Takole je videti plačljiva hitra cesta med Razdrtim in Vrtojbo:http://shrani.si/f/V/pX/1kGLE7RW/dsc04126.jpgVozni pas je uničen že celo desetletje, drenažnega asfalta ni, odvodnjavanja ni, luže čez pol voznega pasu in kamionsko tuširanje z nasprotnega voznega pasu.V Italiji imajo že od… ...prikaži več leta 2007 na 80% avtocest drenažni asfalt, kot je razvidno iz tega dokumenta (sekcija 5.2 pavimento e asfalto drenante)https://www.autostrade.it/documents/10279/30267/Libro_dei_Fatti_12_14_w.pdfSlovenija ima alp le za vzorec, avocesta ni nikjer zares visoko, tako da vaši izgovori ne vzdržijo kritike. Italija ima toliko alp kot Avstrija, pa ima drenažni asfalt skoraj povsod.
Da se malo spotaknem na uredništvo:"Nemogoče je pričakovati, da bi v slovenskem okolju ceste asfaltirali s takšno hitro metodo, kot smo videli nedavno v videu iz AVSTRALIJE, saj bi bile posledice za voznike v Sloveniji porazne.""Razlogi, da nimamo… ...prikaži več takšnega asfalta kot AVSTRIJCI"Avstralija ni isto kot Avstrija.
Ja, primerjava z Avstrijo je tole:"Na Turski avtocesti, pa tudi drugje v Avstriji, so tovrstne asfaltne zmesi v glavnem opustili, saj so bile izkušnje z vzdrževanjem velikokrat slabe."Se pravi ima Slovenija po večini enak asfalt, kot Avstrija...<br… ...prikaži več />Razliko jaz opazim pri bakinah. V Avstriji vsa asfaltirana cestišča, ki se v zadnjh parih letih menjajo, imajo na bankinah betonske kocke (take z luknjo, da raste trava vmes ven). Tako se utrdi bankina in se asfalt na robovih ne kruši.
Razlike v asfaltnih zmeseh so odvisne predvsem od prometnih obremenitev, ki jim je cesta izpostavljena.- Ne nas za norce met . Povejte da je odvisno od debeline asfalta
Na pogajanja za anekse se je posiljalo pripravnike k nadzornikom investitorjev s precenjenemi predlogi porabe materiala. Če je bil nadzornik povrsen je upselo in je slo par milijonov vec. Saj ni bil samo Zidar. Vsi okoli njega in tudi drugi.… ...prikaži več Vsi so to poceli. Vse velike firme, ki so potem najemale podizvajalce.
Dober članek. Vendar mi vozimo po stanju, ki ga da "najnižja cena". Brez pravih referenc, brez poplačila vseh podizvajalcev, kar naprej nov kader itd... Žal pa mora denimo nekdo, ki vozi valjar, znati veliko, da vozniki tega ne občutijo.
Saj je drugje v članku primerjava z Avstrijo (denimo turska avtocesta) in na to se lahko nanaša naslov članka. Hitrost utrjevanja ceste skozi puščavo pa je pač v videu iz Avstralije.
Slovenko,pri nas ni vse samo v slabem materjalu,ampak tudi v še slabši vgradnji le tega.Primer: rekonstrukcija ceste Ljubljana Škofljica, čas trajanja PREDOLGO izvedba UBOGO, Kdor je podpisal tehnični prevzem je oškodoval naročnika del. Tako gre pa pri nas za razliko od Avstrije
Od kje ti podatek, da imajo hrvatje vrhunski asfalt. Na morju imajo položenega drigaćnega kot mi v Sloveniji ker tam nimajo zim, in ker ni pluženja, posipanja in zmrzali tudi dlje traja. Mi je pa nekoče nek inžener rekel, da… ...prikaži več se bo po propadu SCT in primorja kar nekaj časa trajal da bodo spet nekje sestavili ekipo in znanje, ki bo sposobno spodobno asfaltirati ceste v Sloveniji.
kaka zapletena znanost,še norca se brijejo iz nas ,na sto in en način nas ogulit samo to je res.cestnine plačujemo prav vsi vozniki avtov itd in ne in ne zrihtat ceste po sloveniji ampak samo basat si denar v žepe
Firma, ki dela asfalt je dalec najboljsa v regiji.
Takole je videti plačljiva hitra cesta med Razdrtim in Vrtojbo:http://shrani.si/f/V/pX/1kGLE7RW/dsc04126.jpgVozni pas je uničen že celo desetletje, drenažnega asfalta ni, odvodnjavanja ni, luže čez pol voznega pasu in kamionsko tuširanje z nasprotnega voznega pasu.V Italiji imajo že od… ...prikaži več leta 2007 na 80% avtocest drenažni asfalt, kot je razvidno iz tega dokumenta (sekcija 5.2 pavimento e asfalto drenante)https://www.autostrade.it/documents/10279/30267/Libro_dei_Fatti_12_14_w.pdfSlovenija ima alp le za vzorec, avocesta ni nikjer zares visoko, tako da vaši izgovori ne vzdržijo kritike. Italija ima toliko alp kot Avstrija, pa ima drenažni asfalt skoraj povsod.
