Ena vlada ena strategija, druga vlada druga strategija. Samo lobiranje in korupcija. Eno leto naprej ne znajo splanirati, da ne bi bilo rebalansov, kaj šele deset ali več.
Dokler se bodo avtomobili polnili z elektriko iz TEŠ bo onesnaženja še več kot do sedaj. Naj vlada raje razmisli da postavi dva nova bloka Nuklearke za ta namen.
Naši servilni politikantski b*bci so pripravljeni za puhlo hvalo iz tujine prodati še lasno r*t. Kot da ni že dovolj škode s pretiravanjem v Naturi 2000 in pretirano zavezo po zmanjšanju toplogrednih plinov. Saj narod plačuje njih neumnosti in ne oni!
Idiotsko.Ko elektrarne onesnazujejo okolje(treba nafilat baterijo),pa je vse ok???Poleg tega baterija vsebuje toliko svinjarije in kemicnega in strupenega sranja,da naj si te ekoloske kretenizme in emisije nekam vtaknejo.Ko pa bodo baterije ekolosko neskodljive in nacin polnjenja ekolosko neoporecen,pa naj pametujejo.
A to pomeni, da po letu 2025 ne bo možno registrirati nobenega resnega vozila? Ker tistemu ustrezajo samo Smarti in podobni malčki. Bedaki. Res nimajo resnejšega dela?
Čisto nič od tega se ne bo zgodilo, bodo še podaljšali najmanj za 10 ali 20 let. Sem zelo za eko, za zmanjšat onesnaževanje, absolutno sem za elektriko, ČE bi bila dejansko neka alternativa. Pa ni in še vsaj nekaj… ...prikaži več časa ne bo. Razen, če ne pride do kakšnega revolucionarnega odkritja na področju baterij (in polnjenja teh). Da ne govorimo o problemih reciklaže baterij. In vzdrževanje bo bistveno dražje, standard pa bo takrat lahko sklepamo samo še nižji.
3 x sem testirala BMW i3 na razdalji KP - LJ. Enkrat s 'staro' baterijo in dvakrat z 'novejšim tipom' baterije, s katero so obljubljali za 1/3 daljši domet. Z 'novo' baterijo sem brez problema prišla iz LJ v KP… ...prikaži več (ker se spustiš!), v KP sem se obrnila in hotela do PO, ker je indikator kazal malo več kot 1/3 kapacitete - to naj bi zadostovalo. Po 10 - 15 km je indikator zažarel rdeče, energije je bilo toliko, da sem KOMAJ prišla nazaj do KP, kjer sem na Petrolu polnila 1 uro.
Obstajajo navadne in hitre polnilnice in ne enih ne drugih ni na vseh črpalkah. Polnila sem 1 uro, baterija je šla do 3/4, kar naj bi zadostovalo do Kozine, kjer je hitra polnilnica. Do Kozine je šlo, potem sem na… ...prikaži več Kozini ustavila za 45 min, da sem napolnila do konca (ker gre proti PO navzgor, se baterija prazni hitreje). Skoraj 2 uri sem porabila na polnilnicah. Domet avta je slab za nekoga, ki ne živi v okolici LJ. Realno prideš iz LJ do KP, za nazaj (polna bat.) ti je pa že 'malo vroče'.
Problem je še tukaj cena baterij in življenska doba. Če boš pod črto preračunal, na žalost ni vzpodbudno imeti električnega avta. Cena bo problem zaradi surovin, ter hkrati življenjske dobe. Baterije s časom zgubljajo na kapaciteti, kar jih naredi neuporabne.… ...prikaži več. Kupit novo baterijo pa v tem sektorju krepko pokvari ekonomsko računico.
sem mislu čez 5 let menjat avto pa bomo zgleda podaljšal na 12, ker dveh novih v 12ih letih pa ne bom kupoval. Sem pa eko že sedaj, vozim se na reciklirane dinozavre :P
Potem naj pa se cene izenacijo al pa subvencije dajo.
Ena vlada ena strategija, druga vlada druga strategija. Samo lobiranje in korupcija. Eno leto naprej ne znajo splanirati, da ne bi bilo rebalansov, kaj šele deset ali več.
