Take zakone pač imamo, ker se raznorazni pobebavljene poslanske grebe zavsako ceno trudijo promovirati svojo neumnost in razvodeniti še tako dobra določila!
Če bi bil interes, bi že proizvajalci lahko povsem preprosto vgradili tak števec, ki pač ne omogoča prevrtavanja. Itak ima veliko avtomobilov dva števca - drugi je neviden in ti ga lahko prebere samo pooblaščen servis z original računalnikom ter… ...prikaži več ga ni mogoče spreminjati. Torej greš pred nakupom na pooblaščen servis in preveriš stanje.
Proizvajalci takega interesa ne morejo imeti. Potrebna je določena mera nezaupanja ljudi v rabljena vozila, da se proda več novih. Išče se seveda zdravo ravnotežje, torej tudi nek nivo zaupanja, da je rabljeni avto še nekaj vreden, ker kupci novih… ...prikaži več delno gledajo tudi to.
Ah lepo te prosim, ko pa te bodo kaznovali, ker si prodal avto, katermu je nekdanji lastnik pred tabo zavrtel kilometre, z lažnimi kilometri, boš pa spet cvilil po forumih kakšna krivica se ti je zgodila saj nisi vedel, da… ...prikaži več so prevrteni. Bohvedi koliko lastnikov rabljenih avtov sploh ve ali ima njihov avto realne kilometre. Potem bi pa ta avto prodali in bi se znašli v položaju prevarantov in kriminalcev.
Rešitev je samo ena in to je beleženje kilometrov pri registracijah in zavarovanjih.
Predlagam števec kot za elektriko, ki vsak mesec v bazo sporoča stanje, pa bo mir. In nek lobi bo spet zaslužil milijarde. Iztrošenost avtomobila se menda lahko ugotovi na kak drug način, saj je menda važno tudi kdo je kako uporabljal vozilo.
Kaj ste pa pričakovali od sedanje koalicije?? Lopovi so vedno in povsod skupaj držali!! Tako oguljofati stranoko z avtomobilom bi moralo biti celo kaznivo dejanje in prodajalec bi moral vzeti vozilo nazaj seveda pa tudi vrniti denar!! Zakonsko se lahko… ...prikaži več tudi določi,da mora VSAK avto imeti pri prodaji tudi uradno potrdilo o skladnosti prevoženih kilometrov!!
Omenjeni sistem v Belgiji sicer kot kaže deluje, niti pod razno pa ne zmanjšuje dela na črno ampak ga kvečjemu še povečuje, saj bodo v takem primeru taki ljudje še bolj iskali "črne" servise, kjer mu ne bodo vnesli kilometrov.… ...prikaži več Da dela na črno tam ni ni zaslužen omenjen sistem ampak druge inštitucije.
Poleg tega - omenjate, da naprava za prirejanje km pri kitajcih stane nekaj 10€ - a je potem problem nabaviti napravo in pred vsakim servisom sam doma spremeniti kilometre?
Kaj mislite kdo lahko prodaja avtomobile mogoče dva v letu?Kdo pa smo tisti ko( moramo ) take kupiti? Seveda ne trgovce ne lastnika ga prav kaj briga.… ...prikaži več ga prav kaj briga.
Zdravo Žurnalovci. To je članek kateri sem si vzel čas in se končno registriral na vašem portalu. Kot ljubitelj vozil, ponavadi sredje/višjega cenovnega rezreda sem naletel na kar nekaj takih zgodb... groza... Imam en predlog. Predlagam da Žurnal kakor ugledi… ...prikaži več e-častnik uvede rubriko z to temo in se resnično javno pogovarjamo o tem. Sem tudi pripravljen financirat to temo.
Zakonsko urediti, da se kilometri preverjajo pri zavarovalnicah in tehničnih pregledih, med dvema ciklusima registracije pa so tu policisti, tako na cestah kot na mejah, ki lahko delajo kontrolo kilometrov in vsi skupaj (zavarovalnice, tehnični pregledi in policija) posodabljajo stanje… ...prikaži več kilometrov v skupni elektronski evidenci. Če kilometri ne štimajo, avto na strokovni pregled in takoj kazen 5.000€.
So še drugi pokazatelji realnih km, ki jih kupec lahko opazi na licu mesta: stanje pedalov (luft) in stopalnih gumic, obrabljenost volana, obrabljenost zadnjih diskov, zarjavelost vročega dela turbine, voznikov sedež, praske okrog kljuk na voznikovih vratih, obrabljenost original tepihov… ...prikaži več pod peto desne noge pri pedalu plina itd
ti ga jaz povem, če ga ne vidiš. Tisti z res veliko prevoženimi v kratkem času, naredijo na 20.000 km črn servis, zamenjajoi olje ipd, kilometre prevrtijo na 0 in na 20,000 gredo na reden servis. Pa smo tam. Avto… ...prikaži več ima 40,000, uradno zavedenih pa 20,000. IN tako do bridkega konca, ko jih ima na števcu 200.000 v riti pa 400.000 ali več.