Da se malo spotaknem na uredništvo:"Nemogoče je pričakovati, da bi v slovenskem okolju ceste asfaltirali s takšno hitro metodo, kot smo videli nedavno v videu iz AVSTRALIJE, saj bi bile posledice za voznike v Sloveniji porazne.""Razlogi, da nimamo… ...prikaži več takšnega asfalta kot AVSTRIJCI"Avstralija ni isto kot Avstrija.
Ja, primerjava z Avstrijo je tole:"Na Turski avtocesti, pa tudi drugje v Avstriji, so tovrstne asfaltne zmesi v glavnem opustili, saj so bile izkušnje z vzdrževanjem velikokrat slabe."Se pravi ima Slovenija po večini enak asfalt, kot Avstrija...<br… ...prikaži več />Razliko jaz opazim pri bakinah. V Avstriji vsa asfaltirana cestišča, ki se v zadnjh parih letih menjajo, imajo na bankinah betonske kocke (take z luknjo, da raste trava vmes ven). Tako se utrdi bankina in se asfalt na robovih ne kruši.
Razlike v asfaltnih zmeseh so odvisne predvsem od prometnih obremenitev, ki jim je cesta izpostavljena.- Ne nas za norce met . Povejte da je odvisno od debeline asfalta
jap. šparali so. 1cm tam 2 tam, slaba posteljice in slab nadzor pri temu. to se lahko pozna razlika a ceta zdrzi 10 ali 20 let.
Na pogajanja za anekse se je posiljalo pripravnike k nadzornikom investitorjev s precenjenemi predlogi porabe materiala. Če je bil nadzornik povrsen je upselo in je slo par milijonov vec. Saj ni bil samo Zidar. Vsi okoli njega in tudi drugi.… ...prikaži več Vsi so to poceli. Vse velike firme, ki so potem najemale podizvajalce.
Rdeča nit vsega je DENAR ,ki ga potem zmanjka za asfaltiranje .
PODKUPNINEKORUPCIJANESPOSOBNO SKORUMPIRANO SODSTVO.
Dober članek. Vendar mi vozimo po stanju, ki ga da "najnižja cena". Brez pravih referenc, brez poplačila vseh podizvajalcev, kar naprej nov kader itd... Žal pa mora denimo nekdo, ki vozi valjar, znati veliko, da vozniki tega ne občutijo.
en kurac in dva kondoma tudi ne gre
ENKRAT SEM NE KJE PREBRAL DA BI MORALI V ASFALT DODAJATI APNO. VE MOGOČE GDO O TEM VE KAJ VEČ. IN ASFALT BI BIL BOLJ TRDEN,
Po katerih testih je asfalt slab ?
Saj je drugje v članku primerjava z Avstrijo (denimo turska avtocesta) in na to se lahko nanaša naslov članka. Hitrost utrjevanja ceste skozi puščavo pa je pač v videu iz Avstralije.
če nekaj postaja trdo postaja krho in neelasticno. Zmes mora biti ravno prava za nase podnebje, znotraj temperaturnih mej.
Avtorji cestitek za clanek. Bolje to, kot pa nabijanje o paketih televizije v nedogled.
dva kurca in eden kondom si mislui
Slovenko,pri nas ni vse samo v slabem materjalu,ampak tudi v še slabši vgradnji le tega.Primer: rekonstrukcija ceste Ljubljana Škofljica, čas trajanja PREDOLGO izvedba UBOGO, Kdor je podpisal tehnični prevzem je oškodoval naročnika del. Tako gre pa pri nas za razliko od Avstrije
Od kje ti podatek, da imajo hrvatje vrhunski asfalt. Na morju imajo položenega drigaćnega kot mi v Sloveniji ker tam nimajo zim, in ker ni pluženja, posipanja in zmrzali tudi dlje traja. Mi je pa nekoče nek inžener rekel, da… ...prikaži več se bo po propadu SCT in primorja kar nekaj časa trajal da bodo spet nekje sestavili ekipo in znanje, ki bo sposobno spodobno asfaltirati ceste v Sloveniji.
kaka zapletena znanost,še norca se brijejo iz nas ,na sto in en način nas ogulit samo to je res.cestnine plačujemo prav vsi vozniki avtov itd in ne in ne zrihtat ceste po sloveniji ampak samo basat si denar v žepe