Pozdravljeni. Po uradnih podatkih še nikoli ni bilo prodano takšno veliko število dieslov kot v lanskem letu. Marsi kateri lastnik električnega vozila v nemčiji in sloveniji je po treh letih uporabe preskočil nazaj na dizla ali bencinarja. Električna vozila so… ...prikaži več samo velik strošek in dodatna velika skrb, nihče od vas novinarjev pa ne razišče in objavi kakšne velike minuse ima električno vozilo. 2.glavna minusa sta strošek porabe in pozimi zelo majhen domet. L.p.
Po vseh raziskavah za topljenje ledenikov in segrevanja planeta niso krivi avtomobili z motorji, namreč prevelika urejenost planeta, kot so asfaltne ceste, temne strehe na stavbah saj se poleti te strukture zelo segrdjejo ponekod tudi do 90.stopinj katere čež noč… ...prikaži več oddajajo močno toploto iz sebe, kar lahko tudi sami probate poleti zjutraj ob 6.uri kako vroč je asfalt ali temna streha, da ne govorimo o železnicah.
Evropska komisija ne zna drugega kot pritiskati na proizvajalce avtomobilov.
Bolje bi bilo za vse uporabnike vozil, da bi se spet začela izdelovati zelo kvalitetna vozila kot so bila med letom 1990 in 2004. Ta vozila namreč še danes delujejo popolnoma brez težav. Pravilno bi bilo da se izdelujejo vozila,… ...prikaži več katerega bo imel lastnik brez težav ponosno vsaj 30.let. Ne da se na dan, na planetu izdela 1.2milijona brezveznih vozil ki so po 4.letih zavržena, za v razgradnjo. Dokler bomo tako delali bo planet vsako leto toplejši, da ne govorimo koliko energije porabijo tovarne.
avto na dizel se več ne splača,treba nalivanje adblue in zračunaš da si na slabšem kot da voziš bencinarja ,bognedaj da kaj crkne ,vse nenormalno drago
Folk z manj denarja bo še vedno kupoval cenejše avte to pomeni da so večinoma starejši. Kar se tiče električnih pa ne bodo zaživeli dokler ne bo standardizacija baterij dosegla menjave polno - prazno.
Vsak dan lažna prepričanja. Kam smo prišli je sramota.
Pozdravljeni. Po uradnih podatkih še nikoli ni bilo prodano takšno veliko število dieslov kot v lanskem letu. Marsi kateri lastnik električnega vozila v nemčiji in sloveniji je po treh letih uporabe preskočil nazaj na dizla ali bencinarja. Električna vozila so… ...prikaži več samo velik strošek in dodatna velika skrb, nihče od vas novinarjev pa ne razišče in objavi kakšne velike minuse ima električno vozilo. 2.glavna minusa sta strošek porabe in pozimi zelo majhen domet. L.p.
Po vseh raziskavah za topljenje ledenikov in segrevanja planeta niso krivi avtomobili z motorji, namreč prevelika urejenost planeta, kot so asfaltne ceste, temne strehe na stavbah saj se poleti te strukture zelo segrdjejo ponekod tudi do 90.stopinj katere čež noč… ...prikaži več oddajajo močno toploto iz sebe, kar lahko tudi sami probate poleti zjutraj ob 6.uri kako vroč je asfalt ali temna streha, da ne govorimo o železnicah. Evropska komisija ne zna drugega kot pritiskati na proizvajalce avtomobilov.
Dobrodošli v najboljši intimni klub - - Se︆︆ns︆︆to︆︆s︆︆.︆︆C︆︆o︆︆m
Bolje bi bilo za vse uporabnike vozil, da bi se spet začela izdelovati zelo kvalitetna vozila kot so bila med letom 1990 in 2004. Ta vozila namreč še danes delujejo popolnoma brez težav. Pravilno bi bilo da se izdelujejo vozila,… ...prikaži več katerega bo imel lastnik brez težav ponosno vsaj 30.let. Ne da se na dan, na planetu izdela 1.2milijona brezveznih vozil ki so po 4.letih zavržena, za v razgradnjo. Dokler bomo tako delali bo planet vsako leto toplejši, da ne govorimo koliko energije porabijo tovarne.
avto na dizel se več ne splača,treba nalivanje adblue in zračunaš da si na slabšem kot da voziš bencinarja ,bognedaj da kaj crkne ,vse nenormalno drago
Folk z manj denarja bo še vedno kupoval cenejše avte to pomeni da so večinoma starejši. Kar se tiče električnih pa ne bodo zaživeli dokler ne bo standardizacija baterij dosegla menjave polno - prazno.
Res zanimivo,končaš peči bel kruh in vržeš ven novico,da se je prodalo od takrat naprej več ostalega kruha-novica za zgodovino.....
Kaj ko nodo po slovenskih cestah smrdeli dizli brez filtrov se 10let