"Dejstvo: traja dlje, precej dlje ...je pa tudi cenejše" - ne pozabimo na Čas je denar! Krakov-Ljubljana je 8ur voznje (ni vazno al čez Salzburg ali preko Dunaja) pa na to dodajmo se par počitkov in hranjenje pa smo na… ...prikaži več 9urah ok so mulci zravn dejmo na 10 ur....vi porabli 13ur...sepravi 3 ure več zgolj in samo zaradi časa prezivetega na polnilnicah...
In tisto o porabljenem diesel gorivu. Enak avto, DCI, pri upoštevanju omejitev do 100 ali 130km, večinoma vožnja na tempomat kar pomeni tudi udobje brez hrupa v kabini, povprečna poraba 4,61l/100 km, polno takrat ko se nam zahoče(imamo polne mehurje),… ...prikaži več pa ne 220 ampak 150Evrov brez članarine ampak natočeno izven avtoceste(malo cenejše posebno sreda zvečer), in spomini zgolj na videno v okolici in ne na adrenalin kako bodo prišli do naslednje točke. Res je, če imaš čas, polno denarja, je ........
....... to potovanje skupaj z obilico časa vrženega čez okno užitek. Drugače pa lahko bolj primerjamo to potovanje s potovanjem na avtobusu in vse pritikline okoli WC-jev zraven. Pa ta ''zadimljena'' različica je imela ceno 20.000, torej si jo kupi… ...prikaži več vsak smrtnik na leasing. Pa tisto različico, ki ''smrdi'' tam kjer delajo elektriko, kdo jo lahko kupi? Aha, vsak ki ima pod palcem s pomočjo reveža, ki vplačuje v sklad za subvencije. Članek super, samo ali bi družina ponovila brez prisile?
Tudi pri dizlih je podobno kot bencinarjih, različna tehnologija, različna moč, različna poraba... Sploh pa ni nujno, da imaš varčnega dizla, ker so tudi novejši bencinarji na primestni in avtocestni vožnji varčni. Predlansko jesen smo se iz Ljubljane podali na… ...prikaži več pot do Münchna, preko Švice do Pariza, pot nazaj pa Švica, Italija. Dobro leto stara bencinska 150 konjska Octavia je na prevoženih skoraj 2800 km kazala porabo 5,7l. Na relaciji na Krk ali do Maribora v povprečju porabi še manj...
Maček, se popolnoma strinjam z dodatno pripombo da bi 1,9 TD porabil cca 4,3 do 4,7l ob enakih pogojih.... In to poskušam dopovedati vsem novinarjem , da problem onesnaževanja osebnih diesel avtov je kaplja v morje trdih delcev, ki jih… ...prikaži večih spuščajo kamioni vlaki in ladje. In da se na tej osnovi jebe rajo in ponuja nekaj kar je še bolj škodljivo-bencin, je pa res noro. Tudi LJ kotlina, ustavimo promet na obvoznicah tovornjakov pa bomo spet vohali kurjenje z drvmi, danes ga ne...
Če hočejo zmanjšat segrevanje planeta,je treba zmanjšat avionski promet na polovico,podražit karte,da se ne bo vsak vozil v London za 25 evrov ,če pa nočejo bo vsak dan še slabše
madonca, tisti frizbi mi ne gre iz glave. torej 900 km se da naredit z enim tankom, če je cesta ok v gre tura v enem šihtu. tuki pa 4 krat na malico. ajde dej novinar povek kolk je tvoja… ...prikaži več familja zapravla na teh postankih, kavice, koka cole, redbuli , snikersi, ker pol urce je treba neki delat, pa magari milko odvijat.. in je potem cenej z EV ja pa jade !!! p,s za drugič predlagam ne frizbija sabo vzet, niti familije, ampak ljubico, tiste pol ure filanja pride glih prav za en sex.
Kako je že gre tista evrovizijska od Lee Sirk, "Hvala, ne, ne hvala, ne"..., jaz pa lahko dodam le, pa tud, če mi dohtar predpiše! Gre pa tokrat pohvalit avtorja, da se je odločil opraviti test daljšega potovanja z električnim… ...prikaži več avtomobilom, ki ima celo podaljšan doseg, v vsakodnevnih realnih razmerah... Lani poleti so hrvaški novičarski portali poročali, da so na jadranski magistrali vozniki el. avtomobilov na nekaterih polnilnicah celo po par ur čakali, da so sploh prišli na vrsto za polnjenje.
Definitivno ne bi kupil eavta ,potrata časa in živcev,naj gre poleti mal na dopust ne pa zdaj kop ni nobenega nikjer,ko treba na polnilnicah čakat vrsto,tudi 2 uri in ker greš daleč pa si zamislite koliko časa boš preživel v tem eavtu
Glede na to, da je nabavna cena električnega skrpucala 50.000€, je tista razlika 90€ bolj slaba tolažba. Prav tako te neprecenljive izkušnje, v katero je bila družina prisiljena, slednja verjetno ne bi ponovila. Ampak važno, da si se vozil z… ...prikaži več brezemisijskim avtom, ki je vse emisije spustil ob svojem nastanku oz. že pred prihodom v prodajni salon in jih je bilo več, kot jih dizel ustvari do 200.000km.
Hvala lepa za tako potovanje. Trenutno sem z dizlom car, otroci zadovoljni, 90€ na takem potovanju z družino sploh ni podatek. Pa ne rabim avto kupit za 50k eur. Dizel za 15k eur je povsem ok.
no genij, kolk dopusta si porabil sam za iskanje polnilnic. evo predlagam našemu ministrstvu za šolstvo . obvezen program od8 razreda naprej - učenje kako poiskati polnilnico za EV. novinarji nehite kretenovat. imaš dizla ali bencinarja. je kakšen problem če… ...prikaži veče je črpalka agipova, shellova petrolova ali mol ? ni. na vse greš brez težav. a pri EV moraš pa bit član, pa sto stvari počet in imet predno začneš tankat. mislim kolk populacije to obvlada za recimo za primerjavo matamatike 4 razred OŠ
Najprej naj napišem, da avtor članka se pač ne spozna ravno dosti na elekrične zadeve, npr. cena 0.39 eur na kw je totalno narobe napisano. Na polnilnici plačaš ceno glede na el energijo, torej na kWh..
