Če že kaj, potem so jajca so kvečjemu dizli in bencinarji. Mnenje strokovnjakov in znanstvenikov je jasno: električni avtomobili so boljši tako tehnično (4 do 5x boljši izkoristek, boljši pospeški, nižje težišče, odsotnost hrupa), kot tudi ekonomsko (cenejši na dolgi… ...prikaži več rok, vožnja filano doma čez noč stane 1 € na 100 km, kar je 8x manj kot za dizla) in strateško (znebimo se odvisnosti od tuje nafte).
Ni res. Mnenje strokovnjakov in znanstvenikov je jasno: električni avtomobili so boljši tako tehnično (4 do 5x boljši izkoristek, boljši pospeški, nižje težišče, odsotnost hrupa), kot tudi ekonomsko (cenejši na dolgi rok, vožnja filano doma čez noč stane 1 €… ...prikaži več na 100 km, kar je 8x manj kot za dizla) in strateško (znebimo se odvisnosti od tuje nafte).
Vse gre na zaupanje,eno z drugim.Imel Swifta 2000 letnik,kupil 2006.Ga imel 10 let,kupil enakega,samo močnejšega,brez pikice rje in 2003 letnik,leta 2016... . YOUTUBE : "Prince - Trust".
men gredo na živce že vsi novejši avti,sto stvari ma pa nič koristi,za vsako malo ti računalnik okvaro sveti.Sem se kar odločil in kupil star avto,to ni noben napredek ampak guljenje denarja,ti crkne malenkost pa so take cene kot da so diamanti
Rabiš el.pomik sprednjih stekel,servo,klimo in to je vse.Avto kupiš lahko tudi več kot 10 let star,preizkušeno znamko in model,da ni okvar in mala poraba.Kupiš neposredno od 1.lastnika,servisno knjigo,garažiran,z malo kilometri....,da je kot nov.Daš nekaj več kot za znucana jajca.... .In… ...prikaži več vzdržuj,čuvaj in vozi Miško še 20 let.
Nisem glih nekaj privrženec Francozov,ampak vredu in udoben avto... .Lagune,kar so imele nekakšno napako na polosovinah,da niso trajale dolgo.Drugače pa se boš za par 100EUR glih tako navozil in poceni vzdrževanje.Slabe 4 litre olja,oljni in zračni filter, svečke,hladilna tekočina,...,pa je… ...prikaži več cca. 50EUR oziroma odvisno kaj kupuješ.
Jaz pa nemca ne morem pa sem čist na francoza,vsak po svoje,zato je pa izbira ,vem da je vw odličen avto in opel ,ampak nimajo udobja za mene ,kaki bmw ,mercedes je pa itak sam za afnat ,pa če si poln denarja
Stari načičkani audići in bmwići so za Zemote,pol ko Nemci prevozijo 300.000+ kilometrov,razen če ukradejo novejše... . Meni so Japonci zakon,pa pol Nemci.
Jaz dokler bom šofer ne grem od SUZUKIJA.... .Ta mi je tretji. Imel Opla,katastrofa,Golf vredu,tudi mala poraba,ampak trdo in dosti jih je bilo,Uno,imel krajši čas,tudi vredu,kvaliteta bolj tako tako,brez obratomera,letel ko sneta skira za 1,0 in 34Kw,poraba kar visoka,okoli 7.Ta… ...prikaži več zdaj,ko imam 1,3 in 63Kw,poraba na avtocesti 100km/h 3,9l,regionalna cesta mešano z mestom 5,5l.
LuckyFucky666 praviš malo poraba pri dizlu/bencinarju. NI RES. Nikoli ni poraba tako majhna kot pri električnem avtomobilu. Električni avtomobil ima porabe 1 € na 100 km filan doma čez noč (kar je 99 % vsega polnjenja), bencinski in dizelski avto… ...prikaži več pa sta v rangu 7 do 10 € na 100 km, kar je 7 do 10x dražje! Pa še dražje servise imata dizelc in bencinc od električnega.
Nobeden ni rekel,da trenutna elektrika ni dobra.... .So pa avti riskantni glede požarov,poleg tega so dražji... .Motor benzin diesel??? Diesel je dražji,ker je blok motorja logično debelejši zaradi izkoristkov goriva,oziroma nafta teče na nekajkrat višjih kompresijskih razmerjih kot benzin in… ...prikaži večn so pri tako visokih barih tudi izkoristki boljši,saj za svoje delovanje motor rabi kompresijo,da vžge meglico nafte.Večji in težji je tudi vztrajnik...., vse je z več "mesa",posledično
Evo,včeraj sem tankal.Vozil po stari cesti do morja,mešano z mestno vožnjo.Gužve v mestih ni bilo,sem se pa moral držati omejitev zaradi vse več stacionarnih radarjev in semaforji... . 30,59 litra goriva 95 za 600km.
14f670177bae: Statistike in znanstvene študije jasno kažejo da je verjetnost da se vžge bencinski ali dizelski avto 10 do 20x VEČJA od verjetnosti da se vžge električni avto. Glede izkoristka dizla: izkoristek dizla je večji od bencinarja, to drži. Povprečen… ...prikaži več izkoristek bencinskega avtomobila je 16 %, dizelskega avtomobila 20 %, električnega avtomobila pa 80 % (poudarek je na besedi povprečni izkoristek kajti le ta je merodajen za porabo goriva).