Dokler se bodo avtomobili polnili z elektriko iz TEŠ bo onesnaženja še več kot do sedaj. Naj vlada raje razmisli da postavi dva nova bloka Nuklearke za ta namen.
Vlada za nekaj mesecev naprej ne ve kako bo, pa že dela strategijo za leto 2030.
Naši servilni politikantski b*bci so pripravljeni za puhlo hvalo iz tujine prodati še lasno r*t. Kot da ni že dovolj škode s pretiravanjem v Naturi 2000 in pretirano zavezo po zmanjšanju toplogrednih plinov. Saj narod plačuje njih neumnosti in ne oni!
tistemu ki je napisal to strategijo bi bilo treba izmeriti vročino in začeti postopek za oduzem opravilne sposobnosti.
Idiotsko.Ko elektrarne onesnazujejo okolje(treba nafilat baterijo),pa je vse ok???Poleg tega baterija vsebuje toliko svinjarije in kemicnega in strupenega sranja,da naj si te ekoloske kretenizme in emisije nekam vtaknejo.Ko pa bodo baterije ekolosko neskodljive in nacin polnjenja ekolosko neoporecen,pa naj pametujejo.
Po letu 2030 ne bo mogoča prva registracija vozil na bencin. Še vedno ostanejo na voljo že registrirana rabljena vozila najmanj do 2040.
A to pomeni, da po letu 2025 ne bo možno registrirati nobenega resnega vozila? Ker tistemu ustrezajo samo Smarti in podobni malčki. Bedaki. Res nimajo resnejšega dela?
Čisto nič od tega se ne bo zgodilo, bodo še podaljšali najmanj za 10 ali 20 let. Sem zelo za eko, za zmanjšat onesnaževanje, absolutno sem za elektriko, ČE bi bila dejansko neka alternativa. Pa ni in še vsaj nekaj… ...prikaži več časa ne bo. Razen, če ne pride do kakšnega revolucionarnega odkritja na področju baterij (in polnjenja teh). Da ne govorimo o problemih reciklaže baterij. In vzdrževanje bo bistveno dražje, standard pa bo takrat lahko sklepamo samo še nižji.
3 x sem testirala BMW i3 na razdalji KP - LJ. Enkrat s 'staro' baterijo in dvakrat z 'novejšim tipom' baterije, s katero so obljubljali za 1/3 daljši domet. Z 'novo' baterijo sem brez problema prišla iz LJ v KP… ...prikaži več (ker se spustiš!), v KP sem se obrnila in hotela do PO, ker je indikator kazal malo več kot 1/3 kapacitete - to naj bi zadostovalo. Po 10 - 15 km je indikator zažarel rdeče, energije je bilo toliko, da sem KOMAJ prišla nazaj do KP, kjer sem na Petrolu polnila 1 uro.
Obstajajo navadne in hitre polnilnice in ne enih ne drugih ni na vseh črpalkah. Polnila sem 1 uro, baterija je šla do 3/4, kar naj bi zadostovalo do Kozine, kjer je hitra polnilnica. Do Kozine je šlo, potem sem na… ...prikaži več Kozini ustavila za 45 min, da sem napolnila do konca (ker gre proti PO navzgor, se baterija prazni hitreje). Skoraj 2 uri sem porabila na polnilnicah. Domet avta je slab za nekoga, ki ne živi v okolici LJ. Realno prideš iz LJ do KP, za nazaj (polna bat.) ti je pa že 'malo vroče'.
Problem je še tukaj cena baterij in življenska doba. Če boš pod črto preračunal, na žalost ni vzpodbudno imeti električnega avta. Cena bo problem zaradi surovin, ter hkrati življenjske dobe. Baterije s časom zgubljajo na kapaciteti, kar jih naredi neuporabne.… ...prikaži več. Kupit novo baterijo pa v tem sektorju krepko pokvari ekonomsko računico.
sem mislu čez 5 let menjat avto pa bomo zgleda podaljšal na 12, ker dveh novih v 12ih letih pa ne bom kupoval. Sem pa eko že sedaj, vozim se na reciklirane dinozavre :P