), razen nižja poraba in če štamperle na štamprele seštejemo dobimo tolk in tolk bencina in tolk in tolk nepotrebnih izpustov, da ne govorim, da imajo nekatera vozila že zdavnaj vgrajen avtomatski vklop luči, ampak ne pri soncu ... prav čudim se, kako smo se včasih vozili podnevi brez luči, ne da bi se zaletaval eden v drugega ... pa bi res želel nek podate
Smo bili 8 ur na poti. In pri enem prehitevanju smo bili prišli kar zelo blizu z nasproti vozečim vozilo, ker ni imel prižganih luči. Navada ali ne, enostavno ga nismo videli, dokler nismo bili na njegovem pasu.
in če pomisliš malo bolj, je to lahko še bolj nevarno, navajen da ti vedno nekaj sveti v glavo, v oči in če nič ne sveti, dobiš občutek da tam pač ni nič, kar pa ni res in nikoli ne… ...prikaži več bodo imeli vsi prižganih luči ... zanimivo kako je folk živčen, če te sreča brez prižganih luči, obstajajojo pač vozila, ki niso VW in podobno sranje, pri katerih je treba ročno prižgat in če pozabiš pozabiš, sredi lepega sončnega dne, seveda nasproti blendajo do onemoglosti
Ne razumem ,čemu polemika glede vidnosti avtomobila ! Zakon je znan, samo kazni bi morali pisati in vozniki bi se takoj socializirali . In potem nastane problem ,ker enkrat imamo premalo policajev,drugič nimajo čevljev ,potem pnevmatik..............skratka ....je treba delat ne pa zijala past .
Mister, ti pa bi lahko vedel, da če imaš prižgane led označevalne luči spredaj, zadaj ne sveti NIČ, NIENTE, NADA... In četudi pride malo dežja, ljudje mislijo da imajo prižgane luči. Jok brate. Spredaj imajo led označevalne luči prižgane, zadaj… ...prikaži več je pa lepo prazno. In avto, ki ima sredi dneva prižgane luči je 10x bolj viden, lažje oceniš razdaljo in manjša nevarnost za nesrečo je. Sredi dneva pa te sicer nihče ne more oslepit z dolgimi lučmi - sprobano.
Problem je v tem, ker sprednja led svetila še ne pomenijo, da luči zadaj svetijo. S sprednjimi označevalnimi lučmi morda malo v mraku, tunelu pač vidiš, misliš da si dovolj viden, ker maš avtomatične ledice, fora je pa da je… ...prikaži več zadaj na avtu tema. Pol pa si predstavljaj. Naletiš na megleni pas, zapelješ vanj, nimaš časa razmišljat če maš prižgane luči ali ne - ena sekunda in konec, nekaj mrtvih, ker se je kamion zabil v rit, ker ni videl označenega avtomobila. Potem so pa krivi tisti, ki so naleteli na neoznačeno vozilo, namesto tistega, ki se igra duheca v megli.
enostavno.. prodaja takih vozil ne bi smela biti dovoljena... če avtu pod avtomatiko svetijo 2 LEDice spredaj naj jim še zadaj... je pa res da še tako pameten avto ne nadomesti tupih voznikov, ki ne znajo obrnit gumba za luči....
Sploh ni res! Problem je v tem, kar tudi zgoraj piše: v dejstvu, da imajo v temi, nalivu, slabem vremenu... ljudje luči UGASNJENE. In ker vrli evropski zakon tako pravi, so zadnje luči ponavadi izključene. Poraba goriva...koliko večja pa… ...prikaži več je? Misliim, da je DALEČ pod en "štamprle" na 100 km. Je to dovolj za ceno življenja? Mislim, da ne. Šparanje preko trupel, kajne?