Kot ste napisali ste tankali 30,59 litra goriva 95 za 600km, kar je pri današnji ceni dizla kar 40 €. Z električnim avtom filanim čez noč bi za 600 km porabili samo 6 €. Razlika je očitna. Na letni ravni… ...prikaži več taka razlika znese tisoč evrov do 5000 € (odvisno koliko se vozite, 1000 € letnega prihranka za nekoga ki dela 40 km na dan, 5000 € letnega prihranka za nekoga ki dela 200 km na dan).
Če to preračunamo na 15 let: z električnim avtom prihraniš 15.000 € če se voziš 40 km na dan in prihraniš 75.000 € če se voziš 200 km na dan. To je samo prihranek na gorivu, ima pa električni avto… ...prikaži več tudi prihranek na stroških servisov in vzdrževanja (ni menjave olja, miljon filtrov, tekočin ipd).
tako kot je bil dizel pocen pa je zdaj dražji od bencina,bo pa elektrika dražja,trenutno se splača z leti ko se bo razpaslo da jih bodo imeli vsi bo pa vse poskočilo .Drgač pa tudi električni avti se kvarijo in… ...prikaži več so cene kap,Baterije so zelo drage,pa še problem je z odlaganjem na odpad
krucefiks: Elektrika se sicer draži, ampak draži se tudi dizel in bencin. In kar je glavno: dizel in bencin se dražita BOLJ in HITREJE kot elektrika, kar pomeni da se bo v prihodnosti elektrika ŠE BOLJ splačala, pa že danes… ...prikaži več se zelo splača. Kot drugo pa lahko inštaliraš sončno elekrarno, dodaš zalogo baterij in imaš 40 let VNAPREJ POCENI ELEKTIKO in poceni vožnjo! Tako ti je vseeno koliko je cena elektrike na trgu ker jo proizvajaš sam z sočnimi celicami na stehi.
krucefiks: Raziskave jasno kažejo da se električni avtomobili kvarijo PRECEJ MANJ od dizelskih in bencinskih avtomobilov! Pa že sama LOGIKA vam to pove: električni avtomobili so ZELO enostavno zgrajeni, za razliko od bencinskih in dizelskih ki imajo stotine gibajočih se… ...prikaži več delov. Baterije dandanes so poceni 100 € na kWh, kar je 10x nižja cena kot je bila pred 10 leti ko so bile čez 1000 € na kWh.
Baterija električnega avtomobila po podatkih in študijah zdrži preko 20 let (nižanje kapacitete je okoli 1 % na leto). Izrabljene baterije se ne odlaga na odpad, ampak se jo uporabi za solarne sistem za nadaljne 10 do 15 let, nato… ...prikaži več pa se jo reciklira.
Na dolgi rok je električni avto VELIKO cenejši ker se voziš 7 do 10x ceneje po kilometru. Obstajajo pa tudi brezobrestni krediti eko sklada (v primeru da ga ne moreš sfinancirat) in boš namesto danes za bencin pač dajal za… ...prikaži več obrok kredita nekaj časa. Ko se kredit odplača, pa se boš z električnim vozil skoraj zastonj in vsako leto prihranil 1200 do 5000 € na gorivu in servisih. (1200 € če se voziš 40 km na dan, 5000 € če se voziš 200 km na dan).
Obstaja tudi poceni električni avto: Dacio Spring dobiš že sa 13 jurjev NOVO. Za električnega Renault Twinga velja isto. Sicer pa čez nekaj let napovedujejo da se bo cena električnih avtomobilov v trgovini izenačila z ceno naftnih avtomobilov. Že danes… ...prikaži več pa so električni avtomobili veliko cenejši na dolgi rok, kljub večji začetni ceni v trgovini.
ha ha ha 13000eur najcenejša ha ha ha, še za 5000 eur si ne morem privoščit,ne spadam jaz me take ki delajo celo življenje za avto ,dajte no mir,raje hodim peš
Očitno se ne zavedaš da za bencin ali dizel v 20 letih nekdo ki se vozi samo 40 km na dan zmeče 25.000 €. Nekdo ki se vozi povprečno 200 km na dan pa kar 125.000 €.Za 5000 € dobiš… ...prikaži več rabljen električni avto. In z električnim avtom se voziš za 1 € na 100 km, kar je 7 do 10 krat CENEJE od dizla ali bencinarja. Na dolgi rok je električni avto PRECEJ CENEJŠI od dizelskega ali bencinskega.
Ravno obratno je: vožnja električnega je mnogo bolj zabavna, kar bi tudi sam vedel če bi kdaj PROBAL! Električni imajo mnogo boljše pospeške in veliko večji navor že takoj na začetku, zaradi nižjega težišča pa jih lahko v ovinke teraš… ...prikaži več precej hitreje in jih ne odnaša ven iz ovinka tako kot bencinske ali dizelske avte. Če pa te moti odsotnost zvoka motorja, se pa to da popolnoma nadomestiti z sistemom ki ropot motorja predvaja na avtomobilskih zvočnikih (v odvisnosti od tega kok gasa daš).
Zvok je na solidnih zvočnikih POPOLNOMA ENAK tako da ga ne ločiš od pravega z zavezanimi očmi! Obratno je. Naftni avto ima samo zvok, vse ostalo je dolgčas. Električni avto ima POSPEŠEK, NAVOR in boljše vozne lastnosti (nižje težišče in… ...prikaži več boljša lega v ovinkih).
