Tudi moje mnenje je bilo, da se pod 2 litra ne bom več spuščal. Ampak, ko probaš 1,5 turbo bencinarja s 184 konjiči te pa le prepriča. Poraba kot diesel, delovni navor pa že pri 500 obratov manj!
Najbrž govoriš o Hondi Civic 1.5T. Superiorna mašina, ki bo svoje slabosti pokazala čez cca. 5-7 let. To so besede mehanika. Vse je preveč našponano in navito. Rabljene bodo poceni, a tvegan nakup.
Prvaka navitosti sta mercedesov 2.0 turbo s 381 konji in peugeotov 1.6 thp z 270 konji (slednji brni v RCZ-R modelu že več kot 5 let). Začuda z nobenim od teh motorjev ni nekih težav, po drugi strani pa famozna… ...prikaži več VWjeva 1.2 tsi (105 konjev) in 1.4 tsi (140 konjev) z "normalno" mejo moči prava polomija pred leti.
Toma imas prav. Jaz sem na testu imel 1.5 turbo hondo civic in je zelo odziven avto. Poraba ni presegla 7 litrov in ga nisem šparal. 😁 Prav nasprotno. Japonci so le Japonci. 😁
Tudi moje mnenje je bilo, da se pod 2 litra ne bom več spuščal. Ampak, ko probaš 1,5 turbo bencinarja s 184 konjiči te pa le prepriča. Poraba kot diesel, delovni navor pa že pri 500 obratov manj!
Najbrž govoriš o Hondi Civic 1.5T. Superiorna mašina, ki bo svoje slabosti pokazala čez cca. 5-7 let. To so besede mehanika. Vse je preveč našponano in navito. Rabljene bodo poceni, a tvegan nakup.
Hondin 1.5T motor je obupen. Če te zanima, ga prodajam.
Prvaka navitosti sta mercedesov 2.0 turbo s 381 konji in peugeotov 1.6 thp z 270 konji (slednji brni v RCZ-R modelu že več kot 5 let). Začuda z nobenim od teh motorjev ni nekih težav, po drugi strani pa famozna… ...prikaži več VWjeva 1.2 tsi (105 konjev) in 1.4 tsi (140 konjev) z "normalno" mejo moči prava polomija pred leti.
Pri mazdi so res pravi inovatorji. Pa še na downsizing niso šli, eni izmed redkih, ki so videli, da so majhni turbo motorji varčni le na papirju.
Kdor ne vozi Japonca naj gre peš.
Toma imas prav. Jaz sem na testu imel 1.5 turbo hondo civic in je zelo odziven avto. Poraba ni presegla 7 litrov in ga nisem šparal. 😁 Prav nasprotno. Japonci so le Japonci. 😁