Zakaj pa ravno 16 tankerjev,ko pluje po svetovnih morjih na 100000-e ladij in kruzerjev,ki uporabljajo "težko" nafto,pa ni problema,ker so v lasti bogatih koncernov.....
Ja DOBROJUTRO, ane? Nekaterim nam je že od začetka te "eko" gonje jasno, da se najbolj "cuza" tiste male, ki ne morejo nazaj udarit in da je vsa ta gonja strel v meglo. Če bi začeli =bat tankerje bi jih… ...prikaži večh dobili krepko nazaj po ušesu, saj za njimi stojijo konkretne firme, ki imajo denar in dobre odvetnike. Najlažje in najbolj dobičkonosno je seveda =bat kmeta - ovco - rajo.
Ovce vedno nasedejo, mi dizelaši pač ne
Zakaj pa ravno 16 tankerjev,ko pluje po svetovnih morjih na 100000-e ladij in kruzerjev,ki uporabljajo "težko" nafto,pa ni problema,ker so v lasti bogatih koncernov.....
Ja DOBROJUTRO, ane? Nekaterim nam je že od začetka te "eko" gonje jasno, da se najbolj "cuza" tiste male, ki ne morejo nazaj udarit in da je vsa ta gonja strel v meglo. Če bi začeli =bat tankerje bi jih… ...prikaži večh dobili krepko nazaj po ušesu, saj za njimi stojijo konkretne firme, ki imajo denar in dobre odvetnike. Najlažje in najbolj dobičkonosno je seveda =bat kmeta - ovco - rajo.