Seveda je jasno da se motiš. Moderni zvočniki lahko sproducirajo katerikoli zvok motorja tako natančno da ga ne ločiš od pravega. Če ti zavežem oči in ti predvajam zvok avtomobilskega motorja na dobrih zvočnikih ne boš vedel ali zvok prihaja… ...prikaži več od pravega avtomobila ali od zvočnikov. Še dodatna prednost je da lahko IZBEREŠ točno kakšen zvok motorja hočeš: zvok Lamborginija, BMW-ja ali Ferrarija.
Google plačuje dobro plačo od doma od 4500 do 6000 dolarjev na teden, kar je neverjetno pred letom dni, ko sem bil brezposeln v strašnem gospodarstvu.
tukaj sem začel ..... >>>>>>> 𝐖𝐰𝐰.𝑬𝒓𝒐𝑷𝒓𝒐𝒇𝒊𝒕.𝐜𝐨𝐦
Najbolj problematičen je zrak v mestih, tam so koncentracije dušikovih oksidov in trdih delcev mnogo presežene in zelo škodljive za zdravje, tako ta ključno je da emisije izpuhov zmanjšamo tukaj v naših slovenskih mestih, ker to vpliva na nas Slovence.
jest sem za elektriko, ne pa za baterije. kolk energije se porabi za pridobitev surovin izdelavo in na koncu za to da tisto težko baterijo vozimo okoli. da razgradnjo sploh ne omenjam. ok največja neumnost so električna kolesa. čisto prevozno… ...prikaži več sredstvo so uničili in nardili svinjarijo za okolje. in električni avto na baterije. vzemte vsi, ki greste peš kamor koli nahrbtnik in dajte not en par zidakov pa ga noste okol za sabo. bom vidl kako vam bo šlo. kolena pa kolki, kaj pa pri avtih.
Povedal si same neumnosti: 1.Za izdelavo in reciklažo se porabi toliko energije da se električni avto zaradi 4 do 5x manjše porab med vožnjo izenači že v manj kot 2 letih. Življenska doba baterije je pa 20 let glede na… ...prikaži več študije in podatke.
2. Naj se ti sliši še tako čudno, ampak dejansko je električno kolo bolj ČISTO za okolje in porabi manj energije na kilometer kot pa navadno kolo. Človeške mišice imajo zelo slab izkoristek, samo okoli 30 %, elektromotor pa ima 90 % izkoristek.
Če nadaljujem točko 2: Poraba energije za pridelavo in predelavo hrane je ogromna, dejansko ima električno kolo 15 manjšo porabo energije na kilometer od navadnega kolesa (na hrano). Ker navadno kolo se poganja na hrano, energija se ne vzame iz… ...prikaži več nič.
3. Električni avto ni bistveno težji od dizelskega ali bencinskega (samo 5 do 10 % je težji). Kljub malo večji teži ima 4 do 5x manjšo porabo energije od bencinskega. Poraba električnega povprečna je 15 do 18 kWh, dizel pa 70 kWh na 100 km.
krasno. če bo po tvoje, bo vožnja čist poceni in nakup še bolj.. samo še mene predelam na štrom, pa bom skor zastonj živel.. in še to mi povej, danes ima avto tank z 60 l goriva, kar znese 60… ...prikaži več kg.. baterije pa tehtajo nekaj 100 kg. če vzameš nosilnost povprečenega avta, ki je 450 kg, potem mora današnji avto biti zgrajen dvojno za baterijo in tovor. verjetno to ni samo ena dodatna kila. in drugič preberi kar sem napisal, sem za elektriko, nisem za baterije.
rd2dmk2: Ja baterije so težje od goriva, pa vendar je na koncu treba gledati CELOTNO TEŽO avtomobila,ne pa samo težo energenta! Električni avto ima malo težje baterije, vendar je zato električni motor veliko lažji od dizelskega, ne rabi izpuha, DPF… ...prikaži več ipd. Na koncu ko pogledaš v praksi razliko v teži med istim modelom avtomobila: recimo med dizelsko in električno kono je razlike samo 50 do 150 km, kar je manj kot 10 % razlike. Kljub malenkost večji teži, električni avto porabi 4 do 5x manj energije
rd2dmk2: Aja pa električni avto tudi ne rabi menjalnika, ter tudi na podlagi tega moćno prišprara na teži. V praksi je ekvivalentna poraba električnega avtomobila od liter do 2 na 100 km, za dizelskega pa tam nekje 7 litrov (ko… ...prikaži večo govorimo o večjih avtomobilih tipa Passat).
Vsak liter dizla predstavlja 10 kWh. Torej dizelski avto porabi povprečno tam nekje 70 kWh, električni avto pa povprečno 17 kWh (10 kWh po mestu, 20 kWh po avtocesti).
Ogrozeno bo vec milijonov delovnih mest. Pozabljate da so 5x cenejsi kitajski evji pred vrati, ni vec birokracije z izpusti k lahko kitajsko invazijo ustavi.
To pomeni cenejše električne avtomobile za nas državljane in več denarja bo ostalo ljudjem (vožnja z električnim je 8 do 10x cenejša od dizla in bencinarja). Poleg tega se bo stroškek za zdravstveno blagajno precej znižal, zdravje in počutje ljudi… ...prikaži več zaradi boljšega zraka pa močno izboljšalo.
Bedak je tisti ki ne vidi da so električni avtomobili boljši od dizelskih in bencinskih. Električni avtomobili so boljši tako tehnično (4 do 5x boljši izkoristek, boljši pospeški, nižje težišče, odsotnost hrupa), kot tudi ekonomsko (cenejši na dolgi rok, vožnja… ...prikaži več filano doma čez noč stane 1 € na 100 km, kar je 8x manj kot za dizla) in strateško (znebimo se odvisnosti od tuje nafte).