Spet ponovno brez vezen test. električen avto ni za dopsut, ampak dnevne potrebe služba, trgovina itd. Za 1x ali 2x na dopust imaš drugi avto doma ki je bencinar ali dizel. Pika. Sem lastnik že drugega električnega avtomobila in računica… ...prikaži več je samo v primeru dobre subvencije in pa sončne na strehi.
za sluzbo trgovino nerabis avta od 50jurjeu doma....v tem primeru (sploh glede na domete teh elektricnih spak) si kupis dacio sandero in imas zgolj pri enem avtu ze vplacano vso ceno goriva v tvoji zivljenski dobi......alora se niti v tem… ...prikaži več primeru ne splača elektricar....
Spet pametni tisti, ki nimajo električarja. 2020 kupil leafa za 33.000, subvencija 7500€. V petih letih smo naredili 90.000km kar znese prihranek 9000€, ker smo polnili izključno doma na sončno. Avto sem letos prodal za 11.000€. V petih letih sem… ...prikaži več izgubil 6000€.
Pokaži mi nov avto, ki v petih letih izgubi samo 6000€. Da ne govorim da je servis 80€ in do sedaj ni bilo cestnine.
niloda, ja to je zato, ker smo vsi ostali prisiljeni financirati tvojo "zeleno" energijo, tisto na strehi in tisto na 4ih kolesih. to ti je EU demokracija!!
Mene boli k za zeleno energijo. Samo vem, da se mi to splača. Na čigavih ramenih, me pa ne zanima. Vsak ima to možnost, samo eni jo izkoristimo, drugi pa se raje pritožujete kako nimate.
niloda, imaš srečo da si lahko nekaj dal na streho- eni bi radi pa ne --- GRE. kako naj ti povem. ne dajo dovoljenja. če pa firmi ki tole prodaja rečeš da bi dal sam par kW te pa spoh… ...prikaži več ne pogledajo, ker ni profita. a nej kupim komplet za kmete da bom imel elektičnega pastirja na FV pa si svoj EV filam tako. ampak me veseli da ti tolk prhraniš na moj račun. saj za kavo bi lahk dal. namest da se preseravaš.
rd2dmk2 - na tvoj račun? Verjetno več davka plačam v enem letu, kot si ga to v vsem svojem življenju. Star sem 45 let in imam premoženje okrog 1 MIO €, ki sem jih prigaral s svojim delom iz nule.… ...prikaži več Od staršev nisem dobil nič, tudi ne parcele, na kateri sem gradil. In ne, ne izkoriščam svojih delavcev, ker delam sam na svojem s.p. in imam pogodbenike, ki so moji podizvajalci. Izobrazi se, delaj več kot drugi pa boš tudi ti imel. Vsi imamo enake možnosti, samo eni delamo, drugi pa jamrate.
torej niloda povedal si da si kupil avto in dobil subvencijo. povedal si da si ga polnil na sonce preko svoje FVE , za katero si tudi dobil subvencijo. torej si lepo na državne stroške si uredil avto. mogoče si… ...prikaži več ga vzel celo na svojo firmo in se privat vozil okoli s službenim vozilom. in potem nam taki govorijo o možnostih. ja niloda, eni imajo tud možnost v piramidnih igrah. in p.s. naj prodam hišo in se preselim nekam kjer lahko dobim dovoljenje za FVE, samo za to da bom lahko kupil EV.
Lahko si poleg elektrarne kupiš baterijo in ne rabiš dovoljenja od elektra recimo. Lahko zbereš podpise sovaščanov (kot smo to mi naredili) in smo v letu dni dosegli, da je elektro postavil nov tranfpsormator, kamor smo se nato priključili z… ...prikaži več našimi sončnimi.
Ja iz domačega fotelja je res težko gledati na svet drugih.
Subvencije daje EU in ne Slovenija, mimogrede.
niloda tole s subvenciami iz EU. kaj ti misliš kako EU dobi denar za subvencije ? mogoče imajo en bankomat mal čuden, k je skozi poln denarja. al pa so ujel zlato ribico pa jim je izpolnila željo da imajo… ...prikaži večo skoz poln ežepe denarja tile uradniki na EU in ga delijo po europi. in ja saj bo tud pri nas nov trafo. bo.
Kup enga nabijanja. Električni avti počasi in vztrajno prodirajo, se izpopolnjujejo in zadovoljujejo že kar nekaj lastnikov, ki se ne bomo nikoli več vrnili na klasiko. Na koncu boste vsi nabijači prej ali slej pristali na elektriki.
ovčka kr veselo kimaj v zeleni prehod...čez par let pa jok pa stok, k gredo e-avti v pozabo hahaha ze zdejsna prodaja je "super" sam mimo Luke se treba zapeljat pa videt kaj stoji na parkirju neprodanega ze mesece hahahha… ...prikaži več ampak ja ...vazno da sm pred sosedom...pa magari v prepadu...hahahha
hudo dobr napredek da za 8 urno pot porabis 13 ur...waaaaw res napredek kot se sika...nebi mi presaltal kr nazaj na parne stroje al pa se bolse na volovsko vprego? hahahahha oslov mamo ze tko zadosti hahah
4krogci, na podobni poti sem rabil 2 postanka po 25 minut. Na vsake 3 do 4 ure mora vsak narediti počitek nekje do pol ure. Spodoben električar z baterijo 80+ to zmore brez problema. Hitrih polnilnic je v naši soseščini… ...prikaži več že praktično dovolj. Govorim iz lastnih izkušenj. Lahko ima kdo kakšen problem, kot ga lahko imaš tudi z ostalimi avtomobili. Vse ostalo je nabijanje. Da na 8 urni poti porabiš 13 ur je lahko z avtom, ki ima 35 kW baterijo. Takšni avti so za primestno vožnjo.
Jernej...Ne želimo si vsi električnega avtomobila. Neglede na razlog, bi moral ravno ti, napreden, to tudi spoštovati. Ampak raje pljuvaš po drugače mislečih.