Nevarni so, sploh Italijani med njimi, se najde tudi slovenske tablice. Ok, če se srečamo na jasen dan, ne pa v hudih nalivih, megli ali v mraku. Vsaj tako piše, da naj bi zakoni veljali za vse enako, ampak kazni… ...prikaži več plačujejo le Slovenci. :(
Dejstvo je, da je predpis glede dnevnih luči zgrešen, ker dovoljuje homologacijo vozil, ki jim v tem primeru nekaj sveti le spredaj. Senzor svetlobe ni rešitev, ker pošteno mokra avtocesta v sončnem vremenu zahteva za kolikor toliko vidljivosti prižgane luči… ...prikaži več zadaj, vendar zaradi več kot zadostne svetlobe senzor seveda ne reagira.
Ne vem kako je to sploh še dovoljeno v preko 6 let stari insigniji je senzor pa luči so ves ta čas nastavljene na avto tko da pozabiš nanje da o novem 1 leto starem vozilu sploh ne govorim
Edini ki je storil korak naprej je Renault z modelom Megane. Pri dnevnih lučeh svetijo tudi zadnje ko pa senzor zazna pomanjkanje dnevne svetlobe pa avtomatsko vklopi kratke luči. Isto se zgodi tudi ko zapelješ v predor,ko ga pa zapustiš… ...prikaži več pa se kratke luči avtomatsko izklopijo in svetijo dneve luči naprej in odzadaj!
problem je v tem, da se folk tako navadu na te luči, da praktično ne vidi nasproti vozilo, če nima prižganih luči, pa čeprav opoldne ob najbolj sončnem dnevu, to se mi zdi katastrofa, nikoli prej ni bilo treba sredi… ...prikaži več dneva imeti pričganih luči, da ne govorim o državah, ki kaznujejo take voznike, ker je jasno poraba goriva po nepotrebnem večja ... ne vem kdo si je te luči izmislil in tisti dotični, bi lahko podal analizo, kaj je to prineslo v varnostnem smislu, verjamem pa, da se je polnila prazna državna malha ... mogoče ljudje podnevi za volanom spijo, pa jih luč predrami, v tem primeru, bi moralo biti še obvezno hupanje, ko srečaš nasproti vozeče vozilo ... a kdo sploh še razmišlja s svojo glavo al mormo res verjet tem kvazi strokovnjakom, ki se baje tako spoznajo na varnost
brez luči je nevarno vozit le v temi in mraku,nevarno je vozit prehitro pa do daske pijan
najbolj je nevaren tisti ,ki na amzs naredi tehničnega
Dokaži, da je avtomobil, ki prihaja nasproti in nima prižgane luči, enako viden, kot tisti, ki luči ima prižgane, pol pa komentiraj s tako "logično" razlago ...
a ti vidiš kolesarja sredi dneva, ki pelje po nasprotnem pasu, pa celooo brez luči je, a slučajno vidiš kakšnega pešca sredi sončnega dneva, ... najbrž ne, ker nima nobene lučke sabo, a se zdi fajn da folk vozi sredi… ...prikaži več dneva z dolgimi lučmi, da te oslepi ?, ja varno je pa varno, vse za varnost, pa naj košta kar hoče, ... lepo sem napisal sredi dneva v sončnem jasnem vremenu, drugo je pa dež, pa v nalivu, jasno da se takrat prižge, ampak nikogar ne moreš v to prisilit, pa še policaji v nalivu ne ustavljajo ... tele varnostnike motijo nove led luči, ne vem kaj je s tem narobe (oni bi reflektor lampo na streho, da te že na deleč vsak vidi), razen nižja poraba in če štamperle na štamprele seštejemo dobimo tolk in tolk bencina in tolk in tolk nepotrebnih izpustov, da ne govorim, da imajo nekatera vozila že zdavnaj vgrajen avtomatski vklop luči, ampak ne pri soncu ... prav čudim se, kako smo se včasih vozili podnevi brez luči, ne da bi se zaletaval eden v drugega ... pa bi res želel nek podate
Smo bili 8 ur na poti. In pri enem prehitevanju smo bili prišli kar zelo blizu z nasproti vozečim vozilo, ker ni imel prižganih luči. Navada ali ne, enostavno ga nismo videli, dokler nismo bili na njegovem pasu.
