pri registraciji vozila moram plačat še 130€ za uporabo cest, pol morm kupt še vinjeto za 110€ - skupaj je to 240€ na en avto. "Konec leta 2010 je bilo v Sloveniji registriranih 1.375.556 cestnih vozil, od tega… ...prikaži več 1.340.646 motornih in 34.910 priklopnih vozil." Citat iz http://www.stat.si/novica_prikazi.aspx?id=3940 pa potem nardim hiter izračun: 1375000 x 240 = 330.000.000,00€ --> letos je za obnovo cest namenjenih 8mio€. Vprašanje na mestu je KAM gre razlika?
Denar iz cestnih taks so že v času Pahorjevega kraljevanja prekanalizirali na železnice,cca 300 mil. evrov, kjer se hvalijo z dobičkom in visokimi plačami. Delijo si regrese, božičnice , sindikani direktor ima večjo plačo od predsednice vlade,itn, med tem ko… ...prikaži večo raja trpi veliko osebno in gospodarsko škodo v cestnem prometu, pa naj si gre za imetnike osebnih vozil, tovornih ali avtobusna podjetja. Biti frajer je, če delaš v največjem železniškem muzeju v Evropi, na slovenskih železnicah.
Tako se pa res ravno neda računat no. Kot prvo je večina autov v SLO pod 2000 kubikov in sepravi je taksa pod 100€ in vinjete tudi nima vsak - čeprav je država na prejšni način pobrala dosti več denarja… ...prikaži več od cestnin kot sedaj pa še bolj pošteno je bilo prej. Nesmemo pa pozabit da so dosedanje vlade (pustimo zadnjo, ker cesta pač se ne dotraja v enem letu, čeprav je tudi ta gnila) namenjale denar namenjen za ceste (kar smo plačevali) dale železnici. In tuki je največji problem da so ceste take kot pač so! Čeprav če pogledamo avtocesto trst - monfalcone (odcek od trsta pa do izvoza Basovizza (za slo - Kozina) imamo mi vsaj avtocesto luksuzno - tam padaš iz luknje v lukno!
Poleg spodaj omenjenega denarja bi nekje moral biti tudi bencinski cent, ki se ga pri ceni goriv plačuje že več kot 10 let (prej bencinski tolar). Sedaj bodo namesto popravil cest z denarjem, ki ga imajo le-te opremili z znaki… ...prikaži več za omejitve in na ceste poslali dodatne ekipe inkasantov (modrih). Slaba cesta verjetno tujega investitorja ne odganja, saj bo lahko z lojtrnikom pripeljal vse surovine in odpeljal vse izdelke. Izgovor, da je šel denar za železnico. Poglejmo kakšno sploh imamo-za hitrosti cca 40km/h.
Glede na to da gre za razliko 322.000.000,00€ in se produkt dela od pobranega denarja nikjer ne opazi... Torej gre ta razlika nekam KJER SE NE DELA, oziroma po domače KJER MEŠAJO DREK IN NIČ NE DELAJO zato ne moreš… ...prikaži več opaziti te razlike v produktu. Pa naj bo to racionalizacija sistema ali kaj bolj oprijemljivega. Torej, gre za javne ustanove, najvišje na plačilni listi pa so poslanci, politiki, direktorji in njihovi družinski člani. Npr. miljonček za študijo kjer se meša greznica g. Lukšiča iz SD. Hitro grejo miljončki pri takih. Tudi pri SDS in ostalih strankah da ne bo pomote. Skratka razlika gre v projekte greznica.
Kako sem prišel do 8mio? Mislim, da je bilo pri poročilih....
pri registraciji vozila moram plačat še 130€ za uporabo cest, pol morm kupt še vinjeto za 110€ - skupaj je to 240€ na en avto. "Konec leta 2010 je bilo v Sloveniji registriranih 1.375.556 cestnih vozil, od tega… ...prikaži več 1.340.646 motornih in 34.910 priklopnih vozil." Citat iz http://www.stat.si/novica_prikazi.aspx?id=3940 pa potem nardim hiter izračun: 1375000 x 240 = 330.000.000,00€ --> letos je za obnovo cest namenjenih 8mio€. Vprašanje na mestu je KAM gre razlika?
Denar iz cestnih taks so že v času Pahorjevega kraljevanja prekanalizirali na železnice,cca 300 mil. evrov, kjer se hvalijo z dobičkom in visokimi plačami. Delijo si regrese, božičnice , sindikani direktor ima večjo plačo od predsednice vlade,itn, med tem ko… ...prikaži večo raja trpi veliko osebno in gospodarsko škodo v cestnem prometu, pa naj si gre za imetnike osebnih vozil, tovornih ali avtobusna podjetja. Biti frajer je, če delaš v največjem železniškem muzeju v Evropi, na slovenskih železnicah.
Tako se pa res ravno neda računat no. Kot prvo je večina autov v SLO pod 2000 kubikov in sepravi je taksa pod 100€ in vinjete tudi nima vsak - čeprav je država na prejšni način pobrala dosti več denarja… ...prikaži več od cestnin kot sedaj pa še bolj pošteno je bilo prej. Nesmemo pa pozabit da so dosedanje vlade (pustimo zadnjo, ker cesta pač se ne dotraja v enem letu, čeprav je tudi ta gnila) namenjale denar namenjen za ceste (kar smo plačevali) dale železnici. In tuki je največji problem da so ceste take kot pač so! Čeprav če pogledamo avtocesto trst - monfalcone (odcek od trsta pa do izvoza Basovizza (za slo - Kozina) imamo mi vsaj avtocesto luksuzno - tam padaš iz luknje v lukno!
Poleg spodaj omenjenega denarja bi nekje moral biti tudi bencinski cent, ki se ga pri ceni goriv plačuje že več kot 10 let (prej bencinski tolar). Sedaj bodo namesto popravil cest z denarjem, ki ga imajo le-te opremili z znaki… ...prikaži več za omejitve in na ceste poslali dodatne ekipe inkasantov (modrih). Slaba cesta verjetno tujega investitorja ne odganja, saj bo lahko z lojtrnikom pripeljal vse surovine in odpeljal vse izdelke. Izgovor, da je šel denar za železnico. Poglejmo kakšno sploh imamo-za hitrosti cca 40km/h.
Glede na to da gre za razliko 322.000.000,00€ in se produkt dela od pobranega denarja nikjer ne opazi... Torej gre ta razlika nekam KJER SE NE DELA, oziroma po domače KJER MEŠAJO DREK IN NIČ NE DELAJO zato ne moreš… ...prikaži več opaziti te razlike v produktu. Pa naj bo to racionalizacija sistema ali kaj bolj oprijemljivega. Torej, gre za javne ustanove, najvišje na plačilni listi pa so poslanci, politiki, direktorji in njihovi družinski člani. Npr. miljonček za študijo kjer se meša greznica g. Lukšiča iz SD. Hitro grejo miljončki pri takih. Tudi pri SDS in ostalih strankah da ne bo pomote. Skratka razlika gre v projekte greznica.