Smiselno bi bilo uvesti obvezno 7urne obnovitvene tečaje prometnih predpisov in dinamike vožnje na vsakih 5let za voznike po 40letu.Praksa je poznana pri poklicnih voznikih/za obnovitev licence(kode 95)je potrebno opraviti vsako leto 7urno usposabljanje ali 35ur vsakih 5let.Pa… ...prikaži več bodimo pošteni,poklicni vozniki so vsaki dan v prometu in veliko hitreje spoznavajo novosti v teoriji in praksi,tako da bi bilo omenjeno usposabljanje za amaterje sprejemljivo in z vidika varnosti,vzgoje in posodabljanja znanja.Moje mnenje je,da je to preventiva v cestnem prometu ne radarji in kasiranje za najmanjšo prekoračitev hitrosti in podobne preventivne akcije policije.ki imajo kratkoročne učinke. Če govorimo o nacionalni varnosti potem so potrebni ukrepi,kji na dolgi rok prinašajo rezultate, ne pa da krasijo vsakoletne bilančne podatke o mrtvih na naših cestah!
Odkar imamo krozisca, ljudje se manj uporabljajo smerokaze.. katastrofa.
Smiselno bi bilo uvesti obvezno 7urne obnovitvene tečaje prometnih predpisov in dinamike vožnje na vsakih 5let za voznike po 40letu.Praksa je poznana pri poklicnih voznikih/za obnovitev licence(kode 95)je potrebno opraviti vsako leto 7urno usposabljanje ali 35ur vsakih 5let.Pa… ...prikaži več bodimo pošteni,poklicni vozniki so vsaki dan v prometu in veliko hitreje spoznavajo novosti v teoriji in praksi,tako da bi bilo omenjeno usposabljanje za amaterje sprejemljivo in z vidika varnosti,vzgoje in posodabljanja znanja.Moje mnenje je,da je to preventiva v cestnem prometu ne radarji in kasiranje za najmanjšo prekoračitev hitrosti in podobne preventivne akcije policije.ki imajo kratkoročne učinke. Če govorimo o nacionalni varnosti potem so potrebni ukrepi,kji na dolgi rok prinašajo rezultate, ne pa da krasijo vsakoletne bilančne podatke o mrtvih na naših cestah!