SlavkoKrizman, kdo po kom pljuva si preberi komentarje pod tem prispevkom, halo. Krogec je začel s tem, da sem ovčka. Samo nabijanje. Jaz spoštujem ostale, dokler drugi spoštujejo mene.
hitrih polnilnic je v naši sosescini zadosti? Ti to resno??? Od Trente do Kopra jih je vsega skupaj 4 Ionityjeve hitre polnilnice in vmes mas se 8 polnilnic od Moona...kje ti vidis zadosti? Petrolove niso niti za omembo, saj v… ...prikaži večv vecini primeru ne delujejo ali pa zelooooo na počasi.
Ko bo pa v vsakem kraju 500 polnilnic in cetudi bo vsaka zasedena bo se vedno filalo s 200+ pol se pa zacnemo pogovarjat o pokritosti.....ampak glej ga hudica tle bo ratu pa problem kje postavt tko velik parking....da o… ...prikaži večo vlačenu omrezja niti zacnemo ne!! Tko da ne ti men o napredku, se lih malo prevec sponam na te zadeve....oz. bom tko reku...Če si električist se neumnosti iz zelenega prehoda niti dotaknes ne!
4krogci, zame jih je dovolj. Tisti ki je proti elektriki, jih pa rabi 500. Vsakemu svoje. Ti se vozi na benzin, jaz se bom pa na elektriko in spoštujva drug drugega.
v letu ko bo v EU zadnji bencinar proizveden, kupim novega, pa bo najmanj za 10 let mir. Elektrifikacijo pa naj kar politiki financirajo, ki se vozijo naokol z letali:) in v enem letu onesnažijo okolje tolk k js v 20 letih.
največji absurd pa je...na Jadran z najnovejšim EA, pol pa na jahto k v enem tednu skur par ton nafte!! Dost je te dvoličnosti! Uvedla bi kupone, vsak prebivalec EU lahko na leto pokuri 100 kuponov in če jih zagoni… ...prikaži veči v enem tednu na jahti, naj potem preostale tedne kar lepo na lasten pogon hodi naokol. Banda pokvarjena, levosučna...
@Jernej65 seveda bo večina pristala na EV avtih. Pa ne zato ker bi bili boljši, temveč ker bo v to prisilila neumna zelena politika. No mogoče bodo pa ljudje prišli k pameti in začeli voliti stranke, ki ne bodo pljuvale… ...prikaži veče v lastno skledo, s to zeleno politiko.
In zakaj bi moral delati počitek na za pol ure vsake 3-4 ure? Sem takšnih voženj naredil že kar nekaj, pa skoraj nikoli ne delam pol urnih počitkov. Če naredim počitek je to par minut, da skočiš po kavo ali… ...prikaži več kakšen sendvič. Ne pa pol ure.
In ko jaz grem na potovanje z družino, dejansko ne planiram skoraj nič. Samo cilj, pa še ta se lahko spremeni. Ko se vozim in vidim, da bi mogoče bilo kaj pametnega za videti, pač zapeljem tja. Ne pa da… ...prikaži več bom skrbel, kje bom polnil baterijo. Trenutno so pač EV avti pač precej slabši od ICE avtov.
SlavkoKrizman, ker ste nabijači. Malo se poglobi v to, kar pišete. Čez vaše smrdljivce nobeden ne zganja takšnega hrupa. Pa še večina vas bo nekoč pristala na elektriki.
vzev, električni avti so že boljši kot klasični, pred njimi je še kar nekaj razvoja. Že čez kakšnih 10 let bomo na klasične gledali kot na izdelke pretpotopne dobe. Kakšen je bil prvi mobilni telefon. Izgledal je kot cigla za… ...prikaži več zidanje, kakšen je danes. Ko so se pojavili prvi digitalni fotoaparati, se je večina zmrdovala, poglej kako je danes. Jaz vselej gledam naprej, nikoli nazaj. Vselej sem bil med prvimi, ki sem prešel na novejše, nikoli mi še ni bilo žal in tudi tokrat mi ne bo.
Če bi vsi samo jamrali in se smilili sami sebi, ne bi bilo razvoja. Zanimivo mi je brati te komentarje, natolcevanja, posploševanja, pametovanja brez prave osnove. Zelo malo je takih, ki bi se iz elektrike vrnili na klasiko, ker ko… ...prikaži več električni avto enkrat imaš, vidiš da je kljub nekaterim začetnim pomanjkljivostim, boljši od klasičnega. Ko bom čez nekaj let kupil naslednji el. avto, bo precej boljši od tega, ki ga vozim sedaj. Kombinacija domača elektrarna in električni avto je zame zmagovalna.
@Jernej65, ja samo je ena razlika. Po navadi smo šli iz slabše na boljše. In potem ne rabiš nobenih subvencij, prisile, ... temveč kupci naredijo svoje. Ja, jaz sem tudi šel med prvimi na pametni telefon, pri avtu pa tega… ...prikaži več nikakor ne bom naredil, ker je EV pač v vseh pogledih slabši kot ICE avto. In zato ne grem na njega. Ko se je šlo na pametne telefone ni bilo potrebne nobene prisile. Ljudje so jih sami kupovali, pa čeprav so bili dražji od klasičnih.
In tako je če se gre na boljšo stvar. Potem ljudje pač kupujejo. Pri EV avtih pa se mora vmešavati politika, da se jih sploh kaj prodaja. Drugače bi jih bilo na cesti še precej manj kot sedaj.
vzev, električni avtomobili so bili do sedaj predragi, zato subvencije. Cene novih, ki prihajajo na trg se že približujejo cenam benzinskih. Pri prestižnih je cena že izenačena in tudi subvencij tam ni. V prestižnem razredu je % električnih avtomobilov tudi… ...prikaži več večji, kot pri nizko cenovnih. Električni avto ni primeren za čisto vse. Zame je že več kot primeren in tudi boljši od ICE. Malo pobrskaj po forumih kupcev el. avtomobilov in ti bodo potrdili da je boljši, razen pri dosegu, kjer še zaostaja.
Električni avti so slabi, zato prisila in subvencija. Pametni telefoni so tudi bili krepko držaji od klasičnih, pa so jih ljudje pograbili. Brez prisile, brez subvencij... Če greš na boljše, pač ljudje kupujejo. Isto npr. klima v avtu. Nihče ni… ...prikaži več nikogar silil v nakup avta s klimo, pa so jo kupci večinoma dajali v avte. Potem so pa proizvajalci tako opazili, skoraj nihče ne želi kupiti avta brez klime, čeprav je dražji.