in če pomisliš malo bolj, je to lahko še bolj nevarno, navajen da ti vedno nekaj sveti v glavo, v oči in če nič ne sveti, dobiš občutek da tam pač ni nič, kar pa ni res in nikoli ne… ...prikaži več bodo imeli vsi prižganih luči ... zanimivo kako je folk živčen, če te sreča brez prižganih luči, obstajajojo pač vozila, ki niso VW in podobno sranje, pri katerih je treba ročno prižgat in če pozabiš pozabiš, sredi lepega sončnega dne, seveda nasproti blendajo do onemoglosti
Ne razumem ,čemu polemika glede vidnosti avtomobila ! Zakon je znan, samo kazni bi morali pisati in vozniki bi se takoj socializirali . In potem nastane problem ,ker enkrat imamo premalo policajev,drugič nimajo čevljev ,potem pnevmatik..............skratka ....je treba delat ne pa zijala past .
Mister, ti pa bi lahko vedel, da če imaš prižgane led označevalne luči spredaj, zadaj ne sveti NIČ, NIENTE, NADA... In četudi pride malo dežja, ljudje mislijo da imajo prižgane luči. Jok brate. Spredaj imajo led označevalne luči prižgane, zadaj… ...prikaži več je pa lepo prazno. In avto, ki ima sredi dneva prižgane luči je 10x bolj viden, lažje oceniš razdaljo in manjša nevarnost za nesrečo je. Sredi dneva pa te sicer nihče ne more oslepit z dolgimi lučmi - sprobano.
Problem je v tem, ker sprednja led svetila še ne pomenijo, da luči zadaj svetijo. S sprednjimi označevalnimi lučmi morda malo v mraku, tunelu pač vidiš, misliš da si dovolj viden, ker maš avtomatične ledice, fora je pa da je… ...prikaži več zadaj na avtu tema. Pol pa si predstavljaj. Naletiš na megleni pas, zapelješ vanj, nimaš časa razmišljat če maš prižgane luči ali ne - ena sekunda in konec, nekaj mrtvih, ker se je kamion zabil v rit, ker ni videl označenega avtomobila. Potem so pa krivi tisti, ki so naleteli na neoznačeno vozilo, namesto tistega, ki se igra duheca v megli.
Skupaj z dnevnimi lučmi bi morale svetit tudi zadnje, ampak žal ne gre to pri vseh.
enostavno.. prodaja takih vozil ne bi smela biti dovoljena... če avtu pod avtomatiko svetijo 2 LEDice spredaj naj jim še zadaj... je pa res da še tako pameten avto ne nadomesti tupih voznikov, ki ne znajo obrnit gumba za luči....
Sploh ni res! Problem je v tem, kar tudi zgoraj piše: v dejstvu, da imajo v temi, nalivu, slabem vremenu... ljudje luči UGASNJENE. In ker vrli evropski zakon tako pravi, so zadnje luči ponavadi izključene. Poraba goriva...koliko večja pa… ...prikaži več je? Misliim, da je DALEČ pod en "štamprle" na 100 km. Je to dovolj za ceno življenja? Mislim, da ne. Šparanje preko trupel, kajne?
Nevarni so, sploh Italijani med njimi, se najde tudi slovenske tablice. Ok, če se srečamo na jasen dan, ne pa v hudih nalivih, megli ali v mraku. Vsaj tako piše, da naj bi zakoni veljali za vse enako, ampak kazni… ...prikaži več plačujejo le Slovenci. :(
Boljše bivanje doma.
Dejstvo je, da je predpis glede dnevnih luči zgrešen, ker dovoljuje homologacijo vozil, ki jim v tem primeru nekaj sveti le spredaj. Senzor svetlobe ni rešitev, ker pošteno mokra avtocesta v sončnem vremenu zahteva za kolikor toliko vidljivosti prižgane luči… ...prikaži več zadaj, vendar zaradi več kot zadostne svetlobe senzor seveda ne reagira.