Koprska obvoznica ima še vedno vinjeto. Nima jo pa samo predor Markovec. To je torej zelo podobno kot če bi iz vinjetnega sistema izvzeli predor Šentvid.
Razumem odziv, ki je tudi pričakovan in samoumeven. Če se ukine cestninjenje enega dela hitre ceste, ker je alternativa vožnja v strnjenem naselju, zakaj se iz istih razlogov ne ukine še drugje? Drži.Vendar na obali alternativa, ki ne gre… ...prikaži več skozi naselje, obstaja. To je sedanja cesta ob obali. Ampak pri tako malo morja, ki Slovenija premore, je škoda to uporabiti za cesto! Alternativa preko hriba Markovec pa ne bi uspela nikakor prevzeti tako količino prometa.Res pa se bi moralo preučiti, če je še drugje potrebno narediti kaj podobnega, na posameznem odseku...
Koprska obvoznica ima še vedno vinjeto. Nima jo pa samo predor Markovec. To je torej zelo podobno kot če bi iz vinjetnega sistema izvzeli predor Šentvid.
PODPIŠEM !! !!!!!!!!1
res je!!! podpišem takoj!!!!
Kako, da je ta novica tako hitro izginila s prve strani?!?!?!
Mislim, da so si potemtakem tudi Ljubljančani in Mariborčani zaslužili vožnjo BREZ VINJET PO OBVOZNICAH!
ZAHTEVAM ENAKO za LJUBLJANSKO in MARIBORSKO OBVOZNICO!
Razumem odziv, ki je tudi pričakovan in samoumeven. Če se ukine cestninjenje enega dela hitre ceste, ker je alternativa vožnja v strnjenem naselju, zakaj se iz istih razlogov ne ukine še drugje? Drži.Vendar na obali alternativa, ki ne gre… ...prikaži več skozi naselje, obstaja. To je sedanja cesta ob obali. Ampak pri tako malo morja, ki Slovenija premore, je škoda to uporabiti za cesto! Alternativa preko hriba Markovec pa ne bi uspela nikakor prevzeti tako količino prometa.Res pa se bi moralo preučiti, če je še drugje potrebno narediti kaj podobnega, na posameznem odseku...