Pri EV avtih se pač gre iz boljšega na slabše, zato pa je potrebna vsa ta prisila in draženje ICE avtov. Ker še proizvajalcem je jasno, da lahko podražijo ICE avto in ga bodo prodali. Pri EV jim pa na… ...prikaži več pamet ne pride, da bi ga podražili, ker ga malo kdo želi. Če prenehajo z neumno zeleno politiko, ukinejo emisijske kazni za proizvajalce, bodo dizli zopet prevladovali.
EU je v slabšem položaju, ker so jih Kitajci z električnimi avti prehiteli. Evropa je zamudila pri razvoju. Preveč se je zanašala na ICE. Električni avti so v večini že sedaj boljši od ICE. Še doseg porihtajo, kar bo kmalu… ...prikaži več in ICE gre v zgodovino.
EU ni na slabšem zaradi Kitajcev. Delež EV avtov je še vedno nizek, zato to nima takšnega vpliva. Težava je, da zaradi neumne zelene politike dražijo ICE avte, da potem plačujejo emisijske kazni. EV avtov pa ne morejo prodati kupcem,… ...prikaži več ker jih ti ne želijo. Naj ukinejo emisijske kazni, postavijo ceno ICE avtov nazaj na normalno, pa bomo videli kako bo prodaja zopet narasla.
Ne morejo biti krivi Kitajci, ki prodajajo EV avte, ki jih ljudje ne želijo. To bi bilo, če bi delež EV avtov strmo naraščal in bi bili ti Kitajci. Toda temu ni tako. Je ravno obratno. Delež prodanih EV avtov… ...prikaži več je padal. Bo pa letos sigurno narastel, ker bodo prodajalci zopet morali fiktivno prodajati EV avte, da bodo zmanjšali kazni.
V ICE ni prihodnosti, prej bomo to spoznali, boljše bo za gospodarstvo. Na Kitajskem je že polovica prodanih avtov električnih. Če hoče Evropa še bolj zaostati za Kitajsko naj se kar drži ICE.
No samo en primer o zelji kupcev po e avtih……renault-nissan-dacia…..od trgovcev zahteva za vsakih 4 klasicne avte da morejonprodat elektricnega….ce to ne naredijo nemorejo navadnih prodajat naprej! Pa se ena…zakaj so turki na drugem tiru dal raje 300jurjeu vec za… ...prikaži veča floto za navadne dizle, ko pa so imel ponudbo elektricnih za res smesno ceno??
vzev, preberi si tale članek. Prej ko bo tudi Evropa prišla do teh zaključkov, bolje bo. Nazaj ni več vrnitve, edino če hočemo capljati za Kitajsko in Ameriko s svojimi ICE. https://forbes.n1info.si/posel/ameriski-avtovelikan-kopirali-bomo-to-kar-delajo-na-kitajskem/
@Jernej65, ja nam je jasno, da so EV avti prihodnost, toda ne ker jih ljudje želijo, temveč ker bomo prisiljeni v to. Težava pa je v tem, da je sedaj gospodarstvo prisiljeno v proizvajanje nečesa kar ne gre v promet.… ...prikaži več Naj prenehajo z neumno politiko, pa EV avti ne bodo prihodnost. Ker bodo ljudje še vedno rajši kupili poceni ICE avto, pa lahko Kitajci proizvajajo kar hočejo.
Evropa zaostaja pri bistvenih stvareh razvoja. Poleg električnih avtov je to tudi umetna inteligenca. S takšnim pristopom, kot ga večina komentatorjev pod tem člankom zagovarja, bo Evropa še samo bolj capljala. Evropa dela odlične ICE avtomobile, to je dejstvo, vendar… ...prikaži več je njihovega razvoja konec. Vsi ostali nas pa prehitevajo po levi z električnimi avtomobili in Evropa ostaja daleč zadaj. Tudi meni ni nič falilo z ICE, vendar se zavedam, da v njih ni prihodnosti in sem presedlal na elektriko.
Ker ne želim imeti električnega avtomobila sem nabijač? Če ga želiš imeti ga imej ne vlači drugih v tisto kar je tebi všeč in sprejmi, da drugi nismo podrejeni TVOJEMU mišljenju o prevoznih sredstvih.
SlavkoKrizman, moj odziv je bil na komentarje pod tem člankom, ker je eno samo nabijanje brez vsakršne podlage ali poznavanja problema in od tega ne odstopam. Če si se našel med njimi, je to tvoj problem.
dejansko kapitalizem je izbira, ne kot komunizem kjer je plansko in prisila. vsaj tako se dotični hvalijo. ampak zakaj nam sedaj sredi kapitalističnedemokracije vsiljuje se več kot v socializmu. ne sam avte, tudi denar in kurjavo in umivanje ( bojlerji… ...prikaži več ). hecno je, da vse že ob nakupu ima vračunano razgradnjo in reciklažo, pa še vedno moramo plačevat komunalcem obdelavo smeti. in za razmislek kako izgleda danes odvoz vaših salonitk z vaše strehe. prevertite. lahko bo enako s temi baterijami
"Dejstvo: traja dlje, precej dlje ...je pa tudi cenejše" - ne pozabimo na Čas je denar! Krakov-Ljubljana je 8ur voznje (ni vazno al čez Salzburg ali preko Dunaja) pa na to dodajmo se par počitkov in hranjenje pa smo na… ...prikaži več 9urah ok so mulci zravn dejmo na 10 ur....vi porabli 13ur...sepravi 3 ure več zgolj in samo zaradi časa prezivetega na polnilnicah...
In tisto o porabljenem diesel gorivu. Enak avto, DCI, pri upoštevanju omejitev do 100 ali 130km, večinoma vožnja na tempomat kar pomeni tudi udobje brez hrupa v kabini, povprečna poraba 4,61l/100 km, polno takrat ko se nam zahoče(imamo polne mehurje),… ...prikaži več pa ne 220 ampak 150Evrov brez članarine ampak natočeno izven avtoceste(malo cenejše posebno sreda zvečer), in spomini zgolj na videno v okolici in ne na adrenalin kako bodo prišli do naslednje točke. Res je, če imaš čas, polno denarja, je ........