S tem ne bomo nič dosegli. Tako čist izpuh kot ga imajo danes nova vozila z dizelskimi in bencinskimi motorji ste lahko popolnoma brez skrbi vsi ljubiteji klasičnih motorjev. Če so pa v Bruslju nezadovoljni politiki sami s svojem življenjem,… ...prikaži več se naj pa raje zdravijo. 97% vozil na svetu je s klasičnimi motorji, električen se pravtako segreva in oddaja toploto.
Ker so pa nekateri ljudje sprani v glavi s poslušanjem voditeljev in tehnologijo, pa nismo mi krivi.
Za segrevanje so druge stvari krive.
1. Novejši avtomobili imajo res da čistejši izpuh od starejših, še vedno pa je zelo umazan in zdravju škodljiv, daleč od tega da bi bil čist (si nasedel Volkswagnovi škandalozni "clean diesel" propagandi? 2. Delež elektičnih avtomobilov v Evropi med… ...prikaži več novoprodanimi je že 11.4 % za leto 2020, in zelo hitro se povečuje, še eno leto nazaj leta 2019 je bilo komaj 3,6 %, torej 10 % je šlo gor v samo enem letu! Na norveškem imajo že 85 % električnih vozil, marsikatera država podobno velike številke.
3. Globalno segrevanje ni zaradi "oddajanja toplote" temveč je zaradi oddajanja CO2-ja ki je toplogredni plin. 4. Električni avtobili se segrevajo precej manj od dizelskih in bencinskih. V povprečju dizelskih avtomobil 80 % energije vrže stran v obliki toplote, bencinski… ...prikaži več avto 84 %, električnia avto pa vrže samo 20 % toplote stran. Poraba električnega avtomobila je 4 do 5 krat manjša.
5. Še bolj kot globalno segrevanje so problem drugi plini ki so direktno zdravju škodljivi (NOx, SO2, PM10 ipd).
Ni res. Mnenje strokovnjakov in znanstvenikov je jasno: električni avtomobili so boljši tako tehnično (4 do 5x boljši izkoristek, boljši pospeški, nižje težišče, odsotnost hrupa), kot tudi ekonomsko (cenejši na dolgi rok, vožnja filano doma čez noč stane 1 €… ...prikaži več na 100 km, kar je 8x manj kot za dizla) in strateško (znebimo se odvisnosti od tuje nafte).
Nikakršne dileme ni.... .SUZUKI Kizashi.Dilema je samo ali 4×4 in povprečna poraba bencina 8,3,ali 4×2 in meni ljubši ročni menjalnik s povprečno porabo 7,5.
Da, seveda, in elektriko bo proizvajal TEŠ6 na premog, ki pridela miljardo deficita letno in onesnažuje tako, da je groza. Saj ste debili, ubožci. Od lje bo pa prišla elektrika za avtomobile? Iz zraka? Jo bo vizjak pričaral kot počivalšek… ...prikaži več sendviče in kristus vino? Slovenija je predstavila energetsko najbolj skromen evropski. program. Očitno bomo božjo pomoč res potrebovali...
Povedal si same neumnosti. Ti bom napisal dejstva. 1. Tudi z teš6 nafilan električni avto je še vedno boljši za okolje kot pa bencinski ali dizelski avto. 2. Teš6 trenutno prispeva samo tretjino slovenske elektrike, tretjino je iz hidroelektrarn in… ...prikaži več tretjino je jedrska Krško (ne onesnažuje zraka). Teš6 lahko nadomestimo z hidroelektrarnami, sončnimi in vetrnimi elektrarnami,
Čimpreje ustavit proizvodnjo. Kurjenje sonca preko vročih pokrovov motorja, pod katerimi so vroči motorji na fosilna goriva...to je smrt za naravo. Čez noč bo to treba sprejet, saj vidite da se vremenu čisto meša
Tekoče gorivo ima še vedno najboljše razmerje med maso in energijo. Delat bi morali na sintentičnih gorivih ne pa, da se vse stavi na baterije s katerimi je še vedno nešteto nerešenih problemov.
bugmenot : Razmerje med maso in energijo pri avtomobilih ni ključno, ključno je da električni avtomobil porabi 4 do 5 x manj energije od dizelskega in bencinskega! V praksi je tako da je električni avtomobil samo 50 do 150 kg… ...prikaži več težji od iste verzije dizelskega, ampak ima kljub malenkost večji teži še vedno 4 do 5x manjšo porabo energije (zaradi ekstremno dobrega izkoristka).
kr mejte jih električne jajca
Če že kaj, potem so jajca so kvečjemu dizli in bencinarji. Mnenje strokovnjakov in znanstvenikov je jasno: električni avtomobili so boljši tako tehnično (4 do 5x boljši izkoristek, boljši pospeški, nižje težišče, odsotnost hrupa), kot tudi ekonomsko (cenejši na dolgi… ...prikaži več rok, vožnja filano doma čez noč stane 1 € na 100 km, kar je 8x manj kot za dizla) in strateško (znebimo se odvisnosti od tuje nafte).
To se zgodi, ko izvoliš politične aktiviste in novinarje v EU parlament in nam vladajo bedaki.
Ni res. Mnenje strokovnjakov in znanstvenikov je jasno: električni avtomobili so boljši tako tehnično (4 do 5x boljši izkoristek, boljši pospeški, nižje težišče, odsotnost hrupa), kot tudi ekonomsko (cenejši na dolgi rok, vožnja filano doma čez noč stane 1 €… ...prikaži več na 100 km, kar je 8x manj kot za dizla) in strateško (znebimo se odvisnosti od tuje nafte).