McClain - malo si bil preveč previden: to se dela na 100.000 ali več. Servis na 20.000km ? Kaj je že to? voziš do 100-150kkm, vmes mogoče enkrat ali dvkrat menjaš olje na črno. Nato prevrtiš na 5000, zamenjaš olje,… ...prikaži več se voziš še 10-15kkm, greš na uradni servis, kjer ti lepo napišejo "realne kilometre": cca.20.000km. Prodaš kot "star 4 leta, zelo malo vožen, kot nov".
Ne vem če to drži mislim pa,da računalnik avta beleži dejanske prevožene kilometre in,ko ga priklopi na tester se vidi,da se je delalo na kilometrih!! Kako bi sicer lahko pozneje ugotovili,da so kilometri zmanjšani in točno za koliko??
omega,imaš prav.Računalnik beleži realne km.Sem hotel kupiti A3 s kao 180 tisoč km,pa sem ga isti dan peljal na "poskusno vožnjo" k mojemu mehaniku.Avto je imel prek 400 tisoč.Trgove je samo požr slino in rekel jeb i ga.
Kaj pa vem, s temi avti se EU čisto preveč ukvarja. Ljudi bi vseeno moralo bolj zanimati, kdo je pred njimi sekasal z njihovim partnerjem, ker je to lahko življenjsko bolj ogrožujoče. Vendar EU dela bazo prevoženih km za avte,… ...prikaži več ne pa za ljudi :).
Take zakone pač imamo, ker se raznorazni pobebavljene poslanske grebe zavsako ceno trudijo promovirati svojo neumnost in razvodeniti še tako dobra določila!
Smo pač država, ki zaradi nesposobnosti ali pokvarjenosti uradnikov in poslancev sprejema lopovske zakone, torej zakone, pisane na kožo lopovom!
Če bi bil interes, bi že proizvajalci lahko povsem preprosto vgradili tak števec, ki pač ne omogoča prevrtavanja. Itak ima veliko avtomobilov dva števca - drugi je neviden in ti ga lahko prebere samo pooblaščen servis z original računalnikom ter… ...prikaži več ga ni mogoče spreminjati. Torej greš pred nakupom na pooblaščen servis in preveriš stanje.
Proizvajalci takega interesa ne morejo imeti. Potrebna je določena mera nezaupanja ljudi v rabljena vozila, da se proda več novih. Išče se seveda zdravo ravnotežje, torej tudi nek nivo zaupanja, da je rabljeni avto še nekaj vreden, ker kupci novih… ...prikaži več delno gledajo tudi to.
SMC je tista večina, ki je ta zakon naredila neuporaben. Trgovec samo reče nisem vedel, dokazat mu ne moreš in stvar je zaključena.
Ah lepo te prosim, ko pa te bodo kaznovali, ker si prodal avto, katermu je nekdanji lastnik pred tabo zavrtel kilometre, z lažnimi kilometri, boš pa spet cvilil po forumih kakšna krivica se ti je zgodila saj nisi vedel, da… ...prikaži več so prevrteni. Bohvedi koliko lastnikov rabljenih avtov sploh ve ali ima njihov avto realne kilometre. Potem bi pa ta avto prodali in bi se znašli v položaju prevarantov in kriminalcev. Rešitev je samo ena in to je beleženje kilometrov pri registracijah in zavarovanjih.
Predlagam števec kot za elektriko, ki vsak mesec v bazo sporoča stanje, pa bo mir. In nek lobi bo spet zaslužil milijarde. Iztrošenost avtomobila se menda lahko ugotovi na kak drug način, saj je menda važno tudi kdo je kako uporabljal vozilo.
Jaz sem predlog podal že kar nekaj let nazaj. Vsak tehnični pregled, homologacija itd... bi morala vpisovati kilometre. To je to
Kaj nucajo kazni, če jih ne bodo izvajal
Kaj ste pa pričakovali od sedanje koalicije?? Lopovi so vedno in povsod skupaj držali!! Tako oguljofati stranoko z avtomobilom bi moralo biti celo kaznivo dejanje in prodajalec bi moral vzeti vozilo nazaj seveda pa tudi vrniti denar!! Zakonsko se lahko… ...prikaži več tudi določi,da mora VSAK avto imeti pri prodaji tudi uradno potrdilo o skladnosti prevoženih kilometrov!!