....... to potovanje skupaj z obilico časa vrženega čez okno užitek. Drugače pa lahko bolj primerjamo to potovanje s potovanjem na avtobusu in vse pritikline okoli WC-jev zraven. Pa ta ''zadimljena'' različica je imela ceno 20.000, torej si jo kupi… ...prikaži več vsak smrtnik na leasing. Pa tisto različico, ki ''smrdi'' tam kjer delajo elektriko, kdo jo lahko kupi? Aha, vsak ki ima pod palcem s pomočjo reveža, ki vplačuje v sklad za subvencije. Članek super, samo ali bi družina ponovila brez prisile?
drugič namesto frizbija vzemi sabo agregat . nov problema z tankanjem , a ne ?!
Tudi pri dizlih je podobno kot bencinarjih, različna tehnologija, različna moč, različna poraba... Sploh pa ni nujno, da imaš varčnega dizla, ker so tudi novejši bencinarji na primestni in avtocestni vožnji varčni. Predlansko jesen smo se iz Ljubljane podali na… ...prikaži več pot do Münchna, preko Švice do Pariza, pot nazaj pa Švica, Italija. Dobro leto stara bencinska 150 konjska Octavia je na prevoženih skoraj 2800 km kazala porabo 5,7l. Na relaciji na Krk ali do Maribora v povprečju porabi še manj...
Maček, se popolnoma strinjam z dodatno pripombo da bi 1,9 TD porabil cca 4,3 do 4,7l ob enakih pogojih.... In to poskušam dopovedati vsem novinarjem , da problem onesnaževanja osebnih diesel avtov je kaplja v morje trdih delcev, ki jih… ...prikaži večih spuščajo kamioni vlaki in ladje. In da se na tej osnovi jebe rajo in ponuja nekaj kar je še bolj škodljivo-bencin, je pa res noro. Tudi LJ kotlina, ustavimo promet na obvoznicah tovornjakov pa bomo spet vohali kurjenje z drvmi, danes ga ne...
Če hočejo zmanjšat segrevanje planeta,je treba zmanjšat avionski promet na polovico,podražit karte,da se ne bo vsak vozil v London za 25 evrov ,če pa nočejo bo vsak dan še slabše
madonca, tisti frizbi mi ne gre iz glave. torej 900 km se da naredit z enim tankom, če je cesta ok v gre tura v enem šihtu. tuki pa 4 krat na malico. ajde dej novinar povek kolk je tvoja… ...prikaži več familja zapravla na teh postankih, kavice, koka cole, redbuli , snikersi, ker pol urce je treba neki delat, pa magari milko odvijat.. in je potem cenej z EV ja pa jade !!! p,s za drugič predlagam ne frizbija sabo vzet, niti familije, ampak ljubico, tiste pol ure filanja pride glih prav za en sex.
Kako je že gre tista evrovizijska od Lee Sirk, "Hvala, ne, ne hvala, ne"..., jaz pa lahko dodam le, pa tud, če mi dohtar predpiše! Gre pa tokrat pohvalit avtorja, da se je odločil opraviti test daljšega potovanja z električnim… ...prikaži več avtomobilom, ki ima celo podaljšan doseg, v vsakodnevnih realnih razmerah... Lani poleti so hrvaški novičarski portali poročali, da so na jadranski magistrali vozniki el. avtomobilov na nekaterih polnilnicah celo po par ur čakali, da so sploh prišli na vrsto za polnjenje.
Definitivno ne bi kupil eavta ,potrata časa in živcev,naj gre poleti mal na dopust ne pa zdaj kop ni nobenega nikjer,ko treba na polnilnicah čakat vrsto,tudi 2 uri in ker greš daleč pa si zamislite koliko časa boš preživel v tem eavtu
Dejstvo, da je tole zanič avto in je vsak ICE star več kot 20 let boljše kot tole.
Glede na to, da je nabavna cena električnega skrpucala 50.000€, je tista razlika 90€ bolj slaba tolažba. Prav tako te neprecenljive izkušnje, v katero je bila družina prisiljena, slednja verjetno ne bi ponovila. Ampak važno, da si se vozil z… ...prikaži več brezemisijskim avtom, ki je vse emisije spustil ob svojem nastanku oz. že pred prihodom v prodajni salon in jih je bilo več, kot jih dizel ustvari do 200.000km.
Preveč stresno za šoferja. Namesto da bi se posvetil samemu izletu, si se ukvarjal z tem kje bos polnil avto.
Hvala lepa za tako potovanje. Trenutno sem z dizlom car, otroci zadovoljni, 90€ na takem potovanju z družino sploh ni podatek. Pa ne rabim avto kupit za 50k eur. Dizel za 15k eur je povsem ok.
no genij, kolk dopusta si porabil sam za iskanje polnilnic. evo predlagam našemu ministrstvu za šolstvo . obvezen program od8 razreda naprej - učenje kako poiskati polnilnico za EV. novinarji nehite kretenovat. imaš dizla ali bencinarja. je kakšen problem če… ...prikaži veče je črpalka agipova, shellova petrolova ali mol ? ni. na vse greš brez težav. a pri EV moraš pa bit član, pa sto stvari počet in imet predno začneš tankat. mislim kolk populacije to obvlada za recimo za primerjavo matamatike 4 razred OŠ
eavto=e bedarija. to ni samo da kupiš avto ampak moraš biti precej informiran kak eavto boš kupil da te ne upalijo na polnilnicah
Če bi vozil kot jaz bi filal in stal še več, če bi jaz vozil kot on bi pa poraba bila 4.2 litra.