Bomo pač vozili stare avtomobile, namesto da bi kupovali nove. Vsekakor je bolj zanimivo voziti 20 let star avto, kot pa nov električni.
Vse gre na zaupanje,eno z drugim.Imel Swifta 2000 letnik,kupil 2006.Ga imel 10 let,kupil enakega,samo močnejšega,brez pikice rje in 2003 letnik,leta 2016... . YOUTUBE : "Prince - Trust".
men gredo na živce že vsi novejši avti,sto stvari ma pa nič koristi,za vsako malo ti računalnik okvaro sveti.Sem se kar odločil in kupil star avto,to ni noben napredek ampak guljenje denarja,ti crkne malenkost pa so take cene kot da so diamanti
Rabiš el.pomik sprednjih stekel,servo,klimo in to je vse.Avto kupiš lahko tudi več kot 10 let star,preizkušeno znamko in model,da ni okvar in mala poraba.Kupiš neposredno od 1.lastnika,servisno knjigo,garažiran,z malo kilometri....,da je kot nov.Daš nekaj več kot za znucana jajca.... .In… ...prikaži več vzdržuj,čuvaj in vozi Miško še 20 let.
LuckyFucky666,jaz sem kupil 20 let starga renaulta laguno ,seveda bencinarja ,7 do 8 l je poraba in dela kot urca
Nisem glih nekaj privrženec Francozov,ampak vredu in udoben avto... .Lagune,kar so imele nekakšno napako na polosovinah,da niso trajale dolgo.Drugače pa se boš za par 100EUR glih tako navozil in poceni vzdrževanje.Slabe 4 litre olja,oljni in zračni filter, svečke,hladilna tekočina,...,pa je… ...prikaži več cca. 50EUR oziroma odvisno kaj kupuješ.
Jaz pa nemca ne morem pa sem čist na francoza,vsak po svoje,zato je pa izbira ,vem da je vw odličen avto in opel ,ampak nimajo udobja za mene ,kaki bmw ,mercedes je pa itak sam za afnat ,pa če si poln denarja
Stari načičkani audići in bmwići so za Zemote,pol ko Nemci prevozijo 300.000+ kilometrov,razen če ukradejo novejše... . Meni so Japonci zakon,pa pol Nemci.
Japonca še nisem vozil,jih pa prav vsi hvalijo kdor jih vozi
Jaz dokler bom šofer ne grem od SUZUKIJA.... .Ta mi je tretji. Imel Opla,katastrofa,Golf vredu,tudi mala poraba,ampak trdo in dosti jih je bilo,Uno,imel krajši čas,tudi vredu,kvaliteta bolj tako tako,brez obratomera,letel ko sneta skira za 1,0 in 34Kw,poraba kar visoka,okoli 7.Ta… ...prikaži več zdaj,ko imam 1,3 in 63Kw,poraba na avtocesti 100km/h 3,9l,regionalna cesta mešano z mestom 5,5l.
he he,Opel je res kap,ni šans da ga še kdaj kupim,tudi zastonj ga ne maram .Suzuki je pa živc ja ,kolega ga hvali na polno
LuckyFucky666 praviš malo poraba pri dizlu/bencinarju. NI RES. Nikoli ni poraba tako majhna kot pri električnem avtomobilu. Električni avtomobil ima porabe 1 € na 100 km filan doma čez noč (kar je 99 % vsega polnjenja), bencinski in dizelski avto… ...prikaži več pa sta v rangu 7 do 10 € na 100 km, kar je 7 do 10x dražje! Pa še dražje servise imata dizelc in bencinc od električnega.
Nobeden ni rekel,da trenutna elektrika ni dobra.... .So pa avti riskantni glede požarov,poleg tega so dražji... .Motor benzin diesel??? Diesel je dražji,ker je blok motorja logično debelejši zaradi izkoristkov goriva,oziroma nafta teče na nekajkrat višjih kompresijskih razmerjih kot benzin in… ...prikaži večn so pri tako visokih barih tudi izkoristki boljši,saj za svoje delovanje motor rabi kompresijo,da vžge meglico nafte.Večji in težji je tudi vztrajnik...., vse je z več "mesa",posledično
pa tudi višje cene dieselskih vozil.
Evo,včeraj sem tankal.Vozil po stari cesti do morja,mešano z mestno vožnjo.Gužve v mestih ni bilo,sem se pa moral držati omejitev zaradi vse več stacionarnih radarjev in semaforji... . 30,59 litra goriva 95 za 600km.
14f670177bae: Statistike in znanstvene študije jasno kažejo da je verjetnost da se vžge bencinski ali dizelski avto 10 do 20x VEČJA od verjetnosti da se vžge električni avto. Glede izkoristka dizla: izkoristek dizla je večji od bencinarja, to drži. Povprečen… ...prikaži več izkoristek bencinskega avtomobila je 16 %, dizelskega avtomobila 20 %, električnega avtomobila pa 80 % (poudarek je na besedi povprečni izkoristek kajti le ta je merodajen za porabo goriva).
Električni avto v praksi porablja 17 do 18 kWh na 100 km, dizelski avto pa 60 do 80 kWh na 100 km (vsak liter dizla vsebuje 10 kWh energije).
