Še dolgo se bomo slepili EU z Kitajci. Konkurenca in nižje marže s povečano proizvodnjo in osvajanje trgov. Sankcije in prepovedi delujejo. Koliko avtov so kupili Rusi letno? (zakaj so tiho politiki?) V času Covid so vsi proizvajalci dvignili cene… ...prikaži več z namenom večjega dobička. Sedaj prodajo manj, dobiček je večji. Kaj novinarji ne pomnite tega? VW ali Renault, cene vhodnih surovin za 6% v povprečju gor, koliko % pa pomeni skok iz 11 na 16 jurjev za Clio? Novinarji, nismo neumni kot vaša analiza....
Združevanje 8 komponent v eno, pomeni samo ko bo okvara, bo zaboleeeeeelooo.. Sicer pa delitev sklopov je v evropi že dolgo praksa. Opel-Citroen-Peugeot, potem Audi-WV-Škoda-Seat-Cupra. Le BMW in Mercedes solirata.
Ni čudno da so kitajski avti cenejši, ker so pač vsi sestavni deli kitajski. Že dolgo vsa možna industrija seli proizvodnjo na kitajsko, ker je tam cenejša iz bolj ali manj znanih razlogov. 1% je organiziral globalizacijo, ne Kitajci.
@slavauk22
Brez skrbi, tebe kitajci neboj "povozol" sam njihov suzenj bos... Mogoče ne direktno, posredno pa sigurno slej k prej. In potem nebo problema več kupit njihove stvari (ki jih itk kupujes ze zdej, sam to sploh ne ves).
Novica iz Finance.si : ''Škodin SUV za indijski trg bo stal le 8.700 evrov 5
V Sloveniji pod 17 tisoč evri ni mogoče dobiti novega športnega terenca.'' Ali je potrebno še kaj komentirati naše ''prednosti'' v EU????
Še dolgo se bomo slepili EU z Kitajci. Konkurenca in nižje marže s povečano proizvodnjo in osvajanje trgov. Sankcije in prepovedi delujejo. Koliko avtov so kupili Rusi letno? (zakaj so tiho politiki?) V času Covid so vsi proizvajalci dvignili cene… ...prikaži več z namenom večjega dobička. Sedaj prodajo manj, dobiček je večji. Kaj novinarji ne pomnite tega? VW ali Renault, cene vhodnih surovin za 6% v povprečju gor, koliko % pa pomeni skok iz 11 na 16 jurjev za Clio? Novinarji, nismo neumni kot vaša analiza....
Pa mimogrede, če kupiš ID3 na Kitajskem, ga uvoziš (pred zaščitno carino) koliko plačaš napram ceni v EU (brez subvencije)?????
Združevanje 8 komponent v eno, pomeni samo ko bo okvara, bo zaboleeeeeelooo.. Sicer pa delitev sklopov je v evropi že dolgo praksa. Opel-Citroen-Peugeot, potem Audi-WV-Škoda-Seat-Cupra. Le BMW in Mercedes solirata.
Ni čudno da so kitajski avti cenejši, ker so pač vsi sestavni deli kitajski. Že dolgo vsa možna industrija seli proizvodnjo na kitajsko, ker je tam cenejša iz bolj ali manj znanih razlogov. 1% je organiziral globalizacijo, ne Kitajci.
Kitajci vas bodo povozili na vseh frontah
mene me ne bo noben prepričal da kupim kitajsko sranje :) mene kitajci me niso povozil oz so sami sebe :)
mene zanima katere gume ima tvoja makina.
@slavauk22 Brez skrbi, tebe kitajci neboj "povozol" sam njihov suzenj bos... Mogoče ne direktno, posredno pa sigurno slej k prej. In potem nebo problema več kupit njihove stvari (ki jih itk kupujes ze zdej, sam to sploh ne ves).
Kdaj pa je cigo (slavafuk) pametno razmišljal?!!!
Novica iz Finance.si : ''Škodin SUV za indijski trg bo stal le 8.700 evrov 5 V Sloveniji pod 17 tisoč evri ni mogoče dobiti novega športnega terenca.'' Ali je potrebno še kaj komentirati naše ''prednosti'' v EU????
Balkanci bodo naredili samomor, ko ne bo več nemških jajc!
Zaradi me si lahko vsak sestavni del posebej, naj bo drag ali pa poceni, lepo vtaknejo v rit!
Pred 30 + leti smo se smejali poševnookim kako so na raznih sejmih fotografirali v vseh mogočih položajih. Sedaj bomo zamenjali položaje...
Top komentar!!!