Najprej naj napišem, da avtor članka se pač ne spozna ravno dosti na elekrične zadeve, npr. cena 0.39 eur na kw je totalno narobe napisano. Na polnilnici plačaš ceno glede na el energijo, torej na kWh..
ja 0.39€/kWh + naročina prvi mesec 7,99€ potem pa 11,99€na mesec. če se pa ne vežeš h njim, si pa pri 0,69€/kWh.
fffff
Spet ponovno brez vezen test. električen avto ni za dopsut, ampak dnevne potrebe služba, trgovina itd. Za 1x ali 2x na dopust imaš drugi avto doma ki je bencinar ali dizel. Pika. Sem lastnik že drugega električnega avtomobila in računica… ...prikaži več je samo v primeru dobre subvencije in pa sončne na strehi.
za sluzbo trgovino nerabis avta od 50jurjeu doma....v tem primeru (sploh glede na domete teh elektricnih spak) si kupis dacio sandero in imas zgolj pri enem avtu ze vplacano vso ceno goriva v tvoji zivljenski dobi......alora se niti v tem… ...prikaži več primeru ne splača elektricar....
Spet pametni tisti, ki nimajo električarja. 2020 kupil leafa za 33.000, subvencija 7500€. V petih letih smo naredili 90.000km kar znese prihranek 9000€, ker smo polnili izključno doma na sončno. Avto sem letos prodal za 11.000€. V petih letih sem… ...prikaži več izgubil 6000€. Pokaži mi nov avto, ki v petih letih izgubi samo 6000€. Da ne govorim da je servis 80€ in do sedaj ni bilo cestnine.
niloda, ja to je zato, ker smo vsi ostali prisiljeni financirati tvojo "zeleno" energijo, tisto na strehi in tisto na 4ih kolesih. to ti je EU demokracija!!
Mene boli k za zeleno energijo. Samo vem, da se mi to splača. Na čigavih ramenih, me pa ne zanima. Vsak ima to možnost, samo eni jo izkoristimo, drugi pa se raje pritožujete kako nimate.
niloda, imaš srečo da si lahko nekaj dal na streho- eni bi radi pa ne --- GRE. kako naj ti povem. ne dajo dovoljenja. če pa firmi ki tole prodaja rečeš da bi dal sam par kW te pa spoh… ...prikaži več ne pogledajo, ker ni profita. a nej kupim komplet za kmete da bom imel elektičnega pastirja na FV pa si svoj EV filam tako. ampak me veseli da ti tolk prhraniš na moj račun. saj za kavo bi lahk dal. namest da se preseravaš.
rd2dmk2 - na tvoj račun? Verjetno več davka plačam v enem letu, kot si ga to v vsem svojem življenju. Star sem 45 let in imam premoženje okrog 1 MIO €, ki sem jih prigaral s svojim delom iz nule.… ...prikaži več Od staršev nisem dobil nič, tudi ne parcele, na kateri sem gradil. In ne, ne izkoriščam svojih delavcev, ker delam sam na svojem s.p. in imam pogodbenike, ki so moji podizvajalci. Izobrazi se, delaj več kot drugi pa boš tudi ti imel. Vsi imamo enake možnosti, samo eni delamo, drugi pa jamrate.
niloda, a s.p. imaš in podizvajlce lepo. ne d.o.o. in zaposlene. no se bova srečala v penziji. upam da boš imel večjo kot jest.
torej niloda povedal si da si kupil avto in dobil subvencijo. povedal si da si ga polnil na sonce preko svoje FVE , za katero si tudi dobil subvencijo. torej si lepo na državne stroške si uredil avto. mogoče si… ...prikaži več ga vzel celo na svojo firmo in se privat vozil okoli s službenim vozilom. in potem nam taki govorijo o možnostih. ja niloda, eni imajo tud možnost v piramidnih igrah. in p.s. naj prodam hišo in se preselim nekam kjer lahko dobim dovoljenje za FVE, samo za to da bom lahko kupil EV.
Lahko si poleg elektrarne kupiš baterijo in ne rabiš dovoljenja od elektra recimo. Lahko zbereš podpise sovaščanov (kot smo to mi naredili) in smo v letu dni dosegli, da je elektro postavil nov tranfpsormator, kamor smo se nato priključili z… ...prikaži več našimi sončnimi. Ja iz domačega fotelja je res težko gledati na svet drugih. Subvencije daje EU in ne Slovenija, mimogrede.
niloda tole s subvenciami iz EU. kaj ti misliš kako EU dobi denar za subvencije ? mogoče imajo en bankomat mal čuden, k je skozi poln denarja. al pa so ujel zlato ribico pa jim je izpolnila željo da imajo… ...prikaži večo skoz poln ežepe denarja tile uradniki na EU in ga delijo po europi. in ja saj bo tud pri nas nov trafo. bo.
Iz EU dobimo veliko več kot notri damo - kaj ti tukaj ni jasno.
Hahahahaha
Kup enga nabijanja. Električni avti počasi in vztrajno prodirajo, se izpopolnjujejo in zadovoljujejo že kar nekaj lastnikov, ki se ne bomo nikoli več vrnili na klasiko. Na koncu boste vsi nabijači prej ali slej pristali na elektriki.
ovčka kr veselo kimaj v zeleni prehod...čez par let pa jok pa stok, k gredo e-avti v pozabo hahaha ze zdejsna prodaja je "super" sam mimo Luke se treba zapeljat pa videt kaj stoji na parkirju neprodanega ze mesece hahahha… ...prikaži več ampak ja ...vazno da sm pred sosedom...pa magari v prepadu...hahahha
4krogci, ne me basat. Kolikor vidim najbolj jockate ravno tisti, ki se upirate napredku. Vaš smrdljivi avto bo že čez kakšno leto dražji od elektrike.
hudo dobr napredek da za 8 urno pot porabis 13 ur...waaaaw res napredek kot se sika...nebi mi presaltal kr nazaj na parne stroje al pa se bolse na volovsko vprego? hahahahha oslov mamo ze tko zadosti hahah
4krogci, na podobni poti sem rabil 2 postanka po 25 minut. Na vsake 3 do 4 ure mora vsak narediti počitek nekje do pol ure. Spodoben električar z baterijo 80+ to zmore brez problema. Hitrih polnilnic je v naši soseščini… ...prikaži več že praktično dovolj. Govorim iz lastnih izkušenj. Lahko ima kdo kakšen problem, kot ga lahko imaš tudi z ostalimi avtomobili. Vse ostalo je nabijanje. Da na 8 urni poti porabiš 13 ur je lahko z avtom, ki ima 35 kW baterijo. Takšni avti so za primestno vožnjo.
