Ne govorimo o elektrificiranih vozilih, pod katere štejemo še hibride in priključne hibride, ampak o 100-odstotno električnih avtomobilih. Vozila z dizelskimi motorji so leta 2021 dosegla najnižjo točko v prodaji do zdaj. Tako razkrivajo podatki Schmidt Automotive Research.
Matthias Schmidt je za Automotive News povedal, da je rezultat upada zanimanja za dizelska vozila in povečanje prodaje EV vozil posledica evropskih predpisov o emisijah, ki od proizvajalcev avtomobilov zahtevajo, da njihova flota prodanih vozil v povprečju v zrak izpusti 95 g/km. Da bi to dosegli, so morali bodisi prodati več EV ali kupiti kredite od podjetij, ki prodajajo električna vozila, kot je Tesla. Leta 2021 so morali tradicionalni proizvajalci vozil zaradi mednarodne zdravstvene krize in pomanjkanja polprevodnikov prodati več električnih vozil kot leta 2020.
Schmidt je objavil zanimiv tvit, v katerem je razkril, koliko avtomobilov je Tesla prodala decembra v regiji: okoli 34.700 enot. Glede na to, da bo pritisk na prodajo električnih avtomobilov le še stopnjeval, bi moralo biti leto 2022 v celoti gledano prvo, v katerem bo prodaja EV presegla prodajo vozil z dizelskimi motorji. Naslednji mejnik bo, ko bodo bolje prodajani tudi od avtomobilov z bencinskimi motorji.
Tesla was the No.1 US car brand in W-Europe during the final month of 2021 according to the European Electric Car Study
— Matthias Schmidt (@auto_schmidt) January 18, 2022
Dec 2021 W-Europe new car registrations:
1. #Tesla: 34,700
2. #Ford: 31,800
Note: Tesla volumes peak in the final month of each quarter.
Acea/@EuroEVReport pic.twitter.com/WezlgKzXvs
Pomanjkanje čipov kroji dobavo novih avtomobilov
Evropsko združenje proizvajalcev avtomobilov (ACEA) je sporočilo podatke o prodaji novih avtomobilov v Evropi v letu 2021. Ki je slaba, saj je dosegla novo dno. Vzroka sta dva, pandemija covida-19 in pomanjkanje računalniških čipov. V primerjavi z letom 2020 je bilo v Evropi registriranih za 2,4 odstotka manj novih avtomobilov, skupaj 9,7 milijona vozil. To je najmanj od objavljanja statistike leta 1990. V primerjavi s predkoronskim letom je bilo v Evropi prodanih kar 3,3 milijona manj avtomobilov, so sporočili iz ACEA.
Vsak dan lažna prepričanja. Kam smo prišli je sramota.
avto na dizel se več ne splača,treba nalivanje adblue in zračunaš da si na slabšem kot da voziš bencinarja ,bognedaj da kaj crkne ,vse nenormalno drago
Bolje bi bilo za vse uporabnike vozil, da bi se spet začela izdelovati zelo kvalitetna vozila kot so bila med letom 1990 in 2004. Ta vozila namreč še danes delujejo popolnoma brez težav. Pravilno bi bilo da se izdelujejo vozila,… ...prikaži več katerega bo imel lastnik brez težav ponosno vsaj 30.let. Ne da se na dan, na planetu izdela 1.2milijona brezveznih vozil ki so po 4.letih zavržena, za v razgradnjo. Dokler bomo tako delali bo planet vsako leto toplejši, da ne govorimo koliko energije porabijo tovarne.