Kot ste napisali ste tankali 30,59 litra goriva 95 za 600km, kar je pri današnji ceni dizla kar 40 €. Z električnim avtom filanim čez noč bi za 600 km porabili samo 6 €. Razlika je očitna. Na letni ravni… ...prikaži več taka razlika znese tisoč evrov do 5000 € (odvisno koliko se vozite, 1000 € letnega prihranka za nekoga ki dela 40 km na dan, 5000 € letnega prihranka za nekoga ki dela 200 km na dan).
Če to preračunamo na 15 let: z električnim avtom prihraniš 15.000 € če se voziš 40 km na dan in prihraniš 75.000 € če se voziš 200 km na dan. To je samo prihranek na gorivu, ima pa električni avto… ...prikaži več tudi prihranek na stroških servisov in vzdrževanja (ni menjave olja, miljon filtrov, tekočin ipd).
tako kot je bil dizel pocen pa je zdaj dražji od bencina,bo pa elektrika dražja,trenutno se splača z leti ko se bo razpaslo da jih bodo imeli vsi bo pa vse poskočilo .Drgač pa tudi električni avti se kvarijo in… ...prikaži več so cene kap,Baterije so zelo drage,pa še problem je z odlaganjem na odpad
krucefiks: Elektrika se sicer draži, ampak draži se tudi dizel in bencin. In kar je glavno: dizel in bencin se dražita BOLJ in HITREJE kot elektrika, kar pomeni da se bo v prihodnosti elektrika ŠE BOLJ splačala, pa že danes… ...prikaži več se zelo splača. Kot drugo pa lahko inštaliraš sončno elekrarno, dodaš zalogo baterij in imaš 40 let VNAPREJ POCENI ELEKTIKO in poceni vožnjo! Tako ti je vseeno koliko je cena elektrike na trgu ker jo proizvajaš sam z sočnimi celicami na stehi.
krucefiks: Raziskave jasno kažejo da se električni avtomobili kvarijo PRECEJ MANJ od dizelskih in bencinskih avtomobilov! Pa že sama LOGIKA vam to pove: električni avtomobili so ZELO enostavno zgrajeni, za razliko od bencinskih in dizelskih ki imajo stotine gibajočih se… ...prikaži več delov. Baterije dandanes so poceni 100 € na kWh, kar je 10x nižja cena kot je bila pred 10 leti ko so bile čez 1000 € na kWh.
Baterija električnega avtomobila po podatkih in študijah zdrži preko 20 let (nižanje kapacitete je okoli 1 % na leto). Izrabljene baterije se ne odlaga na odpad, ampak se jo uporabi za solarne sistem za nadaljne 10 do 15 let, nato… ...prikaži več pa se jo reciklira.
OK,ko bo dosegljiv navadnim smrtnikom z minimalno plačo ,ga kupim ,če prepovejo bencinarje,bom pač hodil peš in bicikel ni druge
Na dolgi rok je električni avto VELIKO cenejši ker se voziš 7 do 10x ceneje po kilometru. Obstajajo pa tudi brezobrestni krediti eko sklada (v primeru da ga ne moreš sfinancirat) in boš namesto danes za bencin pač dajal za… ...prikaži več obrok kredita nekaj časa. Ko se kredit odplača, pa se boš z električnim vozil skoraj zastonj in vsako leto prihranil 1200 do 5000 € na gorivu in servisih. (1200 € če se voziš 40 km na dan, 5000 € če se voziš 200 km na dan).
Obstaja tudi poceni električni avto: Dacio Spring dobiš že sa 13 jurjev NOVO. Za električnega Renault Twinga velja isto. Sicer pa čez nekaj let napovedujejo da se bo cena električnih avtomobilov v trgovini izenačila z ceno naftnih avtomobilov. Že danes… ...prikaži več pa so električni avtomobili veliko cenejši na dolgi rok, kljub večji začetni ceni v trgovini.
ha ha ha 13000eur najcenejša ha ha ha, še za 5000 eur si ne morem privoščit,ne spadam jaz me take ki delajo celo življenje za avto ,dajte no mir,raje hodim peš
Očitno se ne zavedaš da za bencin ali dizel v 20 letih nekdo ki se vozi samo 40 km na dan zmeče 25.000 €. Nekdo ki se vozi povprečno 200 km na dan pa kar 125.000 €.Za 5000 € dobiš… ...prikaži več rabljen električni avto. In z električnim avtom se voziš za 1 € na 100 km, kar je 7 do 10 krat CENEJE od dizla ali bencinarja. Na dolgi rok je električni avto PRECEJ CENEJŠI od dizelskega ali bencinskega.
Ja, samo nekaj je pa treba dati tudi za užitek. In vožnja električnega je pač dolgočasna.
Ravno obratno je: vožnja električnega je mnogo bolj zabavna, kar bi tudi sam vedel če bi kdaj PROBAL! Električni imajo mnogo boljše pospeške in veliko večji navor že takoj na začetku, zaradi nižjega težišča pa jih lahko v ovinke teraš… ...prikaži več precej hitreje in jih ne odnaša ven iz ovinka tako kot bencinske ali dizelske avte. Če pa te moti odsotnost zvoka motorja, se pa to da popolnoma nadomestiti z sistemom ki ropot motorja predvaja na avtomobilskih zvočnikih (v odvisnosti od tega kok gasa daš).
Tisti umetni zvok ni nikoli enak pravemu zvoku. In električni avto ima samo pospešek, vse druga je dolgčas.
Zvok je na solidnih zvočnikih POPOLNOMA ENAK tako da ga ne ločiš od pravega z zavezanimi očmi! Obratno je. Naftni avto ima samo zvok, vse ostalo je dolgčas. Električni avto ima POSPEŠEK, NAVOR in boljše vozne lastnosti (nižje težišče in… ...prikaži več boljša lega v ovinkih).