Jernej...Ne želimo si vsi električnega avtomobila. Neglede na razlog, bi moral ravno ti, napreden, to tudi spoštovati. Ampak raje pljuvaš po drugače mislečih.
SlavkoKrizman, kdo po kom pljuva si preberi komentarje pod tem prispevkom, halo. Krogec je začel s tem, da sem ovčka. Samo nabijanje. Jaz spoštujem ostale, dokler drugi spoštujejo mene.
hitrih polnilnic je v naši sosescini zadosti? Ti to resno??? Od Trente do Kopra jih je vsega skupaj 4 Ionityjeve hitre polnilnice in vmes mas se 8 polnilnic od Moona...kje ti vidis zadosti? Petrolove niso niti za omembo, saj v… ...prikaži večv vecini primeru ne delujejo ali pa zelooooo na počasi.
Ko bo pa v vsakem kraju 500 polnilnic in cetudi bo vsaka zasedena bo se vedno filalo s 200+ pol se pa zacnemo pogovarjat o pokritosti.....ampak glej ga hudica tle bo ratu pa problem kje postavt tko velik parking....da o… ...prikaži večo vlačenu omrezja niti zacnemo ne!! Tko da ne ti men o napredku, se lih malo prevec sponam na te zadeve....oz. bom tko reku...Če si električist se neumnosti iz zelenega prehoda niti dotaknes ne!
4krogci, zame jih je dovolj. Tisti ki je proti elektriki, jih pa rabi 500. Vsakemu svoje. Ti se vozi na benzin, jaz se bom pa na elektriko in spoštujva drug drugega.
v letu ko bo v EU zadnji bencinar proizveden, kupim novega, pa bo najmanj za 10 let mir. Elektrifikacijo pa naj kar politiki financirajo, ki se vozijo naokol z letali:) in v enem letu onesnažijo okolje tolk k js v 20 letih.
največji absurd pa je...na Jadran z najnovejšim EA, pol pa na jahto k v enem tednu skur par ton nafte!! Dost je te dvoličnosti! Uvedla bi kupone, vsak prebivalec EU lahko na leto pokuri 100 kuponov in če jih zagoni… ...prikaži veči v enem tednu na jahti, naj potem preostale tedne kar lepo na lasten pogon hodi naokol. Banda pokvarjena, levosučna...
@Jernej65 seveda bo večina pristala na EV avtih. Pa ne zato ker bi bili boljši, temveč ker bo v to prisilila neumna zelena politika. No mogoče bodo pa ljudje prišli k pameti in začeli voliti stranke, ki ne bodo pljuvale… ...prikaži veče v lastno skledo, s to zeleno politiko.
In zakaj bi moral delati počitek na za pol ure vsake 3-4 ure? Sem takšnih voženj naredil že kar nekaj, pa skoraj nikoli ne delam pol urnih počitkov. Če naredim počitek je to par minut, da skočiš po kavo ali… ...prikaži več kakšen sendvič. Ne pa pol ure.
In ko jaz grem na potovanje z družino, dejansko ne planiram skoraj nič. Samo cilj, pa še ta se lahko spremeni. Ko se vozim in vidim, da bi mogoče bilo kaj pametnega za videti, pač zapeljem tja. Ne pa da… ...prikaži več bom skrbel, kje bom polnil baterijo. Trenutno so pač EV avti pač precej slabši od ICE avtov.
@ Jernej tvoj prvi komentar: " Na koncu boste vsi nabijači prej ali slej pristali na elektriki. "
SlavkoKrizman, ker ste nabijači. Malo se poglobi v to, kar pišete. Čez vaše smrdljivce nobeden ne zganja takšnega hrupa. Pa še večina vas bo nekoč pristala na elektriki.
vzev, električni avti so že boljši kot klasični, pred njimi je še kar nekaj razvoja. Že čez kakšnih 10 let bomo na klasične gledali kot na izdelke pretpotopne dobe. Kakšen je bil prvi mobilni telefon. Izgledal je kot cigla za… ...prikaži več zidanje, kakšen je danes. Ko so se pojavili prvi digitalni fotoaparati, se je večina zmrdovala, poglej kako je danes. Jaz vselej gledam naprej, nikoli nazaj. Vselej sem bil med prvimi, ki sem prešel na novejše, nikoli mi še ni bilo žal in tudi tokrat mi ne bo.
Če bi vsi samo jamrali in se smilili sami sebi, ne bi bilo razvoja. Zanimivo mi je brati te komentarje, natolcevanja, posploševanja, pametovanja brez prave osnove. Zelo malo je takih, ki bi se iz elektrike vrnili na klasiko, ker ko… ...prikaži več električni avto enkrat imaš, vidiš da je kljub nekaterim začetnim pomanjkljivostim, boljši od klasičnega. Ko bom čez nekaj let kupil naslednji el. avto, bo precej boljši od tega, ki ga vozim sedaj. Kombinacija domača elektrarna in električni avto je zame zmagovalna.
@Jernej65, ja samo je ena razlika. Po navadi smo šli iz slabše na boljše. In potem ne rabiš nobenih subvencij, prisile, ... temveč kupci naredijo svoje. Ja, jaz sem tudi šel med prvimi na pametni telefon, pri avtu pa tega… ...prikaži več nikakor ne bom naredil, ker je EV pač v vseh pogledih slabši kot ICE avto. In zato ne grem na njega. Ko se je šlo na pametne telefone ni bilo potrebne nobene prisile. Ljudje so jih sami kupovali, pa čeprav so bili dražji od klasičnih.
In tako je če se gre na boljšo stvar. Potem ljudje pač kupujejo. Pri EV avtih pa se mora vmešavati politika, da se jih sploh kaj prodaja. Drugače bi jih bilo na cesti še precej manj kot sedaj.
vzev, električni avtomobili so bili do sedaj predragi, zato subvencije. Cene novih, ki prihajajo na trg se že približujejo cenam benzinskih. Pri prestižnih je cena že izenačena in tudi subvencij tam ni. V prestižnem razredu je % električnih avtomobilov tudi… ...prikaži več večji, kot pri nizko cenovnih. Električni avto ni primeren za čisto vse. Zame je že več kot primeren in tudi boljši od ICE. Malo pobrskaj po forumih kupcev el. avtomobilov in ti bodo potrdili da je boljši, razen pri dosegu, kjer še zaostaja.