Večini slovenskih zakonov se režijo že ovce ker jih pišejo osli iz parlamenta z Cmero na čelu.
Omenjeni sistem v Belgiji sicer kot kaže deluje, niti pod razno pa ne zmanjšuje dela na črno ampak ga kvečjemu še povečuje, saj bodo v takem primeru taki ljudje še bolj iskali "črne" servise, kjer mu ne bodo vnesli kilometrov.… ...prikaži več Da dela na črno tam ni ni zaslužen omenjen sistem ampak druge inštitucije. Poleg tega - omenjate, da naprava za prirejanje km pri kitajcih stane nekaj 10€ - a je potem problem nabaviti napravo in pred vsakim servisom sam doma spremeniti kilometre?
Kaj mislite kdo lahko prodaja avtomobile mogoče dva v letu?Kdo pa smo tisti ko( moramo ) take kupiti? Seveda ne trgovce ne lastnika ga prav kaj briga.… ...prikaži več ga prav kaj briga.
Zdravo Žurnalovci. To je članek kateri sem si vzel čas in se končno registriral na vašem portalu. Kot ljubitelj vozil, ponavadi sredje/višjega cenovnega rezreda sem naletel na kar nekaj takih zgodb... groza... Imam en predlog. Predlagam da Žurnal kakor ugledi… ...prikaži več e-častnik uvede rubriko z to temo in se resnično javno pogovarjamo o tem. Sem tudi pripravljen financirat to temo.
Zakonsko urediti, da se kilometri preverjajo pri zavarovalnicah in tehničnih pregledih, med dvema ciklusima registracije pa so tu policisti, tako na cestah kot na mejah, ki lahko delajo kontrolo kilometrov in vsi skupaj (zavarovalnice, tehnični pregledi in policija) posodabljajo stanje… ...prikaži več kilometrov v skupni elektronski evidenci. Če kilometri ne štimajo, avto na strokovni pregled in takoj kazen 5.000€.
zato se že nekaj časa kupuje avte zunaj, res da so te tud tam nategnili, ampak manj boleče kot naši trgovci in šušmarji KI VSI do zadnjega VRTIJO km.
So še drugi pokazatelji realnih km, ki jih kupec lahko opazi na licu mesta: stanje pedalov (luft) in stopalnih gumic, obrabljenost volana, obrabljenost zadnjih diskov, zarjavelost vročega dela turbine, voznikov sedež, praske okrog kljuk na voznikovih vratih, obrabljenost original tepihov… ...prikaži več pod peto desne noge pri pedalu plina itd
Prva 4 leta itak moras peljat avto na original servis zaradi garancije in tam vedno vpisejo prevozene kilometre. Tako da ne vidim problema glede tega.
ti ga jaz povem, če ga ne vidiš. Tisti z res veliko prevoženimi v kratkem času, naredijo na 20.000 km črn servis, zamenjajoi olje ipd, kilometre prevrtijo na 0 in na 20,000 gredo na reden servis. Pa smo tam. Avto… ...prikaži več ima 40,000, uradno zavedenih pa 20,000. IN tako do bridkega konca, ko jih ima na števcu 200.000 v riti pa 400.000 ali več.
McClain - malo si bil preveč previden: to se dela na 100.000 ali več. Servis na 20.000km ? Kaj je že to? voziš do 100-150kkm, vmes mogoče enkrat ali dvkrat menjaš olje na črno. Nato prevrtiš na 5000, zamenjaš olje,… ...prikaži več se voziš še 10-15kkm, greš na uradni servis, kjer ti lepo napišejo "realne kilometre": cca.20.000km. Prodaš kot "star 4 leta, zelo malo vožen, kot nov".
Ne vem če to drži mislim pa,da računalnik avta beleži dejanske prevožene kilometre in,ko ga priklopi na tester se vidi,da se je delalo na kilometrih!! Kako bi sicer lahko pozneje ugotovili,da so kilometri zmanjšani in točno za koliko??
omega,imaš prav.Računalnik beleži realne km.Sem hotel kupiti A3 s kao 180 tisoč km,pa sem ga isti dan peljal na "poskusno vožnjo" k mojemu mehaniku.Avto je imel prek 400 tisoč.Trgove je samo požr slino in rekel jeb i ga.
Kaj pa vem, s temi avti se EU čisto preveč ukvarja. Ljudi bi vseeno moralo bolj zanimati, kdo je pred njimi sekasal z njihovim partnerjem, ker je to lahko življenjsko bolj ogrožujoče. Vendar EU dela bazo prevoženih km za avte,… ...prikaži več ne pa za ljudi :).