Pač pišeš bedarije. Umetni zvok ni nikoli enak pravemu zvoku, pa lahko delajo kar hočejo.
Seveda je jasno da se motiš. Moderni zvočniki lahko sproducirajo katerikoli zvok motorja tako natančno da ga ne ločiš od pravega. Če ti zavežem oči in ti predvajam zvok avtomobilskega motorja na dobrih zvočnikih ne boš vedel ali zvok prihaja… ...prikaži več od pravega avtomobila ali od zvočnikov. Še dodatna prednost je da lahko IZBEREŠ točno kakšen zvok motorja hočeš: zvok Lamborginija, BMW-ja ali Ferrarija.
Ne pišem bedarij, edini ki piše bedarije si ti.
Google plačuje dobro plačo od doma od 4500 do 6000 dolarjev na teden, kar je neverjetno pred letom dni, ko sem bil brezposeln v strašnem gospodarstvu. tukaj sem začel ..... >>>>>>> 𝐖𝐰𝐰.𝑬𝒓𝒐𝑷𝒓𝒐𝒇𝒊𝒕.𝐜𝐨𝐦
boste se posrali,še iz epidemije se ne bodo opomogli,ali pa celo bankrotirali,kar z lufta bo denar padal
Taprvo naj Američanom ukinejo in pa na kitajskem pol bomo pa še tu Američani se nam bojo pa smejal v glavo... Tepci kdo je najvecji onesnazalec ????
Najbolj problematičen je zrak v mestih, tam so koncentracije dušikovih oksidov in trdih delcev mnogo presežene in zelo škodljive za zdravje, tako ta ključno je da emisije izpuhov zmanjšamo tukaj v naših slovenskih mestih, ker to vpliva na nas Slovence.
jest sem za elektriko, ne pa za baterije. kolk energije se porabi za pridobitev surovin izdelavo in na koncu za to da tisto težko baterijo vozimo okoli. da razgradnjo sploh ne omenjam. ok največja neumnost so električna kolesa. čisto prevozno… ...prikaži več sredstvo so uničili in nardili svinjarijo za okolje. in električni avto na baterije. vzemte vsi, ki greste peš kamor koli nahrbtnik in dajte not en par zidakov pa ga noste okol za sabo. bom vidl kako vam bo šlo. kolena pa kolki, kaj pa pri avtih.
Povedal si same neumnosti: 1.Za izdelavo in reciklažo se porabi toliko energije da se električni avto zaradi 4 do 5x manjše porab med vožnjo izenači že v manj kot 2 letih. Življenska doba baterije je pa 20 let glede na… ...prikaži več študije in podatke. 2. Naj se ti sliši še tako čudno, ampak dejansko je električno kolo bolj ČISTO za okolje in porabi manj energije na kilometer kot pa navadno kolo. Človeške mišice imajo zelo slab izkoristek, samo okoli 30 %, elektromotor pa ima 90 % izkoristek.
Če nadaljujem točko 2: Poraba energije za pridelavo in predelavo hrane je ogromna, dejansko ima električno kolo 15 manjšo porabo energije na kilometer od navadnega kolesa (na hrano). Ker navadno kolo se poganja na hrano, energija se ne vzame iz… ...prikaži več nič. 3. Električni avto ni bistveno težji od dizelskega ali bencinskega (samo 5 do 10 % je težji). Kljub malo večji teži ima 4 do 5x manjšo porabo energije od bencinskega. Poraba električnega povprečna je 15 do 18 kWh, dizel pa 70 kWh na 100 km.
krasno. če bo po tvoje, bo vožnja čist poceni in nakup še bolj.. samo še mene predelam na štrom, pa bom skor zastonj živel.. in še to mi povej, danes ima avto tank z 60 l goriva, kar znese 60… ...prikaži več kg.. baterije pa tehtajo nekaj 100 kg. če vzameš nosilnost povprečenega avta, ki je 450 kg, potem mora današnji avto biti zgrajen dvojno za baterijo in tovor. verjetno to ni samo ena dodatna kila. in drugič preberi kar sem napisal, sem za elektriko, nisem za baterije.
rd2dmk2: Ja baterije so težje od goriva, pa vendar je na koncu treba gledati CELOTNO TEŽO avtomobila,ne pa samo težo energenta! Električni avto ima malo težje baterije, vendar je zato električni motor veliko lažji od dizelskega, ne rabi izpuha, DPF… ...prikaži več ipd. Na koncu ko pogledaš v praksi razliko v teži med istim modelom avtomobila: recimo med dizelsko in električno kono je razlike samo 50 do 150 km, kar je manj kot 10 % razlike. Kljub malenkost večji teži, električni avto porabi 4 do 5x manj energije
rd2dmk2: Aja pa električni avto tudi ne rabi menjalnika, ter tudi na podlagi tega moćno prišprara na teži. V praksi je ekvivalentna poraba električnega avtomobila od liter do 2 na 100 km, za dizelskega pa tam nekje 7 litrov (ko… ...prikaži večo govorimo o večjih avtomobilih tipa Passat).
Vsak liter dizla predstavlja 10 kWh. Torej dizelski avto porabi povprečno tam nekje 70 kWh, električni avto pa povprečno 17 kWh (10 kWh po mestu, 20 kWh po avtocesti).
kupili jih bomo pa z manj kot minimalno plačo v sloveniji...