Električni avti so slabi, zato prisila in subvencija. Pametni telefoni so tudi bili krepko držaji od klasičnih, pa so jih ljudje pograbili. Brez prisile, brez subvencij... Če greš na boljše, pač ljudje kupujejo. Isto npr. klima v avtu. Nihče ni… ...prikaži več nikogar silil v nakup avta s klimo, pa so jo kupci večinoma dajali v avte. Potem so pa proizvajalci tako opazili, skoraj nihče ne želi kupiti avta brez klime, čeprav je dražji.
Pri EV avtih se pač gre iz boljšega na slabše, zato pa je potrebna vsa ta prisila in draženje ICE avtov. Ker še proizvajalcem je jasno, da lahko podražijo ICE avto in ga bodo prodali. Pri EV jim pa na… ...prikaži več pamet ne pride, da bi ga podražili, ker ga malo kdo želi. Če prenehajo z neumno zeleno politiko, ukinejo emisijske kazni za proizvajalce, bodo dizli zopet prevladovali.
Zato pa je sedaj EU gospodarstvo v vedno slabšem stanju. Ne morejo politiki delati trga. Trg delajo kupci, ki pa ne želijo zanič EV avtov.
EU je v slabšem položaju, ker so jih Kitajci z električnimi avti prehiteli. Evropa je zamudila pri razvoju. Preveč se je zanašala na ICE. Električni avti so v večini že sedaj boljši od ICE. Še doseg porihtajo, kar bo kmalu… ...prikaži več in ICE gre v zgodovino.
EU ni na slabšem zaradi Kitajcev. Delež EV avtov je še vedno nizek, zato to nima takšnega vpliva. Težava je, da zaradi neumne zelene politike dražijo ICE avte, da potem plačujejo emisijske kazni. EV avtov pa ne morejo prodati kupcem,… ...prikaži več ker jih ti ne želijo. Naj ukinejo emisijske kazni, postavijo ceno ICE avtov nazaj na normalno, pa bomo videli kako bo prodaja zopet narasla.
Ne morejo biti krivi Kitajci, ki prodajajo EV avte, ki jih ljudje ne želijo. To bi bilo, če bi delež EV avtov strmo naraščal in bi bili ti Kitajci. Toda temu ni tako. Je ravno obratno. Delež prodanih EV avtov… ...prikaži več je padal. Bo pa letos sigurno narastel, ker bodo prodajalci zopet morali fiktivno prodajati EV avte, da bodo zmanjšali kazni.
V ICE ni prihodnosti, prej bomo to spoznali, boljše bo za gospodarstvo. Na Kitajskem je že polovica prodanih avtov električnih. Če hoče Evropa še bolj zaostati za Kitajsko naj se kar drži ICE.
No samo en primer o zelji kupcev po e avtih……renault-nissan-dacia…..od trgovcev zahteva za vsakih 4 klasicne avte da morejonprodat elektricnega….ce to ne naredijo nemorejo navadnih prodajat naprej! Pa se ena…zakaj so turki na drugem tiru dal raje 300jurjeu vec za… ...prikaži veča floto za navadne dizle, ko pa so imel ponudbo elektricnih za res smesno ceno??
vzev, preberi si tale članek. Prej ko bo tudi Evropa prišla do teh zaključkov, bolje bo. Nazaj ni več vrnitve, edino če hočemo capljati za Kitajsko in Ameriko s svojimi ICE. https://forbes.n1info.si/posel/ameriski-avtovelikan-kopirali-bomo-to-kar-delajo-na-kitajskem/
4krogci, električni avti prodirajo globalno z Evropo ali brez. Turki so preveč zaostali, da bi to dojeli, kot tudi mi Slovenceljni.
@Jernej65, ja nam je jasno, da so EV avti prihodnost, toda ne ker jih ljudje želijo, temveč ker bomo prisiljeni v to. Težava pa je v tem, da je sedaj gospodarstvo prisiljeno v proizvajanje nečesa kar ne gre v promet.… ...prikaži več Naj prenehajo z neumno politiko, pa EV avti ne bodo prihodnost. Ker bodo ljudje še vedno rajši kupili poceni ICE avto, pa lahko Kitajci proizvajajo kar hočejo.
Evropa zaostaja pri bistvenih stvareh razvoja. Poleg električnih avtov je to tudi umetna inteligenca. S takšnim pristopom, kot ga večina komentatorjev pod tem člankom zagovarja, bo Evropa še samo bolj capljala. Evropa dela odlične ICE avtomobile, to je dejstvo, vendar… ...prikaži več je njihovega razvoja konec. Vsi ostali nas pa prehitevajo po levi z električnimi avtomobili in Evropa ostaja daleč zadaj. Tudi meni ni nič falilo z ICE, vendar se zavedam, da v njih ni prihodnosti in sem presedlal na elektriko.
Ker ne želim imeti električnega avtomobila sem nabijač? Če ga želiš imeti ga imej ne vlači drugih v tisto kar je tebi všeč in sprejmi, da drugi nismo podrejeni TVOJEMU mišljenju o prevoznih sredstvih.
SlavkoKrizman, moj odziv je bil na komentarje pod tem člankom, ker je eno samo nabijanje brez vsakršne podlage ali poznavanja problema in od tega ne odstopam. Če si se našel med njimi, je to tvoj problem.
Muska nazivajo zaradi zadnjih dejanj (dvignjena desnica in podobno) za Nacija….ampak je dalec od tega….Naciji znajo delat prave avte!
dejansko kapitalizem je izbira, ne kot komunizem kjer je plansko in prisila. vsaj tako se dotični hvalijo. ampak zakaj nam sedaj sredi kapitalističnedemokracije vsiljuje se več kot v socializmu. ne sam avte, tudi denar in kurjavo in umivanje ( bojlerji… ...prikaži več ). hecno je, da vse že ob nakupu ima vračunano razgradnjo in reciklažo, pa še vedno moramo plačevat komunalcem obdelavo smeti. in za razmislek kako izgleda danes odvoz vaših salonitk z vaše strehe. prevertite. lahko bo enako s temi baterijami