Ogrozeno bo vec milijonov delovnih mest. Pozabljate da so 5x cenejsi kitajski evji pred vrati, ni vec birokracije z izpusti k lahko kitajsko invazijo ustavi.
To pomeni cenejše električne avtomobile za nas državljane in več denarja bo ostalo ljudjem (vožnja z električnim je 8 do 10x cenejša od dizla in bencinarja). Poleg tega se bo stroškek za zdravstveno blagajno precej znižal, zdravje in počutje ljudi… ...prikaži več zaradi boljšega zraka pa močno izboljšalo.
Bedaki kratkovidni..
Bedak je tisti ki ne vidi da so električni avtomobili boljši od dizelskih in bencinskih. Električni avtomobili so boljši tako tehnično (4 do 5x boljši izkoristek, boljši pospeški, nižje težišče, odsotnost hrupa), kot tudi ekonomsko (cenejši na dolgi rok, vožnja… ...prikaži več filano doma čez noč stane 1 € na 100 km, kar je 8x manj kot za dizla) in strateško (znebimo se odvisnosti od tuje nafte).
S tem ne bomo nič dosegli. Tako čist izpuh kot ga imajo danes nova vozila z dizelskimi in bencinskimi motorji ste lahko popolnoma brez skrbi vsi ljubiteji klasičnih motorjev. Če so pa v Bruslju nezadovoljni politiki sami s svojem življenjem,… ...prikaži več se naj pa raje zdravijo. 97% vozil na svetu je s klasičnimi motorji, električen se pravtako segreva in oddaja toploto. Ker so pa nekateri ljudje sprani v glavi s poslušanjem voditeljev in tehnologijo, pa nismo mi krivi. Za segrevanje so druge stvari krive.
1. Novejši avtomobili imajo res da čistejši izpuh od starejših, še vedno pa je zelo umazan in zdravju škodljiv, daleč od tega da bi bil čist (si nasedel Volkswagnovi škandalozni "clean diesel" propagandi? 2. Delež elektičnih avtomobilov v Evropi med… ...prikaži več novoprodanimi je že 11.4 % za leto 2020, in zelo hitro se povečuje, še eno leto nazaj leta 2019 je bilo komaj 3,6 %, torej 10 % je šlo gor v samo enem letu! Na norveškem imajo že 85 % električnih vozil, marsikatera država podobno velike številke.
3. Globalno segrevanje ni zaradi "oddajanja toplote" temveč je zaradi oddajanja CO2-ja ki je toplogredni plin. 4. Električni avtobili se segrevajo precej manj od dizelskih in bencinskih. V povprečju dizelskih avtomobil 80 % energije vrže stran v obliki toplote, bencinski… ...prikaži več avto 84 %, električnia avto pa vrže samo 20 % toplote stran. Poraba električnega avtomobila je 4 do 5 krat manjša. 5. Še bolj kot globalno segrevanje so problem drugi plini ki so direktno zdravju škodljivi (NOx, SO2, PM10 ipd).
To se zgodi ko prodani politiki mislijo da so znanstveniki..
Ni res. Mnenje strokovnjakov in znanstvenikov je jasno: električni avtomobili so boljši tako tehnično (4 do 5x boljši izkoristek, boljši pospeški, nižje težišče, odsotnost hrupa), kot tudi ekonomsko (cenejši na dolgi rok, vožnja filano doma čez noč stane 1 €… ...prikaži več na 100 km, kar je 8x manj kot za dizla) in strateško (znebimo se odvisnosti od tuje nafte).
Nikakršne dileme ni.... .SUZUKI Kizashi.Dilema je samo ali 4×4 in povprečna poraba bencina 8,3,ali 4×2 in meni ljubši ročni menjalnik s povprečno porabo 7,5.
Da, seveda, in elektriko bo proizvajal TEŠ6 na premog, ki pridela miljardo deficita letno in onesnažuje tako, da je groza. Saj ste debili, ubožci. Od lje bo pa prišla elektrika za avtomobile? Iz zraka? Jo bo vizjak pričaral kot počivalšek… ...prikaži več sendviče in kristus vino? Slovenija je predstavila energetsko najbolj skromen evropski. program. Očitno bomo božjo pomoč res potrebovali...
Povedal si same neumnosti. Ti bom napisal dejstva. 1. Tudi z teš6 nafilan električni avto je še vedno boljši za okolje kot pa bencinski ali dizelski avto. 2. Teš6 trenutno prispeva samo tretjino slovenske elektrike, tretjino je iz hidroelektrarn in… ...prikaži več tretjino je jedrska Krško (ne onesnažuje zraka). Teš6 lahko nadomestimo z hidroelektrarnami, sončnimi in vetrnimi elektrarnami,
Čimpreje ustavit proizvodnjo. Kurjenje sonca preko vročih pokrovov motorja, pod katerimi so vroči motorji na fosilna goriva...to je smrt za naravo. Čez noč bo to treba sprejet, saj vidite da se vremenu čisto meša
Tekoče gorivo ima še vedno najboljše razmerje med maso in energijo. Delat bi morali na sintentičnih gorivih ne pa, da se vse stavi na baterije s katerimi je še vedno nešteto nerešenih problemov.
bugmenot : Razmerje med maso in energijo pri avtomobilih ni ključno, ključno je da električni avtomobil porabi 4 do 5 x manj energije od dizelskega in bencinskega! V praksi je tako da je električni avtomobil samo 50 do 150 kg… ...prikaži več težji od iste verzije dizelskega, ampak ima kljub malenkost večji teži še vedno 4 do 5x manjšo porabo energije (zaradi ekstremno dobrega izkoristka).